Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhempasi reagoivat eroosi?

Vierailija
25.06.2015 |

Jos teillä oli yhteisiä lapsia ja suhteenne oli päällisin puolin kunnossa sekä vävy/miniä pidetty eikä mitään väkivaltaa tai päihteiden käyttöä ollut? Miten ottivat erouutisen vastaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoululla.

Vierailija
2/14 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:41"]Mykkäkoululla.
[/quote]
Kerrotko tarkemmin? Puhuivatko kummallekaan? Loppuiko milloin? Vai puhuvatko vieläkään? Miten ovat nähneet lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeilevät eksäni kanssa ja tapaavat lapsia vain silloin kun ovat eksällä. Mykkäkoulu ei ole päättynyt vielä. Aikaa erosta vajaa vuosi.

Vierailija
4/14 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:46"]Veljeilevät eksäni kanssa ja tapaavat lapsia vain silloin kun ovat eksällä. Mykkäkoulu ei ole päättynyt vielä. Aikaa erosta vajaa vuosi.
[/quote]
No oho :( toivottavasti tajuavat typeryytensä.

Vierailija
5/14 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muilla?

Vierailija
6/14 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat uskovaisia ja sen kasvatuksen saaneens menin tyhmänä 21-vuotiaana vielä tyhmemmän miehen kanssa naimisiin, koska avoliitto ei tullut kyseeseen. 7 vuoden onnettoman kärsimisen jälkeen ero tuli vihdoin. Äitini alkoi parkua ja isäni kommentoi että "mitäs minä silloin sanoin..!" Ei ollut koskaan tykännyt exästä. Tosi surullista aikaa, mutta 2 v terapiaa monta kertaa viikossa auttoi pääsemään yli ja ymmärtämään mitä itse haluan, mihin itse uskon ja mihin en usko. Löysin viisi vuotta maailman ihanimman miehen ja elän onnellisena. Hänkään ehkä ei ole vanhempieni mieleen koska ei ole "uskovainen". Mutta itse olen onnellinen ja tasapainossa.

Vierailija
7/14 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 9 vuotta sitten. Äiti on ollut koko ajan tukenani, isä ignoorasi täysin. Eksän kanssa piti ja pitää yhteyttä monta kertaa viikossa.

Kolme vuotta sitten sairastuin syöpään (perinnöllinen isän puolelta), siinä kohtaa rupesi taas ottamaan jotain kontaktia, mutta ei meidän väleistä varmaan enää kovin läheisiä tule.
Tietty äitini ja lasteni kannalta tosi hyvä, että on edes muodolliset välit, totaalimykkkoulu on niin jäätävää.

Vierailija
8/14 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on kuollut, isäni oli erouutisesta surullinen. On ollut minun tukena, ja exään pitänyt asialliset välit lastenkin takia. Minulla on ex-anoppiini läheiset välit edelleen, appiukon kanssa en enää tekemisissä ole kun en exän perheeseen enää kuulu.

Vierailija
9/14 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/14 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kaipailen kokemuksia.

Vierailija
11/14 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat tukivat minua ja ukon vanhemmat tuki sitä. Emme ole tekemisissä mitenkään toistemme sukujen kanssa. Liian tekopyhää.

Vierailija
12/14 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä alkoi puolustelemaan minua ja sanoi, että ei ole koskaan pitänytkään ex-miehestäni. Äiti oli pettynyt ja surullinen.

Vierailija
13/14 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni reaktio pelottaa enemmän kuin äitini, mutta toivon että menee hyvin. Ero tullaan tekemään hyvissä väleissä, yli vuosi jo tästä puhuttu eikä meidän suhde vaan toimi. Molemmille vaan helpotus kun voidaan jatkaa eri teillä.

Vierailija
14/14 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:23"]

Isä alkoi puolustelemaan minua ja sanoi, että ei ole koskaan pitänytkään ex-miehestäni. Äiti oli pettynyt ja surullinen.

[/quote]

Näin myös täällä. Äitini itki ja oli surullinen, piti vävystään. Isä sanoi, että näki heti mikä petollinen paska se mies oli ja oli tyytyväinen erosta. Ei ole kuulemma ikävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi