Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläisnuorukaisen puhekyky 3,5 vuotiaan tasolla

Vierailija
24.06.2015 |

porilaistytön murhanneesta helsinkiläisnuorukaisesta siis kyse.

“Syyttäjä ja asianomistajien asianajaja lähtevät virheellisestä olettamasta, että epäilty olisi täysin looginen käytöksessään. Olemme kertoneet täällä hänen erilaisista kehityshäiriöistään, jotka koskevat erityisesti kielellistä ymmärtämistä.”

Puolustuksen mukaan epäillyllä on diagnosoitu semanttinen parafasia, joka oireilee siten, että hän käyttää usein vääriä sanoja. Lisäksi hänen suomen kielen taitonsa on Virtasen mukaan 3,5-vuotiaan tasolla. Afganistanilaista epäiltyä avusti toki niin poliisikuulusteluissa kuin oikeuden edessä tulkki."

Sanomattakin on selvää, että puolustus yrittää saada pienen tuomion, koska tekijä on idiootti ja lapsen tasolla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:26"]

Olen pahoillani jos mulla on väärä muistikiva, mutta eikö tekijä ja uhri tunteneet toisensa (oliko niillä suhde?)? Miein vain, että olisiko se tyttö oikeasti ollut ihmisen kanssa, jonka kielitaso on samaa luokkaa kuin taaperolla, vai pedataanko tässä nyt jotenkin matalampaa tuomiota? Ja jos menen vaikkapa Kiinaan tekemään rikoksen, mutten ymmärrä sanaakaan kiinaa, ei kai se tuomiooni vaikuta?Suomessa varmasti vaikuttaa, en epäile hetkeäkään, mutta hämärää on että miksi. Ei siihen ainakaan voi vedota ettei osannut lukea teon olevan laiton, kun eikö sen jo järkikin kerro.

[/quote]

Se oli katsos jännää ja eksoottista tytölle, tyttöhän oli ihan lapsi vielä.

[/quote]

No ei 17-vuotias lapsi ole enää, varsinkaan nykypäivänä kun tietoa on tarjolla vaikka kuinka paljon.

[/quote]

17-vuotiaita on niin monenlaisia. Minä ainakin olin ihan lapsi vielä, en todellakaan seurustellut kenenkään kanssa, en afgaanien sen enempää kuin suomalaistenkaan.

Kuvien perusteella tyttö näytti kiltiltä ja ujolta, ei edes meikannut kuten valtaosa ikätovereistaan.

[/quote]

Missä kuva?

Vierailija
22/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe, mun kiina on vajaamielisen tasolla. Olenko vajaamielinen ja syyntakeeton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi: Päivää, tulimme pidättämään teidät internetissä tekemästänne laittomasta tappouhkauksesta.

Minä: Aa, nyt on kuulkaas sellainen juttu että minulla on semanttinen parafasia eli käytän joskus vääriä kanoja... anteeksi, vääriä sanoja. Eli kun kirjoitin sille bb-julkulle että jos ikinä näen sinut niin puukotan ja tapan niin sen piti olla että suukotan ja halaan.

Poliisi: No eihän tässä sitten mitään! Anteeksi että häiritsin!

Vierailija
24/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 vuotias "nuorukainen"

Oikeastaan 25-vuotias on vielä lapsukainen. Varsinkin miehet aikuistvat vasta 40 vuotta täytettyään. Kaikki ei tosin vielä silloinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi