Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selluliitti jalat!!

Vierailija
23.06.2015 |

Hei, minulla on hirveät selluliittireidet ja peppu, vaikka olenkin nuori ja jiukan vain ylipainoinen. Tämä taitaa olla periytyvää koska äidilläkin on ja huomasin selluliitin jaloissa jo ollessani 13v ekaa kertaa ja olin normaalipainonen.
Kehtaanko käyttää shortseja? Yleensä jos jollakin on shortsit niin niillä ei näy paljoa selluliittia. Mä haluaisin käyttää mutta pelkään että joku kommentoi jalkojani :(
Mitä ajattelette nuoresta naisesta jolla on jalat täynnä selluliittia ja shortsit?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit vaan jalkaan, selluliittia on tyyliin 90% naisista. 

Katseletko muka kaikkien muiden koipia ja tarkkailetko selluliitteja? Katselijan häpeä, jos joku kuhmura häiritsee.

Vierailija
2/3 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:05"]Shortsit vaan jalkaan, selluliittia on tyyliin 90% naisista. 

Katseletko muka kaikkien muiden koipia ja tarkkailetko selluliitteja? Katselijan häpeä, jos joku kuhmura häiritsee.
[/quote]

Ei mua häiritse muiden muhkurat, olen vain tarkkailut muiden jalkoja oman epävarmuudeni vuoksi ja huomannut että usein vain iäkkäimillä naisilla on näkyvää selluliittia ja nuoremmilla ei näy.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Monilla nuorilla on selluliittia. Ei sitä kukaan huomaa itse vain suurentelet asiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi