Leikkaisinko tukan lyhyeksi?
Mun pitkät hiukset ovat niin paskassa kunnossa, ettei niitä enää mikään muu pelasta kuin sakset, joten uskaltaisinko leikata ihan polkaksi? Tai enemmänkin sellanen "long Bob" tyyli, mutta siitä vielä lyhyempi. Pelottaa, että näyttäisin ihan typerältä, koska mulla on aika pyöreät kasvot. Mutta tämä reuhka on ihan hirvitys ja mahollisimman paljon siitä on saatava pois. Peukuttakaa ylös jos leikkaan ja alas ei.
Kommentit (28)
Anna mennä! Hiukset kasvaa kyllä taas ja pidennyksetkin on keksitty.
Huonokuntoinen tukka on aina kamala näky, joten leikkaa vaan lyhyemmäksi jo senkin vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:09"]
Siis yhyy, ne on vttu hiukset. Itse ainakin nautin siitä kun saan muutella tukkaa vähän fiiliksen mukaan, en jaksaisi katsella samaa väriä/mallia kahta kuukautta pidempää ja vaihtelu todellakin virkistää!
[/quote]Mitä siellä homot alapeukuttaa, menkää äidille itkemään.
Anna mennä. Ne kasvaa takaisin :) itse leikkasin ihan lyhyet ku halusin vauhtaa väriä tummasta blondiin. Ei ollut mun juttu, joten taas on pitkät hiukset, mutta tulipahan kokeiltua.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:09"]
Siis yhyy, ne on vttu hiukset. Itse ainakin nautin siitä kun saan muutella tukkaa vähän fiiliksen mukaan, en jaksaisi katsella samaa väriä/mallia kahta kuukautta pidempää ja vaihtelu todellakin virkistää!
[/quote]Mitä siellä homot alapeukuttaa, menkää äidille itkemään.
[/quote]
Ei siinä tarvii homo olla jos ei kahden kuukauden välein tukkaansa värjäile ja virittele eri näköseksi.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:11"]Leikkaa otsatukka, eli otsis.
[/quote]
Ääh, en tiedä. Mulla on niin kihartuvat hiukset, että se aina pitäisi jaksaa suoristaa ja laittaa, että näyttäisi kivalle. Ap
Leikkaa sen verran kun on ihan pakko saada pahimpia latvoja pois, mutta älä enempää. Pitkät hiukset ovat kauniit ja merkki elinvoimaisuudesta =)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:09"] Siis yhyy, ne on vttu hiukset. Itse ainakin nautin siitä kun saan muutella tukkaa vähän fiiliksen mukaan, en jaksaisi katsella samaa väriä/mallia kahta kuukautta pidempää ja vaihtelu todellakin virkistää! [/quote]Mitä siellä homot alapeukuttaa, menkää äidille itkemään. [/quote] Ei siinä tarvii homo olla jos ei kahden kuukauden välein tukkaansa värjäile ja virittele eri näköseksi.
[/quote]Köyhä siellä itkee kun ei ole varaa tukkaa laittaa. YHYY. Elämän koulu ei ole kannattava koulu. vink vink
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:09"] Siis yhyy, ne on vttu hiukset. Itse ainakin nautin siitä kun saan muutella tukkaa vähän fiiliksen mukaan, en jaksaisi katsella samaa väriä/mallia kahta kuukautta pidempää ja vaihtelu todellakin virkistää! [/quote]Mitä siellä homot alapeukuttaa, menkää äidille itkemään. [/quote] Ei siinä tarvii homo olla jos ei kahden kuukauden välein tukkaansa värjäile ja virittele eri näköseksi.
