Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

24 tunnin lentomatka 1,5 vuotiaan kanssa.....

24.09.2006 |

Olisin kysellyt onko täällä muita jotka ootte lentäny Australiaan asti 1,5 vuotiaan kanssa tai muuten näin pitkän lennon?Lennot on yölentoja ja yksi vaihto.Eka pätkä 13.5 tuntia ja toinen n,7,5 tuntia.Olisi mukava kuulla ,et miten meni lapsen kanssa.Meillä on kuienkin poitsulle oma paikka koneessa,ajattelin et voi nukkua siinä.Entä miten aikaerosta lapsi toipui?Auseissa 7tuntia kello eteenpäin.Tarkoitus olis lähtee reissuun tammikuussa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lennettiin 2 v kanssa mauritiukselle. lento pariisiin kolme tuntia ja pitkän odotuksen jälkeen illalla jatkolento 11 h. tyttö nukkui makoisasti koneessa ja valveilla ollessa tapitti muumeja matkabvd:stä. tuota laitetta en vaihtaisi pois...........

Vierailija
2/3 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaksi lentoa, 3 tuntia ja 11 tuntia, yksi vaihto ja maakuljetukset yhteensä 3 tuntia. Olihan siinä sumplimista, olin lisäksi yksin eli ei kahta aikuista. Ekalla lennolla oli lentoyhtiön puolesta telkkari, mutta eihän tuon ikäinen, ainakaan meidän poika, jaksa katsoa telkkaria 15 minuuttia enempää (ja hyvä niin). Otin mukaan paljon leluja laidasta laitaan, ja poika leikki kaikilla. Mielenkiintoisinta oli kylläkin korvakuulokkeet, istuimet, valonäppäimet yms. Tulihan siinä välillä itku, kun tekeminen loppui kesken, ei sille voinut mitään. Meidän poika ei malttanut nukkuakaan paljon ollenkaan, kuten lapset kuulemma yleensä tekevät. Tusseilla tykkäsi piirtää kovasti, pikkuautot olivat hyvät mukana myös. Eli ota vaan paljon mukaan kaikenlaista, varsinkin sellaisia pikku leluja ja tavaroita, joilla ei yleensä saa paljoa leikkiä (meillä esim nuo tussit ovat sellaisia). Otin mukaan myös aikuisten tavaroita, kuten mittanauhan, ja poika mittaili pitkät tovit penkkejä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä joulun tienoilla matka (matkan aikaan) 1v3,5kk vilkkaan pojan kanssa (lähti kävelemään päivää vajaa 9kk ja vauhti vaan kasvaa....) Miamiin, vaihto Pariisissa. Meitä lähtee siis minä, isi ja poika.

Vähän kyllä hirvittää etukäteen jo, kun poika tosiaan on toooosi vilkas. Ihan kiltti kyllä, mutta sylissä ei juuri viihdytä, kun pitää vipeltää... Ja meillä ei ole pojalle omaa paikkaa koneessa, vaan sylissä menee. Yritetään saada pidemmälle lennolle se vauvansänky, mutta epäilen ettei poika siihen mahdu (1-v neuvolassa 80 cm ja 10 kg). Millaisethan vauvansängyt Air Francella on?

Kertokaa lisää ihan konkreettisia käytännön vinkkejä sopivista viihdykkeistä lennolle ettei koko aikaa tarvitsisi juosta ympäri konetta... Itse olin ajatellut ainakin jotain kirjoja.