Huono omatunto kalvaa
Sain kortin kaksi päivää sitten ja tänään parkkiksella kolhasin naapurin autoa. Siihen ei jääny mitään mutta omasta lähti maalia.. Tuli kamalan huono omatunto ja olo, ettei mun varmaa kannata enää nousta auton rattiin.
Oletko koskaan kolhinut toisen autoa? Pakenitko paikalta vai jäitkö selvittämään asioita?
(P.s. tuskin tarvitsee erikseen mainita, että olen nainen ratissa..)
Kommentit (8)
Toiselle ei jäänyt mitään, tarkistin asian taskulampun kera. Lähinnä harmittaa oma huolimattomuus :(
ap
Varmasti jokaiselle autoilijalle sattunut jotain vastaavaa. Ite oon tuon oven kolhaissut montakin kertaa.
Kiitos tsempistä! Mitäs ootteko muut paljon ja miten kolhinnu?
ap
Kukaan ei kuollut tai muutakaan vaaraa et aiheuttanut. Autot ja niiden maalipinta ovat kulutustavaroita, on hölmöä asennoitua asiaan millään muulla tavalla. Opettele autosi ulottuvuudet, hanki enemmän ajokokemusta ja varmista, että tulevaisuudessa kolhit autoasi mahdollisimman vähän. Tai sitten vain henkisesti varaudut maksamaan tekemistäsi mokista, jolloin "hyvitys" tapahtuu ihan rahan muodossa.
Kolhaisin appiukon mersua, joka on sen silmäterä. Kunnon lommohan siitä tuli. Repikää siitä :D
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:04"]Kukaan ei kuollut tai muutakaan vaaraa et aiheuttanut. Autot ja niiden maalipinta ovat kulutustavaroita, on hölmöä asennoitua asiaan millään muulla tavalla. Opettele autosi ulottuvuudet, hanki enemmän ajokokemusta ja varmista, että tulevaisuudessa kolhit autoasi mahdollisimman vähän. Tai sitten vain henkisesti varaudut maksamaan tekemistäsi mokista, jolloin "hyvitys" tapahtuu ihan rahan muodossa.
[/quote]
Kiitos ihanista sanoista! Ihan oikeassa oot.. Ei sitä opi kuin ajamalla..
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:04"]Kolhaisin appiukon mersua, joka on sen silmäterä. Kunnon lommohan siitä tuli. Repikää siitä :D
[/quote]
No tämä on jo aika paha :D! Tuliko paljon sanomista?
Jos omastasi lähti maalia, tuli kolhuja varmasti myös naapurin autoon. Miksi pimittää ja potea huonoa omaatuntoa, kun toinen vaihtoehto on kertoa ja yhdessä sopia, jolloin vakuutusyhtiö maksaa jos maksettavaa on.