Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan lyönyt tai potkaissut miestäsi?

Vierailija
26.06.2015 |

?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
2/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kerran taisin yrittää huitasta, mutta loppui kun otti ranteista kiinni. En pärjää fyysiselle voimalle. :D Naimisissa 19 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Enkä kadu. Petti ja ryyppäsi

Vierailija
4/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ärsytti tarpeeksi eikä lopettanut. Paukautin nyrkillä reiteen ku istuttiin vierekkäin. Jäi suu auki.

Vierailija
5/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus kyllä tönitään toisiamme, ihan leikillään.

Vierailija
6/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväkseni joudun myös sanomaa kyllä ja lujaa. Potkin ja löin. Tunsin tulleeni petetyks, ei menny alku hyvin. Mut jäätii kuitenki kattoo mitä suhde tuo tullessaan ja ukko sano ansainnees ne. Ei enää näin. Kymmene vuotta o tullu jo täytee suhdetta, hyvin pyyhkii

Vierailija
7/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosin se on ollut sellasta kiukuttelua mun puolelta että mies vaan nauraa. Sitten kun yritän läpsästä, se vaan kaappaa mut syliin.

Vierailija
8/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritin vähän potkia ja kai vähän osuinkin kun ei päästänyt musta irti.

Vierailija
9/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kännipäissäni läppäsin kevyen avarin kun mies sanoi huoraksi. Kadun, mutta toisaalta eipä mies ole sen koommin huoritellutkaan.

Vierailija
10/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tapana potkia tai lyödä ihmisiä mulla.

Vierailija
11/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsässy. Olin suuttunu ku se kännipäissään selitti jotain soopaa (hyvin loukkaavaa).

Vierailija
12/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä mt-ongelma

Vierailija
13/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
14/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kimppuun kävin kaksikin kertaa. En suhteen aikana mutta eron jälkeen. Kaduttaa juu.

Vierailija
15/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, ja jäi viimeiseksi. Tosin oli syytäkin, mies oli ollut kolmen viikon ryyppyreissulla ja kaatanut viitisen tonnia siihen hupiin. Annoin selkään ja sanoin ettei ole takaisin tulemista ennen raitistumista. En kadu, se oli ainoa oikea teko siinä tilanteessa. Mies raitistui.

Vierailija
16/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kun kännissä sikaileva mieheni suututti minut niin pahoin että meinasin saada keskenmenon, heitin hänet konepellin yli ja kävin potkaisemassakin. En ole sitä ennen enkä sen jälkeen häneen väkivaltaa kohdistanut, eipä ole hänkään kännissä sen koommin örveltänyt. En epäile yhtään ettenkö pystyisi nostamaan vaikka rekkaa lapseni takia, siitä paniikista ne supervoimat varmaan silloinkin tuli...

Vierailija
17/22 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kun mies tuli uhkaavasti huutamaan muutaman sentin päähän naamastani. Yritin käytännössä saada hänet kauemmas. Tein väärin, mutta tilanteessa en ehtinyt ajattelemaan.

Vierailija
18/22 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En kokenut olevani millään muotoa ymmärretty omassa kodissani ja mies oli ainoa sosiaalinen kontakti. Hän oli luvannut elää ymmärtäen minua ja tukien. Näin ei käynyt. En kadu että löin.

Vierailija
19/22 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahallani, mutta vahingossa kerran. Yritin potkaista romua autoani, mieheen osui. 

Vierailija
20/22 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä - exä yritti kännipäiten väkisin sänkyyn. Löin kunnon rystyavarin kädellä, jossa iso kantasormus... Saipahan ukkokin kerran mustan silmän ja kavereille selitettävää. Luojan kiitos pääsin eroon siitä ***sta!