Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä Manaajalta

Vierailija
13.02.2022 |

Olen oikea katolisen kirkon manaaja ja suorittanut manauksia jo kymmenen vuotta. Oppini sain Vatikaanista.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vapauden evankeliumi kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Onko teillä torstaisin hernekeittopäivä?

Leipää kalaa ja viiniä on torstaisin. Niinkuin kaikkina muinakin päivinä.

Harvinaisen tietämätön ketjulainen olet, kun et tiedä hernekeitosta etkä Tubular Bellsistä tässä yhteydessä yhtään mitään.

Elätkö noin täysin omassa kuplassasi? Onko teidän lahkolla katollinen vai katoton kirkko?

Sehän oli ikuinen synti sanoa että Jumalan pojassa on paha henki. Se oli siinä. Et voi käydä kristittyjen päälle voit ajella DEMONEJA mäkeen muista uskonnoista.Muu uskonnot myös raiskailee kristittyjä. Mitä Salomo juttuun tulee niin ensinnäkin Raamattu on kokoelma kirjoituksia eri aikakausilta. Toisekseen Salomo otti vaimoikseen Egyptin kleopatroja palvoi niiden jumalia rakensi niille temppeleitä ja kuoli. On hienoa lueskella vanhoja kirjoituksia ajalta ENNEN Jeesusta mutta hyvä lukea ne loppuun asti ja miettiä onko opittavaa.Historia menee yleensä eteenpäin huominen on edessä ei takana.Vanhan testamentin sadut jäi taakse kun Jeesus jo syntyi betlehemissä. Hän oli se mitä oli ennustettu. Ei siis tarvi enää katsella taaksepäin. Se on tehty jo lupaus tuli todeksi.

Jepulis, ihan pihalla kuin lumiukko olet tästä keskustelustasi, tästä ajasta ja ehkä vähän muutenkin ;DDD

Ei nuo ole minun kirjoittamiani. Erikoisia ajatuksia heillä.

-Ap

Töitähän tuo kiihkouskovaisuuden manaaminen pois haihattelijoista sinulle teettää, ole iloinen!

Vierailija
82/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko pitää jokaisen hallituksen ministerin kanssa manaussession? Epäilen jonkinlaista demonista ohjausta noissa toimissa.

Niin kutkuttavaa kuin ajatuksena onkin, niin ei. Oikea manaus ei ole leikin asia. Vaikka ministerien tempaukset ovatkin huumoripitoista katseltavaa telkkarista, eivät he täytä vielä riivauksen tunnusmerkkejä.

Saanen olla eri mieltä kanssasi. Minusta Pekka Haaviston toiminta ei ole enää huumoripitoista kun hän pakkotuo ISIS-järjestön jäseniä salaa Suomeen. Aika demonista toimintaa mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että Suomessa on katolisen kirkon manaajia, tuttuni oli Vatikaanissa opiskelemassa papiksi ja on kertonut. Sitä en tiedä, onko ap sellainen.

Jos on, niin kiinnostaisi kysyä, mitä rukouksia luet siinä ja miten valmistaudut itse siihen, rukoilemalla varmasti, mutta onko Raamatussa jotkin tietyt rukoukset, joita voisit vinkata, jos joku pelkää kohdanneensa pahoja henkiä?

Itse suosin rukousta "vaikka vaeltaisin pimeässä laaksossa.. " ja Matteuksen evankeliumin 10:8 "Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia ja ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa."

Millä ajattelit puhdistaa spitaaliset niitä on nykyäänkin.Psalmit on menneitä Jeesus on nykyaikaa. Ihmisenä syntyminen. Saatana kun kiusasi Jeesusta se veti vanhaa tooraa.

Vierailija
84/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaiset ristiin naulitsi Jeesuksen . Se oli heidän tapansa.

Vierailija
85/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryövärit ristille ja syytön kirjoitti:

Juutalaiset ristiin naulitsi Jeesuksen . Se oli heidän tapansa.

Ei, vaan ristiinnaulitseminen oli roomalainen tapa. Roomalaiset suorittivat ristiinnaulitsemisen juutalaisten rabbien vaadittua sitä.

Vierailija
86/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana kiusaaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että Suomessa on katolisen kirkon manaajia, tuttuni oli Vatikaanissa opiskelemassa papiksi ja on kertonut. Sitä en tiedä, onko ap sellainen.

Jos on, niin kiinnostaisi kysyä, mitä rukouksia luet siinä ja miten valmistaudut itse siihen, rukoilemalla varmasti, mutta onko Raamatussa jotkin tietyt rukoukset, joita voisit vinkata, jos joku pelkää kohdanneensa pahoja henkiä?

Itse suosin rukousta "vaikka vaeltaisin pimeässä laaksossa.. " ja Matteuksen evankeliumin 10:8 "Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia ja ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa."

Millä ajattelit puhdistaa spitaaliset niitä on nykyäänkin.Psalmit on menneitä Jeesus on nykyaikaa. Ihmisenä syntyminen. Saatana kun kiusasi Jeesusta se veti vanhaa tooraa.

Ei vaan Jeesus itse vetosi vanhaan testamenttiin ja kehotti pitämään käskyt.

Vierailija
87/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö kirouksen poistamaan manauksella?

Voiko 150kg painava ihminen nousta 6m ilmaan jos demoni näin päättää?

