Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuva flunssa

Vierailija
13.02.2022 |

Muistan lukeneeni täältä keskustelua aiheesta joskus syksyllä mutta ketju hävisi silloin. Flunssainen olo jatkunut siis jo kuukausia. Väsyttää, nenä tukossa ja heikko olo. Pelkään että immuniteetti on nyt laskenut pysyvästi ja se on menoa. Nythän on tullut tutkimuksia vaids=rokoteaids liittyen. Oon siis valitettavasti rokotettu. Huolestuttaa nyt kyllä todella terveyden puolesta.

ps. olisi kiinnostava kuulla miten muilla aiempaan ketjuun osallistuneilla menee. Heikkeneekö kunto vaan tästä vai onko joku tervehtynyt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

C vitamiinia ja paljon. Kokeile auttaako.

Vierailija
2/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C vitamiinia ja paljon. Kokeile auttaako.

Oon syönyt vitamiineja C mukaan lukien. Mikään ei tunnu auttavan. Turhauttaa, täytyy myöntää että alkaa paniikki iskeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kurjalta. Yritä olla stressaamatta liikaa asiasts, sekin voi heikentää immuniteettiä.

Vierailija
4/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista että rokotus laukaisi allergian?

Vierailija
5/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kurjalta. Yritä olla stressaamatta liikaa asiasts, sekin voi heikentää immuniteettiä.

tressi ,alergiat, vitaminin puutostilat ..

Vierailija
6/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla puutoksia mistään, ruokavalio pysynyt samana. Ei ole allergioita. Ei anemiaa, kävin verikokeissa. Sillä epäilen et toi rokote on vaikuttanut. ap

Vierailija
7/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoneilma kosteus?

sisäilman lämpötila?

ferritiini?

Vierailija
8/8 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö miten paljon D-vitamiinia? Mulla D-vitamiinin puute (ja raudanpuute) aiheutti juuri tuollaista jatkuvaa flunssaista oloa. D25 ja ferritiiniarvot olisi hyvä olla yli 100.