Sanokaa minulle jotain etten söisi tuota suklaapalaa
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:16"]Sekunti huulilla, iäisyys lanteilla
[/quote]
Toi on kyllä totta :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:16"]Sekunti huulilla, iäisyys lanteilla
[/quote]
Paskat, syö se suklaa ja lähde lenkille sitten.
Katso suurinta pudottajaa/lihavien ihmisten kuvia. Ei tee varmasti mieli suklaata kun alat miettimään miltä se tuntuisi jos itse olisit siinä asemassa. Enkä nyt millään pahalla puhu ylipainoisia kohtaan, itselläkin hieman ylipainoa. Itsellä tulee aina morkkis jos himoissani mätän suklaata nassuun
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:32"]Katso suurinta pudottajaa/lihavien ihmisten kuvia. Ei tee varmasti mieli suklaata kun alat miettimään miltä se tuntuisi jos itse olisit siinä asemassa. Enkä nyt millään pahalla puhu ylipainoisia kohtaan, itselläkin hieman ylipainoa. Itsellä tulee aina morkkis jos himoissani mätän suklaata nassuun
[/quote]
Mä ainakin syön ihan mitä huvittaa, mutta liikun päivittäin joten kulutan sen mitä syönkin ja paino on viimeiset neljä vuotta pysynyt 52-54 kilossa, joten ei paljoa hetkauta läskien katselu, kun tajuaa myös kuluttaa ne mitä syö.
Anna mennä. Joku sen syö kuitenkin.
oletpas huomionkipeä. vouhotat jostain vitun suklaaPALASTA? :DD
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:39"]
Heitä se pönttöön.
[/quote]
Olin tulossa sanomaan että heitä pois, mutta tämä ajaa saman asian. Sipseistä eroon pyristellessäni noudatin taktiikkaa: siinä vaiheessa kun alkaa ällöttää, heittää loput roskiin EIKÄ entiseen tapaan pakolla jatka loppuun. Jossain vaiheessa voi alkaa tuntua rahan tuhlaamiselta...
Päätin just että pikkasen yli 20kg tippuu ennen joulua. Argh kun meinaa dieetti hajota heti ensi metreillä kun vanhasta tottumuksesta katsoo välillä että mitäs jääkaapista voisi ottaa "välipalaksi" :)
Sekunti huulilla, iäisyys lanteilla