Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huolissani tytöstä!

Vierailija
24.06.2015 |

Tytöllä on paljon kavereita ja muutamia hyviä ystäviä. Nyt viimeisen 2 kuukauden aikana ei ole ollut kenenkään aikaisemman kaverinsa kanssa ja olen kysynyt ovatko riidelleet tai onko jokin vialla. Tyttö ei ole kertonut ja ei halua puhua asiasta. Ajattelin jättää asian vähäksi aikaa sikseen, jos epäilenkin ihan turhaan. Mutta pari viikkoa sitten tyttö oli sanonut menevänsä vain kävelylle. Olikin entuudestaan tuntemattoman kanssa(näin kun menin lähikauppaan). Luulin että oli jonkun pojan kanssa ja illalla kotona kysyin kenen kanssa oli ulkona. Oli ollut tytön kanssa, mistä hieman yllätyin ja kysyin vielä kauaako ovat tunteneet ym. mutta tyttö hermostui ja ei vastannut. Voiko salailla jotain vai mitä tämä on?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, puhu sen kaa.

Vierailija
22/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:21"]Sanoisin, että anna olla. Iso tyttö jo, ja varmasti pyytäisi apuasi jos jotain vakavampaa olisi sattunut. En itsekkään teininä kertonut pahemmin kaverijuttuja äidilleni, eikä hän tätä onneksi pahemmin vaatinut. Ehkä tytöllä on ollut jotain riitoja kavereidensa kanssa ja antaa tilanteen rauhoittua. Ei vanhempien kannata sotkeutua joka asiaan, antaa tytön itse hoitaa.
Ja mitä sitten, jos lapsesi liikkuukin "poikatytön" kanssa? Eihän se tarkoita, että hän olisi lesbo. Ja jos olisi, ei sillä olisi mitään väliä. Taidat olla aika homovastainen vanhempi, ja tyttäresi pelkää reaktiotasi uudesta ystävästään ja siksi salailee asiaa.
[/quote]
Niin ei tarkoitakkaan, voi kyllä hyvinkin tässä tarkoittaa. On voinut paljastua kavereille ja tuollaiset asiat ovat vielä tuonikäisille helppoja ivaamisen tai arvostelun kohteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla