Onko kaapissasi vaatteita joissa edelleen laput kiinni.
..vaikka ostit ne vuosia sitten ? Minä tein tällaisia löytöjä ja harmittaa se rahan meno koska vaatteet ovat aivan liian pieniä tai muuten vaan sellaisia joita en pidä.
Olen mielestäni ihan maltillinen ostaja, mutta huteja tulee edelleen..
Kommentit (10)
Löytyy useita. Ns. tavoitevaatteita. Nyt mahtuisi päälle, mutta joistakin on aika ajanut ohi, jotkut onneksi edelleen ihania. Joskus olen vienyt kierrätyskeskukseenkin.
Parissa 10v sitten ostetussa edelleen hintalaput kuten myös samaan aikaan ostetuissa astioissa. Sinkkuna moisia näyttää kertyneen.
Mua tekee melkeen pahaa kattoo vaatekaappiin, ku siel on niin paljo hyviä vaatteita mitä en oo juuri käyttänykkään, ja nyt ne ei enää mahdu mun päälle
Kenkiä monta paria käyttämättömiä ,kalliita. Laatikoissa. Samoin vaatteita, vaikka olen kirppiksellä myynyt suuren osan pois.
Harmitttaa erityisesti kengät ,että olen tuhlannut niihin.
Oli aikoinaan oma vaateliike, josta jäi yli siistejä laatutavaroita.
Miten vaatteet voivat olla aivan liian pieniä?
Minulla taitaa olla yksi tänä vuonna ostettu collegepaita, jossa on laput.
On - mutta ostettu nyt syksyllä ja olen ollut sairaana pari kuukautta.
Kyllä on. Viime vuonna ostettuja ja nyt isoja mulle, kun olen laihtunut. Pitäis myydä pois.
On, onneksi vain muutama, jotka olen ostanut 1-2 vuotta sitten kun olin vielä työelämässä. En ehtinyt ottaa käyttöön ja ovat nyt liian "hienostelevia" lähikauppaan ja epäkäytännöllisiä kotiasuiksi.