Miten Ferrer voi pysyä pystyssä?
Kävin vilkaisemassa sivuja ja huh. Kirjoitusvirheitä, huonoja kuvia, kamalia rääsyjä! Miten tuo putiikki on vielä pystyssä?
Kommentit (14)
Katsopa huviksesi taloustiedot. Ei mikään kultakaivos...
No sehän on vaan Penttilän harrastus. Sen todelliset tulot tulee kiinteistöistä holding -yhtiön kautta. Mun pikkusysteri asuu Penttilän omistamassa kerrostalossa.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:56"]
No sehän on vaan Penttilän harrastus. Sen todelliset tulot tulee kiinteistöistä holding -yhtiön kautta. Mun pikkusysteri asuu Penttilän omistamassa kerrostalossa.
[/quote]häh
Eiköhän siellä ole reilusti vanhaa rahaa (vanhemmilta ja isovanhemmilta) takana joka tämän kaiken mahdollistaa. Kiva että joillakin on mahdollisuus olla välittämättä yrityksen tuloksesta!
Toimii itse mallina vaatteilleen :D ylhäällä linkatussa kännykällä peilin kautta otettu kuva, kuinka ammattimaista. Näyttää rääsyiltä
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:07"]
Toimii itse mallina vaatteilleen :D ylhäällä linkatussa kännykällä peilin kautta otettu kuva, kuinka ammattimaista. Näyttää rääsyiltä
[/quote]
Mikäs on toimiessa, kun kroppa on kuosissa.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:56"]
[/quote]
Kaveri asuu kans. Aika kalliit vuokrat, mutta sijainti ja asuntojen kunto on luksusta, joten kyllä siitä vähän ylimääräistä maksaakin.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:07"]
[/quote]
[/quote]
Megaboobsit ja luurangonlaiha vartalo eivät vastaa mun käsitystä "kuosista."
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:07"]
[/quote]
[/quote]
Hyvin yläpainotteinen vartalo megamunkeilla ei kerro mitään siitä kuinka vaate istuu normaalivartaloiselle.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:07"] Toimii itse mallina vaatteilleen :D ylhäällä linkatussa kännykällä peilin kautta otettu kuva, kuinka ammattimaista. Näyttää rääsyiltä [/quote] Mikäs on toimiessa, kun kroppa on kuosissa. [/quote] Megaboobsit ja luurangonlaiha vartalo eivät vastaa mun käsitystä "kuosista."
[/quote]
Se on sinun käsityksesi, johon sinulla on toki oikeus.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:56"]
[/quote]häh
[/quote]No tarkoittaa että putiikki ei paljon tuota mutta että omistajalla on hynää pumpata sisään yritykseen paikkaamaan tappioita. Got it?
Päivän vitsi: kiinteistö-holding. Onko sama kultakaivos-holding kuin Sofialla ja Nikolla?
Meillä Helsingissä rakennetaan kestäviä ja vankkoja kivitaloja.