Miksi jotkut ihmiset on niin täynnä tarrahenkiä?

Voiko demonin poistaa itse imuroimalla?

Vierailija
88/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain nähtävillä listaa papeista, jotka ovat saaneet piispalta luvan toimia manaajana?

Vierailija
89/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manaaja ajaa pois henkiä, kiroukset ovat eri asioita.

Pidempään riivatussa tilassa ollut ihminen on yleensä hyvin kuihtunut ja hoikka. Olen nähnyt 11 vuotiaan pojan kävelevän takaperin seinää pitkin ylöspäin demonin vaikutuksen alaisena, eli siitä voit päätellä jotain niiden voimasta.

Vierailija
90/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain nähtävillä listaa papeista, jotka ovat saaneet piispalta luvan toimia manaajana?

Ei ole. Soitto seurakuntaan jos epäilee jonkun olevan demonien vaikutuksen alaisena. Pappi keskustelee kanssasi ja tilanne tutkitaan tarkkaan ennenkuin päätetään onko kyseessä oikea tapaus vai mielenalueen häiriö. Seurakunta ohjaa manauksen suorittavat papit sitten paikalle tarvittaessa.

Vierailija
91/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana kiusaaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spitaaliin on nykyään lääkehoito, eli helpottaa siltä osin papin työtä.

Vierailija
92/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä liukuva työaika? Entäs onko ylityökorvaukset mittavia? Viikonloppulisät? Kuulutko liittoon?

Vierailija
93/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko myös luterilainen pappi suorittaa manauksen, esim. Kari Kanala?

Vierailija
94/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko myös luterilainen pappi suorittaa manauksen, esim. Kari Kanala?

Kuka tahansa pappi voi suorittaa manauksen jos hänellä on siihen piispan tai seurakuntansa lupa. Jotkut ihmiset suorittavat niitä vaikkeivat ole pappejakaan, lähinnä ns vapaiden suuntauksen seurakunnissa. Niitä ei pidä mennä suorittamaan tietenkään ylimalkaisella ja itseriittoisella asenteella vaan lujassa uskossa.

Vierailija
95/100 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä liukuva työaika? Entäs onko ylityökorvaukset mittavia? Viikonloppulisät? Kuulutko liittoon?

Tässä työssä täytyy olla liukuva työaika. Normaali papilla ov sunnuntai jumalanpalvelus, vihkimiset, hautajaiset ja loppuaika Raamatun lukemista ja saarnan ynnä messun valmistelua. Meillä manaajilla se työaika liukuu riivattujen tapausten mukaan. Joskus on hiljaista ja välillä menee montakin viikkoa yhden tapauksen hoidossa. Keskimäärin silloin n. kolmena päivänä viikossa suoritetaan manaus, koska se on monesti 'väsytystaistelua' kohteen kanssa. Ikinä ei tiedä etukäteen kauanko menee kunkin tapauksen kanssa.

Vierailija
96/100 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidempään riivatussa tilassa ollut ihminen on yleensä hyvin kuihtunut ja hoikka. Olen nähnyt 11 vuotiaan pojan kävelevän takaperin seinää pitkin ylöspäin demonin vaikutuksen alaisena, eli siitä voit päätellä jotain niiden voimasta.

Onko tämä siis Suomessa tapahtunutta? Että 11v poika kävelee takaperin seinää pitkin.

Ja voiko sellainen ihminen joutua riivatuksi helpommin, joka on jo kerran ollut riivattu ja henki on saatu pois? Että onko ns. uusiutumisriski suurempi kuin sellaisella henkilöllä joka ei ole koskaan ollut riivattuna?

Vierailija
97/100 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä siis Suomessa tapahtunutta? Että 11v poika kävelee takaperin seinää pitkin.

Ja voiko sellainen ihminen joutua riivatuksi helpommin, joka on jo kerran ollut riivattu ja henki on saatu pois? Että onko ns. uusiutumisriski suurempi kuin sellaisella henkilöllä joka ei ole koskaan ollut riivattuna?

Italiassa tapahtui tuo. Raamattu kertoo tästä, kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä se vaeltelee autiomaassa eikä löydä lepoa. Silloin se ajattelee että menempä takaisin ja jos se löytää ihmisen joka ei ole puhdistautunut, eli on palannut synteihinsä, ottaa se mukaansa 7 itseään pahempaa henkeä ja ne kaikki menevät siihen ihmiseen. Näin se ihminen on entistä pahemmassa tilassa.

Vierailija
98/100 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tavattu Suomessa tuollaisia tapauksia. Lukuisia tapauksia on kyllä, joissa ihan vielä aikuisena on yritetty mennä perce edellä puuhun mm. Päivi Räsänen.

Vierailija
99/100 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tavattu Suomessa tuollaisia tapauksia. Lukuisia tapauksia on kyllä, joissa ihan vielä aikuisena on yritetty mennä perce edellä puuhun mm. Päivi Räsänen.

On niitä Suomessakin. Ei niistä huudella lehdistössä. Räsänen nyt ei olekaan mikään Manaaja.

Vierailija
100/100 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demonit ovat todella vahvoja. Tosin en ole kuullut yhdestäkään tapauksesta, jossa 150 kiloinen olisi levitoinut, käsittääkseni se on jopa niille liikaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi