tinderissä kunnon miehiä?
Onko kukaan törmännyt tinderissä mieheen joka haluaa vakavampaakin kuin yhden yön juttua. Onko hänessä ollut kenties jotain vikaa? :D
Kommentit (12)
En ole käyttänyt, mutta harjkinnassa on. Ei varmaan ole miehen hyväksi kertoa, että nimenomaan vain vakava suhde kiinnostaa.
M40
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:46"]
En ole käyttänyt, mutta harjkinnassa on. Ei varmaan ole miehen hyväksi kertoa, että nimenomaan vain vakava suhde kiinnostaa. M40
[/quote]
Se on vaan pelkkää plussaa sanoa totuus. Miksi sä yrittäisit esittää ja miellyttää naisia valehtelemalla motiiveistas? Et sillä ainakaan vakavaa suhdetta etsiviä naisia löydä, kai tajuat :D
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:45"]Minä.
Vaikka erittäin skeptinen olinkin tinderiä kohtaan, niin löysin sieltä itselleni ihanan miehen, toivottavasti jopa "sen oikean". ❤
[/quote]
Hienoa jos olet mieleisen kumppaniehdokkaan löytänyt. Itsestäni tuntuu että valtaosa on jollain asteella omituisia tai pintaliitäjiä
Olen mies 20 ja haluaisin löytää tyttöystävän tinderin kautta, mutta en saa matcheja.
Minä, olen komea tummatukkainen 190cm 80kg kasvoiltani olen brad pitt, juoksen päivässä 30km, ja penikseni on 30cm. Nain kuin jänis
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:57"]Minä, olen komea tummatukkainen 190cm 80kg kasvoiltani olen brad pitt, juoksen päivässä 30km, ja penikseni on 30cm. Nain kuin jänis
[/quote]
Olisko näyttöä :D
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:46"]
En ole käyttänyt, mutta harjkinnassa on. Ei varmaan ole miehen hyväksi kertoa, että nimenomaan vain vakava suhde kiinnostaa. M40
[/quote]
Se on vaan pelkkää plussaa sanoa totuus. Miksi sä yrittäisit esittää ja miellyttää naisia valehtelemalla motiiveistas? Et sillä ainakaan vakavaa suhdetta etsiviä naisia löydä, kai tajuat :D
[/quote] Toki. Valehteleminen on kaukana siitä, että on enempi hillitty. Pointti oli, että uusi normi on pinnalliset ihmiset. Ehkä asiasta - tai sen puutteesta - kannattaa varmistua ensin.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:57"]
Minä, olen komea tummatukkainen 190cm 80kg kasvoiltani olen brad pitt, juoksen päivässä 30km, ja penikseni on 30cm. Nain kuin jänis
[/quote]
6 sekunnin panoja? kannattaako sitä mainostaa
Mun mies. Tosin tavattiin tinderin ulkopuolella, tuli vaan joskus tinderi puheeksi, ei oltu koskaan siellä törmätty vaikka asutaan alle 2km päässä toisitamme. No ei olla siellä enää.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:06"]
Mun mies. Tosin tavattiin tinderin ulkopuolella, tuli vaan joskus tinderi puheeksi, ei oltu koskaan siellä törmätty vaikka asutaan alle 2km päässä toisitamme. No ei olla siellä enää.
[/quote]
Tai sä et ole....
Minä.
Vaikka erittäin skeptinen olinkin tinderiä kohtaan, niin löysin sieltä itselleni ihanan miehen, toivottavasti jopa "sen oikean". ❤