Ihana mies, jota tapailen ei halua seksiä kanssani
Olen tapaillut erittäin ihanaa miestä vajaan kuukauden ajan, eikä mies ole koko tuona aikana halunnut seksiä kanssani. Mies on todellakin erittäin ihana ja kaikinpuolin täydellinen, ja voisin kuvitella itseni suhteeseen hänen kanssaan ihan koska tahansa. en kuitenkaan voi enkä halua aloittaa parisuhdetta ennen kuin olen harrastanut seksiä hänen kanssaan. Hän kuitenkin haluaa tavata minua, pitää yhteyttä ja kaikki tapaamisetkin ovat järjestyneet hänen aloitteestaan. Seksiä hän ei kuitenkaan ole ehdotellut, ja kun minä olen tehnyt aloitteen seksiin on hän torjunut minut. Hänen mielestään on muka liian aikaista harrastaa seksiä. Hän on kuitenkin paljon kokeneempi kuin minä, joten ihmettelen suuresti tätä.
En todellakaan haluaisi joutua tämän takia lopettamaan juttuamme, sillä mielestäni hän on minulle aivan 100% kumppanimateriaalia, mutta tämä seksiasia huolettaa minua. Hänkin on sanonut olevansa kanssani tositarkoituksella, mutta en enää tiedä viitsinkö uskoa häntä, sillä hän on pihdannut seksiä tähän asti. Minun mielestäni seksi on suhteessa erittäin tärkeä asia, ja siksi en aloita suhdetta ennen kuin olen koeajanut miehen pedin puolella. Olen kuitenkin korviani myöten ihastunut juuri tähän mieheen, ja hän on herättänyt minussa suurempia ihastuksentunteita kuin kukaan muu mies koskaan.
Mitä ihmettä minä oikein teen, auttakaa?
Kommentit (6)
Huomaan erään huolestuttavan asia. Nimittäin tuo "koeajo". Oikeasti kivan ja ihanan ihmisen kanssa voi hyvinkin alkaa suhteeseen ilman " koeajoa" tai jos se menee pieleen. Seksin ei tarvitse onnistua nappia painamalla uuden kumppanin kanssa vaikka se olisikin tärkeä asia parisuhdetta. Mies on kuitenkin kokonaisuus eikä vain sänkytaitojensa jatke. Ihanan ihmisen kanssa on valmis näkemään vaivaa ja hiomaan seksiasioita riippumatta siitä kuinka ne suhteen alussa sujuvat. Kyllähän seksuaalisuus kehittyy ja uudistuu läpi elämän muutenkin. Eikö aloittajaa pelota, että hänen näkemyksellään varustettu mies voi olla seurustelematta hänen kanssaan, jos toosan tiukkuus tai ulkonäkö ei miellytä?
N32v
Jokaisessa uudessa suhteessa joutuu kuitenkin aloittamaan yhteisen seksin "puhtaalta pöydältä" , etsimään yhdessä juurikin ne molemmille sopivat ja parhaat jutut....ikuisesti ei tietty voi vaan tapailla...
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:23"]
Olen tapaillut erittäin ihanaa miestä vajaan kuukauden ajan, eikä mies ole koko tuona aikana halunnut seksiä kanssani. Mies on todellakin erittäin ihana ja kaikinpuolin täydellinen, ja voisin kuvitella itseni suhteeseen hänen kanssaan ihan koska tahansa. en kuitenkaan voi enkä halua aloittaa parisuhdetta ennen kuin olen harrastanut seksiä hänen kanssaan. Hän kuitenkin haluaa tavata minua, pitää yhteyttä ja kaikki tapaamisetkin ovat järjestyneet hänen aloitteestaan. Seksiä hän ei kuitenkaan ole ehdotellut, ja kun minä olen tehnyt aloitteen seksiin on hän torjunut minut. Hänen mielestään on muka liian aikaista harrastaa seksiä. Hän on kuitenkin paljon kokeneempi kuin minä, joten ihmettelen suuresti tätä.
En todellakaan haluaisi joutua tämän takia lopettamaan juttuamme, sillä mielestäni hän on minulle aivan 100% kumppanimateriaalia, mutta tämä seksiasia huolettaa minua. Hänkin on sanonut olevansa kanssani tositarkoituksella, mutta en enää tiedä viitsinkö uskoa häntä, sillä hän on pihdannut seksiä tähän asti. Minun mielestäni seksi on suhteessa erittäin tärkeä asia, ja siksi en aloita suhdetta ennen kuin olen koeajanut miehen pedin puolella. Olen kuitenkin korviani myöten ihastunut juuri tähän mieheen, ja hän on herättänyt minussa suurempia ihastuksentunteita kuin kukaan muu mies koskaan.
Mitä ihmettä minä oikein teen, auttakaa?
[/quote]
Jos mies on todella noin ihana kuin kerrot, niin tee hänelle palvelus ja eroa. Hän on liian hyvä sinulle
Hän ei ole oikea mies sinulle, sinä olet koeajaja, hän valitsee kumppaninsa muun kuin koeajon perusteella. Haluaisin itse tutustua sellaiseen mieheen, joka ei ole vain pillun perässä. N43
Onnea, olet löytänyt miehen jolla on periaatteita ja joka osaa hallita itsensä! Älä pilaa juttuanne liiallisella vouhottamisella ja tärkeiden asioiden ohittamisella, vaan elä hetkessä ja ota keskusteluistanne ja yhdessä olemisestanne nyt kaikki mahdollinen irti. Kuuntele miestä, keskustele hänen kanssaan kaikesta avoimesti ja luottamuksella ja älä hössötä sen seksin kanssa. Jos jutustanne mitään tulee, niin seksi tulee aikanaan ja et tarvitse mitään koeajoa. Jos et malta odottaa, niin päästä mies vapaaksi ja etsi itsellesi mies seksiin.
Käsi kalulle kun näätte. N42