Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian kauniit naiset tykkäilevät minusta tinderissä, miksei sieltä saa taviksia?

Vierailija
13.02.2022 |

Olen työtön, eikä minulla siten ole mitään saumaa kilpailla paremman statuksen miesten kanssa, joten en tajua miksi nämä minusta tykkäilevät muutenkaan. Tavisten kanssa koen olevani samanarvoinen, olen normaalinnäköinen, vaikkakin keskimääräistä parempikuntoinen . Ehkä johtuu huonosta itsetunnosta, mutta en koe olevani kauniin naisen arvoinen, kokisin liikaa paineita hänen seurassaan. Taviksen kanssa ei mitään ongelmaa ole, kykenen olemaan ihan oma itseni, harmillisesti vain ylipainoiset nuoremmat naiset ovat sitten se toinen ääripää joka minusta tykkäilee. Eli siis saan tykkäyksiä liian kauniilta hoikilta ikäisiltäni, tai sitten huomattavasti nuoremmilta, yleensä ylipainoisilta. Tiedostan kyllä että ongelmani on naurettava, mutta on se silti ongelma. Missä ovat 3kymppiset hoikat tavisnaiset? M30

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan feikkiprofiileja, jotka ovat vain rahan perässä. Yrittävät höynäyttää sinut lähettämään rahaa, että "pääsevät luoksesi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän