Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa vauvaa....

Vierailija
25.06.2015 |

Tiedän että monet ovat varmasti kuumeilleet ja yrittäneet pidempään kuin minä, mutta kyllä tässä vuoden yrittämisen ja haaveilun/kuumeilun jälkeen alkaa pää seota ja alakulo valtaa mielen joka kuukausi kun ne menkat taas kerran tulevat...
Miten tämän pettymyksen tunteen kestää joka ikinen kerta kun ei tärppää? En jaksaisi enää pettyä. Ja on todella vaikea suhtautua raskautumiseen "tulee kun tulee"-periaatteella.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:23"] naisen keho on niin pirullinen, aina jos pelkää olevansa raskaana, niin menkat viivyttelee, aina jos toivoo olevansa, menkat tulee, aina jos yrittää lasta, niin ei tule, aina jos ei halua lasta, niin ei tartte ku vilkasta miehen päälle ni pamahtaa paksuksi!! tsemppiä!!!

[/quote]

Aamen. 

Vierailija
22/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse raskauduin 7kk yrityksen jälkeen ja mun stressitaso tota lapsiasiaa kohtaan oli sillon korkeimmillaan. Just suunniteltiin siemennesteanalyysiin menoa yms. kun sitten plussasinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitappa vähän aikaa keskittyä muihin asioihin elämässä, jolloin stressi vauvan saamisesta vähenee. se voi auttaa. toki tutkimuksiin voitte mennä, jos ei rupee tärppäämään. pieni muutos vaikkapa kilpirauhasa arvoissakin voi olla este raskaudelle.

Vierailija
24/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesti melkein 2 vuotta ja kummassakaan ei pitäisi olla mitään varsinaista vikaa.

Meillä auttoi lihotus ;) eli en tullut raskaaksi kun painoin alle 50kg mutta 52kg sitten tärppäsi.

Ja aina seksin jälkeen "jalat ja peppu ylös" 15 minuutiksi niin pysyy kaikki mömmöt sisällä.

Kävin myös aromi/vyöhykehieronnossa rentoutumassa. Foolihappoa ja e-vitamiinit....tai niitä raskausvitamiinejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän