Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksistä, suhteista: haluaisin kuulla miesten ajatuksia

Vierailija
26.06.2015 |

Elän hyvässä suhteessa, jo pidemmän aikaa. Lapsiperhearkea, tottakai, mutta seksiä ja hellyyttä ei puutu. Olemme molemmat vielä suht nuoria, kolmissakymmenissä, ja puolin toisin ulkonäkö ja luonne miellyttää. Koemme toisemme kumppaneiksi, seksikumppaneiksi ja parhaiksi ystäviksi.

Viimeisen vuoden aikana jaettu fantasioita (Huom: ei kuitenkaan puhuta oikeasta toteuttamisesta) ja molemmilla tuntuu olevan kiihottavaa ajatus ottaa kolmanneksi pyöräksi mies. Minua tosin kiihottaa visuaalisesti ajatus miehestä naimassa toista naista, mutta todellisuudessa meinaa itku tulla, jos yhtään ajattelen jotain oikeaa naista, jota rakkaani suutelisi ja hellisi naidessaan.

Olemme todella kiintyneet toisiimme, ja mielestäni hyvin avoimia ja seksi on kokeilevaa, hellää ja vaihtelevaa. Sitä on myös hyvin usein. Olen yrittänyt käsitellä tunteitani ja omaa menettämisen pelkoani joka on jostain syystä noussut noiden fantasiakeskustelujen myötä. Mieheni ei erityisemmin kaipaa toista naista sänkyyn, mutta fantasiatasolla joko jakaisi minut toisen miehen kanssa tai halutessamme toisen parin kanssa vaihtoa.

En ole koskaan ennen aiemmissa suhteissani kokenut näin suurta kipua pelkästä ajatuksesta, että menettäisin mieheni jollekin toiselle seksin vuoksi. On pelottavaa, miten paljon hän minulle merkitsee ihmisenä, korvaamattomana. En varmaan toipuisi ikinä lopullisesti jos hän pettäisi tietämättäni ja rakastuisi toiseen.

Mies on sanonut olevansa täysin tyytyväinen seksiin kanssani, eikä koe tarpeelliseksi ehkä koskaan lähteä toteuttamaan noita fantasioita koska niihin liittyy niin paljon vaivaa ja hankaluutta. Hän myös kertoo, että seksi kanssani on niin hyvää, että hän ei uskonut löytävänsä niin hyvää kumppania koskaan. Molemmilla ajatus, että jos joskus tekisi mieli vierasta, sitten tehdään se yhdessä.

Jokin aikaa sitten hän kertoi ohimennen kuuman spermaan liittyvän yksityiskohdan eräästä aiemmasta panosta, joka ei edennyt suhteeseen vaikka mies olisi halunnut. Järkytyin ja yllätyin kuinka kovasti se otti sydämeeni. En ole yhtään vihainen, mutta huomaan että mustasukkaisuus ja menettämisen pelko on kuin onkin pinnan alla enkä tiedä miten käsittelisin nämä tunteet järjellä pois.

Olen koittanut etsiä aiheesta jotakin tekstejä, jotka auttaisivat ymmärtämään miehen seksuaalisuutta, suhtautumista seksiin, rakkauteen ja hellyyteen: miksi esim. joku mies voi rakastaa vaimoaan ja tyytyä yksiavioisuuteen biologiasta huolimatta. Miksi toinen mies voi naida ja hyväillä/suudella toista naista vilpittömän omantunnontuskitta, vaikka rakastaisi vaimoaan kuolemaansa asti? Miksi joku mies ei petä, vaikka olisi houkutteleva tilaisuus kauniin naisen kanssa? Miten mies kokee seksin naisen kanssa tunnepuolella, usein kuulee stereotypiana että samoin kuin vaikka hierojalla käynnin. jne.

