Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tämä elämä yhtä juhlaa saatana

Vierailija
26.06.2015 |

Vuosia sitten täysi-ikäistynyt, mutta vanhemmat eivät kohtele minua kuin olisin täysijärkinen ihminen. Ehkä en olekaan? Äiti kertoo että kaikki suunnitelmani, ideani ja päätökseni ovat huonoja ja isä on päättänyt, että olen jotenkin vajaa päästäni enkä ymmärrä isoja asioita. Sitten hän jankuttaa ja jankuttaa ja huutaa, ja minä jankutan että ymmärsin jo ekalla kerralla, miksi jatkat jauhamista? Lopulta sitten hetken päästä pyytää anteeksi, mutta minä en osaa ottaa vastaan tuollaista kilttiä kohtelua, kun olen tottunut ihan muuhun. Lopulta itken silkasta vitutuksesta, kun kukaan ei tajua (tai halua tajuta) pointtejani, vaikka miten päin selittäisin.
Aion alkaa taas skippailla ruokia ja syödä mahdollisimman vähän, ihan vain siksi että vituttaa ja haluan pilata elämääni jollain tavalla, koska olen niin vittuuntunut. En hae huomiota, koska näen sukulaisiani noin kerran sadassa vuodessa joten he eivät tule tietämään.

Aamen!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kun omat vanhempani. Tiedän tuon vituttavan tunteen.

Vierailija
2/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi "jos et tee kuten halua ni en syö" oo 5-vuotiaiden kiristyskeino? Ja sit toi "oon syömättä salaa" 14v huomiohuorien? Kannattaisiko ehkä keksiä jotain muita tapoja osoittaa mieltään, tai sitten vain hyväksyä se tosiasia että vanhempasi näkevät sinut aina lapsena. (joka tekstistäsi päätellen vielä olet)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:03"]Eikö toi "jos et tee kuten halua ni en syö" oo 5-vuotiaiden kiristyskeino? Ja sit toi "oon syömättä salaa" 14v huomiohuorien? Kannattaisiko ehkä keksiä jotain muita tapoja osoittaa mieltään, tai sitten vain hyväksyä se tosiasia että vanhempasi näkevät sinut aina lapsena. (joka tekstistäsi päätellen vielä olet)
[/quote]

Sinuna olisin ihan vain hiljaa. Miten voin huomiohuorata, jos kukaan ei ole näkemässä, kerropa se. Minä nautin kun saan tehdä vahinkoa itselleni tällaisessa vittuuntuneisuustilassa, mitä se sinuun vaikuttaa?

Vierailija
4/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikin on jotenkin kylmä nykyään, ihan kuin hän kantaisi kaunaa jostain minuun liittyvästä.

Vierailija
5/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä niitä vanhempia mietit? Tai miksi juttelet niiden kanssa, jos ovat tuollaisia. Voisi olla tarpeen jutella jonkun terapeutin kanssa heistä(kin), mutta muuten elät omaa elämääsi!
Sinun syömättömyytesi satuttaa vain sinua. Teet mitä haluat. Toivon, että opit vielä haluamaan itsellesi hyvää!

Vierailija
6/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:03"]Eikö toi "jos et tee kuten halua ni en syö" oo 5-vuotiaiden kiristyskeino? Ja sit toi "oon syömättä salaa" 14v huomiohuorien? Kannattaisiko ehkä keksiä jotain muita tapoja osoittaa mieltään, tai sitten vain hyväksyä se tosiasia että vanhempasi näkevät sinut aina lapsena. (joka tekstistäsi päätellen vielä olet) [/quote] Sinuna olisin ihan vain hiljaa. Miten voin huomiohuorata, jos kukaan ei ole näkemässä, kerropa se. Minä nautin kun saan tehdä vahinkoa itselleni tällaisessa vittuuntuneisuustilassa, mitä se sinuun vaikuttaa?

[/quote]

No tee sitten sitä vahinkoa hiljaa siellä itsemurhayksiössäsi äläkä tule tänne ulisemaan asiasta.

"Juuh en mä mitään huomiohuoraa muuten vain teen aiheesta keskustelupalstalle aloituksen"

Vierailija
7/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:11"]Mitä sä niitä vanhempia mietit? Tai miksi juttelet niiden kanssa, jos ovat tuollaisia. Voisi olla tarpeen jutella jonkun terapeutin kanssa heistä(kin), mutta muuten elät omaa elämääsi!
Sinun syömättömyytesi satuttaa vain sinua. Teet mitä haluat. Toivon, että opit vielä haluamaan itsellesi hyvää!
[/quote]

Isoista asioista kyse, siksi "pakko" puhua ja kuunnella neuvoja. Olisihan se muutenkin kivaa olla kivoissa väleissä vanhempiensa kanssa, mutta ei se näköjään tule toteutumaan ikinä. Elämäni on kyllä yksi iso paskaläjä kun miettii.

Vierailija
8/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:03"]Eikö toi "jos et tee kuten halua ni en syö" oo 5-vuotiaiden kiristyskeino? Ja sit toi "oon syömättä salaa" 14v huomiohuorien? Kannattaisiko ehkä keksiä jotain muita tapoja osoittaa mieltään, tai sitten vain hyväksyä se tosiasia että vanhempasi näkevät sinut aina lapsena. (joka tekstistäsi päätellen vielä olet) [/quote] Sinuna olisin ihan vain hiljaa. Miten voin huomiohuorata, jos kukaan ei ole näkemässä, kerropa se. Minä nautin kun saan tehdä vahinkoa itselleni tällaisessa vittuuntuneisuustilassa, mitä se sinuun vaikuttaa?

[/quote]

No tee sitten sitä vahinkoa hiljaa siellä itsemurhayksiössäsi äläkä tule tänne ulisemaan asiasta.

"Juuh en mä mitään huomiohuoraa muuten vain teen aiheesta keskustelupalstalle aloituksen"

[/quote]

Miten vitussa voin huomiohuorata anonyyminä? Olet naurettava. Ja mistä sinä tiedät miten minä asun?

Vierailija
9/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:08"]

[/quote]

Vaikkapa silleen, että kirjoittelet siitä tänne nettiin.

Vierailija
10/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:08"]

[/quote]

Vaikkapa silleen, että kirjoittelet siitä tänne nettiin.
[/quote]

:DDD kannattaa ehkä panostaa siihen omaan elämään, jos anonyymin kirjoittelut vaikuttavat noin paljon :DD Olipas hyvä piristysruiske tuo viestisi, hetkeen olekaan lukenut mitään noin hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi