Miksi heteronaisia kiusataan pridessa?
Olen kannattamassa tärkeää asiaa, vaikka itse olen hetero. Miksi minua saa haukkua ja pilkata tai kyseenalaistaa, miksi olen mukana juhlimassa pride-viikon aikana? Toivon asiallisia vastauksia.
Kommentit (18)
Kuka kiusaa ja missä? Kulkueessa? Baarissa?
Ai kiusataanko? Voi ei! :( Tyhmiä ihmisiä sellaiset. Älä niistä välitä.
Ei kukaan syrji. Pride on kaikille, myös heteroille.
Kuka sinua on kiusannut, miten ja millaisessa tilanteessa?
Minuakin kiinnostaisi tietää, että miten sinua on kiusattu? Olen ollut monessa Pridessa mukana (eri kaupungeissa ja maissa) eikä koskaan ole tullut mitään negatiivista keneltäkään.
Olen ollut monena vuonna katsomassa marssia. Kukaan ei ole kiusannut minua, vaikka olen heteronainen.
Mistä hitosta kukaan siellä kenenkään suuntautumista tietää? Eikä se ole pointti, vaan tasa-arvo on
Hehe, todella hauskaa. Provo mikä provo. Älkää ruokkiko enempää.
Ei ole provo.
Mua on mm. vedetty hiuksista, kysytty, että mitä vittua tuo hetsku tekee täällä, kävelty päin jne.
Ap
Onko sulla siellä joku hetero pride -paita päällä vai käveletkö vain käsikädessä miehesi kanssa häntä välillä lääppien?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:44"]
Onko sulla siellä joku hetero pride -paita päällä vai käveletkö vain käsikädessä miehesi kanssa häntä välillä lääppien?
[/quote]
Joo, ihan normaalisti kävelen ja nämä ikävät jutut ovat sattuneet baarissa kun olen yksin liikenteessä. Taitaa olla tabu aihe. Mutta näin mua on kohdeltu, ihan sama mitä uskotte.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:42"]Ei ole provo.
Mua on mm. vedetty hiuksista, kysytty, että mitä vittua tuo hetsku tekee täällä, kävelty päin jne.
Ap
[/quote]
Seta väki ahtaampia ajatukseltaan mitä muut
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:42"]
Ei ole provo.
Ap
[/quote]
Mistä ne sun suuntautumisen tietää?
Baarissa joku törmännyt ja heti on peideväen vika. Joopajoo.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:44"]
[/quote]
Joo, ihan normaalisti kävelen ja nämä ikävät jutut ovat sattuneet baarissa kun olen yksin liikenteessä. Taitaa olla tabu aihe. Mutta näin mua on kohdeltu, ihan sama mitä uskotte.
Ap
[/quote]
Mutta mistä ne tietää että olet hetero? Oletko siis yksin mennyt homobaariin prideviikolla? Itse olen heteronainen ja menen homobaariin vain harvoin, lesbokavereideni seuraksi lähinnä. Silllinkin mua luullaan aina lesboksi ja tullaan iskemään.
Ööh, en ymmärrä mitä tarkoitat. T.heteroN