Nämä vaivaavat minua, koska olen itse niin fiksoitunut seksuaalisesti omaan mieheeni ja himoitsen juuri häntä silloin kun kaipaan seksiä. En myöskään juuri erota hellyyttä ja seksiä, vaan ne ovat saumattomasti yhdessä koska rakastan häntä.. Minusta esimerkiksi on rakastamisen ilmaisua, kun otan häneltä suihin tai hyväilen/suutelen/nain häntä, ja koen hänen kosketuksensa/hyväilynsä samoin. Tämän syvän yhteyden ja henkilökohtaisuuden tunteen vuoksi minua kiduttaa silmittömästi ajatus miehestäni toisen kanssa naimassa, vaikka itse yhdyntä mekaanisesti ei ole niin paha. Minulla on myös voimakas fetissi spermaan, ja minua satuttaa ajatus että mies laukeaisi toiseen naiseen ilman kumia..

Toista ei voi omistaa ja pitkä elämä edessä. Pelottaa, etten kykene pysymään järjissäni, jos vuodet tuovat jonakin päivänä eteen tilanteen, jossa mies päätyy samoin hellimään ja rakastelemaan toista naista (vaikka haluaisikin olla kanssani).

En osaa muodostaa selkeää kysymystä, mutta haluaisin kuulla miesten ajatuksia seksistä, parisuhteesta, rakkaudesta ja halusta omaan pitkäaikaiseen puolisoon sekä kolmansiin pyöriin. Se auttaisi kasvamaan näiden ahdistavien tunteiden kanssa vähän vahvemmaksi..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, unohdin nimimerkkini:

-N31

Vierailija
2/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiana kiva mutta jos sen oikeasti toteuttaminen on noin kielteisiä tunteita herättävää niin sitten ne kannattaa jättääkin fantasian tasolle. Sun miehesikin vaikuttaa tolkun ukolta joten hänkin varmaan tajuaa että nuo jutut on jätettävä puheen tasolle ja unohdettava niiden toteuttaminen. Mun mielestä sun kuitenkin kannattaa sanoa miehellesi että kolmannen pyörän ajatteleminen on kiihottavaa mutta et voisi oikeasti koskaan sitä totetuttaa. Ihan siksi että hän varmasti sen tajuaa eikä tarvitse yrittää sun ajatuksia lukea... Hienoa kuitenkin että voitte puhua omista fantasioistanne ilman että niistä suututaan puolin ja toisin. Merkki hyvästä ja luottavaisesta parisuhteesta. Mun mielestä jatkakaa samalla tavalla. Puhukaa seksistä, toisistanne, kokeilkaa keskenänne juttuja jotka tuntuu hyvältä ja kunnioittakaa toistenne haluja ja toiveita. Ja antakaa toisillenne tilaa myös fantasioida. -M43-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:15"]

Mun mielestä sun kuitenkin kannattaa sanoa miehellesi että kolmannen pyörän ajatteleminen on kiihottavaa mutta et voisi oikeasti koskaan sitä totetuttaa. Ihan siksi että hän varmasti sen tajuaa eikä tarvitse yrittää sun ajatuksia lukea... Hienoa kuitenkin että voitte puhua omista fantasioistanne ilman että niistä suututaan puolin ja toisin. Merkki hyvästä ja luottavaisesta parisuhteesta. Mun mielestä jatkakaa samalla tavalla. Puhukaa seksistä, toisistanne, kokeilkaa keskenänne juttuja jotka tuntuu hyvältä ja kunnioittakaa toistenne haluja ja toiveita. Ja antakaa toisillenne tilaa myös fantasioida. -M43-

[/quote]

Kiitos vastauksestasi. Olenkin hänelle sanonut että tulee kurjia oloja jos ajattelee oikeaa ihmistä mukaan.. En kuitenkaan halua prosessoida näitä tunteita hänen kanssaan, koska en halua kuormittaa enempää häntä omilla aiheettomilla mustasukkaisuuskivuillani.

Minulla on kova tarve päästä sinuiksi näistä tunteista, jotta en rajoittaisi häntä liikaa. Haluaisin olla hänelle hyvä..

