Mieheni ei tiedä että minulla on vainoaja.
Salasuhteen mies ei suostunut ymmärtämään että suhteemme on ohi. Pitäisikö kertoo miehelleni?
Kommentit (20)
Se vanha vainooja kavala kauhea on kiivas kiukkuinen ja julma hirmuinen...
Syntinsä kannattaa aina tunnustaa. Ja kärsiä seuraukset kuin mies/nainen.
Tietää se. Ihmettelee vain kun oot niin nössö että vain katsot. Odottaa vain että haet pois niin saa aloittaa uuden elämän. Joka ilta kiroilee kuinka nössö olet. Tule jo 😆
Sano sil salaäijälle että jos ei lopeta niin ilmotat virkavallalle. Tosin voit kirkkain silmin valehdella miehellesi että vainoaja on joku sekopää jota et edes tunne. Tätä kikkaa käytti ex mieheni..
Vierailija kirjoitti:
Tietää se. Ihmettelee vain kun oot niin nössö että vain katsot. Odottaa vain että haet pois niin saa aloittaa uuden elämän. Joka ilta kiroilee kuinka nössö olet. Tule jo 😆
Jokaisen leipääntyneen aviomiehen salainen toive: vaimolla vainoaja 🤣🤣
Ainakin huomasit mitä seuranhaku on meille sinkuille.
Onko tämä vainoaja uhkaillut sua jollain tavalla?
Tämä vainoaja on jo ilmestynyt kotipihaani. Olin silloin yksin kotona onneksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä vainoaja on jo ilmestynyt kotipihaani. Olin silloin yksin kotona onneksi. Ap
Miksi se sinne tuli?
Sulolle nimipäivä onnittelut ❤️❤️
Ensin seurasi mm kaupassa ja ajoi kotini ohitse. Ilmeisesti kun ei tavoittanut muuten niin lopulta oli oveni takana. Ap
Ei mukaan mies tiedä juttuja mitä puoli kaupunkia tietää. Ei siis mitään sellaista mihin olisin Itse syyllistynyt mutta jotkut muut hääränneet kaikenlaista. No ehkä hyvä että moni tietää miten asiat oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Ensin seurasi mm kaupassa ja ajoi kotini ohitse. Ilmeisesti kun ei tavoittanut muuten niin lopulta oli oveni takana. Ap
No eihän tuo nyt mitään. Entäs jos sua maalitettaisiin oikein isolla joukolla. Paitsi jos ei puhu eikä tee mitään niin sama se.
Ai tää olikin vainoajan oma fantasia aloitus.
Samoin.