Xeniakin palstailee täällä:)
http://www.vauva.fi/keskustelu/4508625/ketju/ollaan_koko_perhe_taysin_koukussa_marjoihin
Tuo sama aihe ja sama lause "ollaan koko perhe täysin koukussa marjoihin", toistuu hänen blogitekstissään:)
En olisi asiaan muuten edes kiinnittänyt huomiota, mutta kun luin tuon tällä palstalla olevan aloituksen juuri ennenkuin kävin kurkkaamassa Xenian blogia.
Kommentit (11)
Totta kai se palstailee täällä. Se on ihan tyypillisen av-mamman oloinen :)
Tuskinpa on sattuma... Joko joku on lavastanut tai sitten X ihan itse on käynyt tänne kirjoittamassa.
Tai sitten laitoit itse ton aloituksen ja otit tekstin vaan blogista suoraan hämäämään meitä muita.
Xenia on kyllä minusta aika ruma..: =(
https://daihatsumdo.files.wordpress.com/2012/05/r-at-std1.jpg
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:54"]
Tai sitten laitoit itse ton aloituksen ja otit tekstin vaan blogista suoraan hämäämään meitä muita.
[/quote]
Tarvitsisiko sinun hankkia ihan oikea elämä? kun tuollaisia oletat, aivan absurdi ajatus. Ja olisiko tosiaan niin ihmeellistä että 1v taaperon äiti (joka sattuu blogistikin olemaan) pyörisi Vauva-lehden saitilla??!!
ap
Miksette vaan suoraan sano että mainostatte blogianne?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:54"]
[/quote]
Tarvitsisiko sinun hankkia ihan oikea elämä? kun tuollaisia oletat, aivan absurdi ajatus. Ja olisiko tosiaan niin ihmeellistä että 1v taaperon äiti (joka sattuu blogistikin olemaan) pyörisi Vauva-lehden saitilla??!!
ap
[/quote]
Ahahaa. Itse teit siis tuon aloituksen.
Voi luoja :D kukaan muuhan ei missään tapauksessa ole voinut kirjoittaa samanlaista lausetta? Ääääähhh mitätähänpitäisisanoa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:06"]
Voi luoja :D kukaan muuhan ei missään tapauksessa ole voinut kirjoittaa samanlaista lausetta? Ääääähhh mitätähänpitäisisanoa.
[/quote]
Tästähän voi sitten vetää johtopäätöksenä sen, että jokainen näitä tämän kommentin kirjaimia käyttävä on todellisuudessa minä. Mahtaa mulla näppis sauhuta, kun tehtailen sata aloitusta minuutissa ja tuhatkunta tai kaksikin kommenttia tunnissa. Huh! OMG!
Hah :D