Vierailija
4/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas unohtui nimimerkki..

-N31

Vierailija
5/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen koittanut etsiä aiheesta jotakin tekstejä, jotka auttaisivat ymmärtämään miehen seksuaalisuutta, suhtautumista seksiin, rakkauteen ja hellyyteen: miksi esim. joku mies voi rakastaa vaimoaan ja tyytyä yksiavioisuuteen biologiasta huolimatta. Miksi toinen mies voi naida ja hyväillä/suudella toista naista vilpittömän omantunnontuskitta, vaikka rakastaisi vaimoaan kuolemaansa asti? Miksi joku mies ei petä, vaikka olisi houkutteleva tilaisuus kauniin naisen kanssa? Miten mies kokee seksin naisen kanssa tunnepuolella, usein kuulee stereotypiana että samoin kuin vaikka hierojalla käynnin. jne."

Sinulla on nyt ihan kaikki perusolettamukset jo väärin. Mies ei tyydy yksiavioisuuteen tai ole pettämättä kauniin naisen kanssa, vaan on olemassa yksiavioisia pettämättömiä miehiä, koska heillä ei ole mahdollisuutta pettää, varsinkaan kauniin naisen kanssa. Jos mies saa tilaisuuden pettää todella kauniin naisen kanssa, hän myös tekee sen aivan varmasti. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan koskaan elämässään saa tilaisuutta kokea seksiä kauniina pitämänsä naisen kanssa. 

Minulle ei ole suurta väliä, kenen kanssa seksiä harrastan, mutta uutuudenviehätyksellä on suuri rooli. Olen pettänyt vaimoani vain kerran, joten mikään sarjapettäjä en ole, mutta en siinäkään keskittynyt itse naiseen, vaan siihen, että kyseessä oli ihan uusi ihminen. Vaimoni ei seksuaalisesti ole minulle mitenkään erityinen, mutta tietysti ihminen, jonka kanssa useimmin harrastan seksiä. Seksikumppanilla ei kuitenkaan ole minulle suuresti väliä, kunhan hän on riittävän hyvännäköinen, että saan vehkeen toimimaan. 

m39v

Vierailija
6/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:06"]"Olen koittanut etsiä aiheesta jotakin tekstejä, jotka auttaisivat ymmärtämään miehen seksuaalisuutta, suhtautumista seksiin, rakkauteen ja hellyyteen: miksi esim. joku mies voi rakastaa vaimoaan ja tyytyä yksiavioisuuteen biologiasta huolimatta. Miksi toinen mies voi naida ja hyväillä/suudella toista naista vilpittömän omantunnontuskitta, vaikka rakastaisi vaimoaan kuolemaansa asti? Miksi joku mies ei petä, vaikka olisi houkutteleva tilaisuus kauniin naisen kanssa? Miten mies kokee seksin naisen kanssa tunnepuolella, usein kuulee stereotypiana että samoin kuin vaikka hierojalla käynnin. jne."

Sinulla on nyt ihan kaikki perusolettamukset jo väärin. Mies ei tyydy yksiavioisuuteen tai ole pettämättä kauniin naisen kanssa, vaan on olemassa yksiavioisia pettämättömiä miehiä, koska heillä ei ole mahdollisuutta pettää, varsinkaan kauniin naisen kanssa. Jos mies saa tilaisuuden pettää todella kauniin naisen kanssa, hän myös tekee sen aivan varmasti. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan koskaan elämässään saa tilaisuutta kokea seksiä kauniina pitämänsä naisen kanssa. 