[/quote]Köyhä siellä itkee kun ei ole varaa tukkaa laittaa. YHYY. Elämän koulu ei ole kannattava koulu. vink vink
[/quote]
Lol, just näin. Veikkaan että meistä kahdesta sä oot enempi elämänkoululainen kaikesta päätellen :D
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:16"]
Leikkaa sen verran kun on ihan pakko saada pahimpia latvoja pois, mutta älä enempää. Pitkät hiukset ovat kauniit ja merkki elinvoimaisuudesta =)
[/quote]Joo siis ihme kun ei ole sun mielestäsi merkki vaikka kireästä pimpistä... :) Joo siis pitkät hiukset = hyvä pimpi
Jep, taidanpa varata parturiajan piakkoin. Värjätä en enää aio ollenkaan (ehkä joillain sävytteillä joskus) kun olen saanut aika hyvin oman värin takaisin ja se on oikeastaan ihan kiva. Mutta juu lyhyeksi lähtee :) ap
Long bob sopii kyllä pyöreillekin kasvoille, kunhan malli ja pituus on oikea. Go for it!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:14"] [quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:09"] Siis yhyy, ne on vttu hiukset. Itse ainakin nautin siitä kun saan muutella tukkaa vähän fiiliksen mukaan, en jaksaisi katsella samaa väriä/mallia kahta kuukautta pidempää ja vaihtelu todellakin virkistää! [/quote]Mitä siellä homot alapeukuttaa, menkää äidille itkemään. [/quote] Ei siinä tarvii homo olla jos ei kahden kuukauden välein tukkaansa värjäile ja virittele eri näköseksi. [/quote]Köyhä siellä itkee kun ei ole varaa tukkaa laittaa. YHYY. Elämän koulu ei ole kannattava koulu. vink vink [/quote] Lol, just näin. Veikkaan että meistä kahdesta sä oot enempi elämänkoululainen kaikesta päätellen :D
[/quote]Mee sinne kouluun takasi rakas.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:14"] [quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:09"] Siis yhyy, ne on vttu hiukset. Itse ainakin nautin siitä kun saan muutella tukkaa vähän fiiliksen mukaan, en jaksaisi katsella samaa väriä/mallia kahta kuukautta pidempää ja vaihtelu todellakin virkistää! [/quote]Mitä siellä homot alapeukuttaa, menkää äidille itkemään. [/quote] Ei siinä tarvii homo olla jos ei kahden kuukauden välein tukkaansa värjäile ja virittele eri näköseksi. [/quote]Köyhä siellä itkee kun ei ole varaa tukkaa laittaa. YHYY. Elämän koulu ei ole kannattava koulu. vink vink [/quote] Lol, just näin. Veikkaan että meistä kahdesta sä oot enempi elämänkoululainen kaikesta päätellen :D
[/quote]Mee sinne kouluun takasi rakas.
[/quote]
Eipä oo tarvetta, kun maisterin tutkinnolla pärjää ihan hyvin työmarkkinoilla. :)
Jos haluat että kaikki pitävät sinua varattuna naisena niin leikkauta vaan
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:18"] [quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:14"] [quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:09"] Siis yhyy, ne on vttu hiukset. Itse ainakin nautin siitä kun saan muutella tukkaa vähän fiiliksen mukaan, en jaksaisi katsella samaa väriä/mallia kahta kuukautta pidempää ja vaihtelu todellakin virkistää! [/quote]Mitä siellä homot alapeukuttaa, menkää äidille itkemään. [/quote] Ei siinä tarvii homo olla jos ei kahden kuukauden välein tukkaansa värjäile ja virittele eri näköseksi. [/quote]Köyhä siellä itkee kun ei ole varaa tukkaa laittaa. YHYY. Elämän koulu ei ole kannattava koulu. vink vink [/quote] Lol, just näin. Veikkaan että meistä kahdesta sä oot enempi elämänkoululainen kaikesta päätellen :D [/quote]Mee sinne kouluun takasi rakas. [/quote] Eipä oo tarvetta, kun maisterin tutkinnolla pärjää ihan hyvin työmarkkinoilla. :)
[/quote]Joojoo siis kyllä, oot korkeintaa grillimaisteri ja tuskin sitäkään. Helevatun hyviä makkaroita...
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:22"]
Jos haluat että kaikki pitävät sinua varattuna naisena niin leikkauta vaan
[/quote]Eli pitkät hiukset tarkoittaa siis horoa vai?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:18"] [quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:14"] [quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:09"] Siis yhyy, ne on vttu hiukset. Itse ainakin nautin siitä kun saan muutella tukkaa vähän fiiliksen mukaan, en jaksaisi katsella samaa väriä/mallia kahta kuukautta pidempää ja vaihtelu todellakin virkistää! [/quote]Mitä siellä homot alapeukuttaa, menkää äidille itkemään. [/quote] Ei siinä tarvii homo olla jos ei kahden kuukauden välein tukkaansa värjäile ja virittele eri näköseksi. [/quote]Köyhä siellä itkee kun ei ole varaa tukkaa laittaa. YHYY. Elämän koulu ei ole kannattava koulu. vink vink [/quote] Lol, just näin. Veikkaan että meistä kahdesta sä oot enempi elämänkoululainen kaikesta päätellen :D [/quote]Mee sinne kouluun takasi rakas. [/quote] Eipä oo tarvetta, kun maisterin tutkinnolla pärjää ihan hyvin työmarkkinoilla. :)
[/quote]Joojoo siis kyllä, oot korkeintaa grillimaisteri ja tuskin sitäkään. Helevatun hyviä makkaroita...
[/quote]
Niin, no eiköhän meitä kauppatieteiden maistereita ole niin paljon suomessa, että ei oo niin harvinaista että jokunen eksyy av:llekin. Mutta hyvää grillikesää vaan sulle. :)