Minulle ei ole suurta väliä, kenen kanssa seksiä harrastan, mutta uutuudenviehätyksellä on suuri rooli. Olen pettänyt vaimoani vain kerran, joten mikään sarjapettäjä en ole, mutta en siinäkään keskittynyt itse naiseen, vaan siihen, että kyseessä oli ihan uusi ihminen. Vaimoni ei seksuaalisesti ole minulle mitenkään erityinen, mutta tietysti ihminen, jonka kanssa useimmin harrastan seksiä. Seksikumppanilla ei kuitenkaan ole minulle suuresti väliä, kunhan hän on riittävän hyvännäköinen, että saan vehkeen toimimaan. 

m39v
[/quote]

Kenelläköhän ne olettamukset tässä väärin on...?

N32v

Vierailija
7/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lyhyesti, olen 47v mies, saman naisen kanssa jo reilusti yli 20v. Pari lasta, omakotitalo, autot, mökit, veneet, ihan normijutut. Seksiä vaihdellen, mutta ehkä keskimäärin 3krt vko.

Omalta kohdaltani päätös on selvä, niin kauan kuin ollaan naimisissa olen vaimolleni uskollinen. Olen yhden naisen mies (ainakin kerrallaan) eikä siinä ole mitään epäselvää.

Eikä kyseessä ole se, etteikö mahdollisuuksia olisi muuhun. Matkustan työni puolesta paljon ja silloin voisi puuhailla paljonkin sellaista mikä ei kantaudu kotikorviin. Useamman kerran naiset ovat tehneet selväksi, että olisivat kiinnostuneita, jos itse olen - oikein nättejä, mukavia naisia. Mutta olen yhden naisen mies. Niin suoraviivaista ja ehdotonta se on.

En todellakaan voisi kuvitella pettävänä, se ole pelkästään vaimoani kohtaan tuntemaani kunnioitusta, vaan myös omien arvojeni kunnioitusta. En voisi varastaakaan, niin miksi toimisin pettämisen suhteen omia arvojani vastaan.

M47v :)

Vierailija
8/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:06"]"Olen koittanut etsiä aiheesta jotakin tekstejä, jotka auttaisivat ymmärtämään miehen seksuaalisuutta, suhtautumista seksiin, rakkauteen ja hellyyteen: miksi esim. joku mies voi rakastaa vaimoaan ja tyytyä yksiavioisuuteen biologiasta huolimatta. Miksi toinen mies voi naida ja hyväillä/suudella toista naista vilpittömän omantunnontuskitta, vaikka rakastaisi vaimoaan kuolemaansa asti? Miksi joku mies ei petä, vaikka olisi houkutteleva tilaisuus kauniin naisen kanssa? Miten mies kokee seksin naisen kanssa tunnepuolella, usein kuulee stereotypiana että samoin kuin vaikka hierojalla käynnin. jne." Sinulla on nyt ihan kaikki perusolettamukset jo väärin. Mies ei tyydy yksiavioisuuteen tai ole pettämättä kauniin naisen kanssa, vaan on olemassa yksiavioisia pettämättömiä miehiä, koska heillä ei ole mahdollisuutta pettää, varsinkaan kauniin naisen kanssa. Jos mies saa tilaisuuden pettää todella kauniin naisen kanssa, hän myös tekee sen aivan varmasti. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan koskaan elämässään saa tilaisuutta kokea seksiä kauniina pitämänsä naisen kanssa.  Minulle ei ole suurta väliä, kenen kanssa seksiä harrastan, mutta uutuudenviehätyksellä on suuri rooli. Olen pettänyt vaimoani vain kerran, joten mikään sarjapettäjä en ole, mutta en siinäkään keskittynyt itse naiseen, vaan siihen, että kyseessä oli ihan uusi ihminen. Vaimoni ei seksuaalisesti ole minulle mitenkään erityinen, mutta tietysti ihminen, jonka kanssa useimmin harrastan seksiä. Seksikumppanilla ei kuitenkaan ole minulle suuresti väliä, kunhan hän on riittävän hyvännäköinen, että saan vehkeen toimimaan.  m39v [/quote] Kenelläköhän ne olettamukset tässä väärin on...? N32v

[/quote]

Ainoastaan nainen voi olettaa, mies TIETÄÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi