Miksi puumanaisilla on vientiä, jos miehiä kiinnostavat vain teinineitsyet?
Täällä on keskusteluissa saanut sen kuvan, että keski-ikäiset naiset eivät kenellekään kelpaa. Mistä sitten johtuu se, että kuumalle puumalle olisi kovastikin vientiä... Nimenomaan nuoremmat miehet haluavat vakavaa suhdetta. Olisiko se niin, että viivapimpsa ja terhakat tissit eivät olekaan kaikille se ihannekumppanin tärkein kriteeri.
Kommentit (15)
Yleensä miehiä kiinnostavat kauniit naiset, varsinkin n. 16-45-vuotiaat.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:50"]Täällä on keskusteluissa saanut sen kuvan, että keski-ikäiset naiset eivät kenellekään kelpaa. Mistä sitten johtuu se, että kuumalle puumalle olisi kovastikin vientiä... Nimenomaan nuoremmat miehet haluavat vakavaa suhdetta. Olisiko se niin, että viivapimpsa ja terhakat tissit eivät olekaan kaikille se ihannekumppanin tärkein kriteeri.
[/quote]
Se että susta olisi vakavassa mielessä kiinnostunut nuoret miehet, ei tarkoita että se yleensä niin olisi. Mun mielestä ihan päin vastoin. Eikä kaikki junnut edes halua panna hirveän vanhaa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:50"]Täällä on keskusteluissa saanut sen kuvan, että keski-ikäiset naiset eivät kenellekään kelpaa. Mistä sitten johtuu se, että kuumalle puumalle olisi kovastikin vientiä... Nimenomaan nuoremmat miehet haluavat vakavaa suhdetta. Olisiko se niin, että viivapimpsa ja terhakat tissit eivät olekaan kaikille se ihannekumppanin tärkein kriteeri. [/quote] Se että susta olisi vakavassa mielessä kiinnostunut nuoret miehet, ei tarkoita että se yleensä niin olisi. Mun mielestä ihan päin vastoin. Eikä kaikki junnut edes halua panna hirveän vanhaa.
[/quote]
Kuka tässä vakavasta puhuu. Eikä minua miehessä kiinnosta pelkkä nuoruus, valitettavasti monella nuorella miehellä ajatuksia ja toimintaa hallitsee hormonitoiminta, eikä heillä ole juurikaan omia ajatuksia saatikka punkan puolella taitoa tai kestävyyttä. Poikkeuksiakin toki on.
Koska etupylly maistuu, kun sitä saa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:50"]Täällä on keskusteluissa saanut sen kuvan, että keski-ikäiset naiset eivät kenellekään kelpaa. Mistä sitten johtuu se, että kuumalle puumalle olisi kovastikin vientiä... Nimenomaan nuoremmat miehet haluavat vakavaa suhdetta. Olisiko se niin, että viivapimpsa ja terhakat tissit eivät olekaan kaikille se ihannekumppanin tärkein kriteeri. [/quote] Se että susta olisi vakavassa mielessä kiinnostunut nuoret miehet, ei tarkoita että se yleensä niin olisi. Mun mielestä ihan päin vastoin. Eikä kaikki junnut edes halua panna hirveän vanhaa.
[/quote]
Kuka tässä vakavasta puhuu. Eikä minua miehessä kiinnosta pelkkä nuoruus, valitettavasti monella nuorella miehellä ajatuksia ja toimintaa hallitsee hormonitoiminta, eikä heillä ole juurikaan omia ajatuksia saatikka punkan puolella taitoa tai kestävyyttä. Poikkeuksiakin toki on.
[/quote]
No ihan itse aloitusviestissä puhuit että "nimenomaan nuoremmat miehet haluaa vakavaa suhdetta" :F
Nuoret miehet panevat tarvittaessa vaikka aidan rakoon koska himot on kovat ja testosteronit korkealla he ehkä ajattelevat että vanhemmilta naisilta irtoaa helpommin. Paskat he mitään parisuhdetta etsi :-)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:11"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:50"]Täällä on keskusteluissa saanut sen kuvan, että keski-ikäiset naiset eivät kenellekään kelpaa. Mistä sitten johtuu se, että kuumalle puumalle olisi kovastikin vientiä... Nimenomaan nuoremmat miehet haluavat vakavaa suhdetta. Olisiko se niin, että viivapimpsa ja terhakat tissit eivät olekaan kaikille se ihannekumppanin tärkein kriteeri. [/quote] Se että susta olisi vakavassa mielessä kiinnostunut nuoret miehet, ei tarkoita että se yleensä niin olisi. Mun mielestä ihan päin vastoin. Eikä kaikki junnut edes halua panna hirveän vanhaa. [/quote] Kuka tässä vakavasta puhuu. Eikä minua miehessä kiinnosta pelkkä nuoruus, valitettavasti monella nuorella miehellä ajatuksia ja toimintaa hallitsee hormonitoiminta, eikä heillä ole juurikaan omia ajatuksia saatikka punkan puolella taitoa tai kestävyyttä. Poikkeuksiakin toki on. [/quote] No ihan itse aloitusviestissä puhuit että "nimenomaan nuoremmat miehet haluaa vakavaa suhdetta" :F
[/quote]
juu, mutta itsestäni en puhunut mitään.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:11"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:50"]Täällä on keskusteluissa saanut sen kuvan, että keski-ikäiset naiset eivät kenellekään kelpaa. Mistä sitten johtuu se, että kuumalle puumalle olisi kovastikin vientiä... Nimenomaan nuoremmat miehet haluavat vakavaa suhdetta. Olisiko se niin, että viivapimpsa ja terhakat tissit eivät olekaan kaikille se ihannekumppanin tärkein kriteeri. [/quote] Se että susta olisi vakavassa mielessä kiinnostunut nuoret miehet, ei tarkoita että se yleensä niin olisi. Mun mielestä ihan päin vastoin. Eikä kaikki junnut edes halua panna hirveän vanhaa. [/quote] Kuka tässä vakavasta puhuu. Eikä minua miehessä kiinnosta pelkkä nuoruus, valitettavasti monella nuorella miehellä ajatuksia ja toimintaa hallitsee hormonitoiminta, eikä heillä ole juurikaan omia ajatuksia saatikka punkan puolella taitoa tai kestävyyttä. Poikkeuksiakin toki on. [/quote] No ihan itse aloitusviestissä puhuit että "nimenomaan nuoremmat miehet haluaa vakavaa suhdetta" :F
[/quote]
Alkaa puumalla esiintymään alzheimeria....paljonkos sitä ikää on?
Koska nuoret miehet haluavat kokeneempaa.
Koska miehet eivät saa seksiä sormia napsauttamalla. Miehen täytyy ottaa aina kun on tarjolla. Lähes mikä tahansa kelpaa.
Ei ole Alzheimeria, mutta missä kantimissa sinulla on tuo tekstinymmärtäminen?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:24"]
[/quote]
juu, mutta itsestäni en puhunut mitään.
[/quote]
Oot kyllä sekasi. Ei kannata puhua asioista josta ei tiedä mitään
Voin miehenä kertoa tämän: vaihtelut miesten ajatusmaailmoissa ja mieltymyksissä ovat suuria. Meistä löytyy joka lähtöön.
Koska kaikille miehille naisen ikä ja ulkonäkö ei ole se tärkein asia. Joistakin miehistä on tärkeämpää, että henkilökemiat toimivat hyvin, että yhdessä on mukavaa ja rentoa ilman prinsessa-draamailua. Joistakin miehistä se voi olla viehättävää, että nainen on se elämässä kokeneempi ja tämän takia itsevarma ja määrätietoinen.
En seurustelemaan voisi alkaa kovin paljon vanhemman naisen kanssa. Tai eihän sitä tiedä, mutta suuri ikäero haittaisi siinä mielessä, että en kestäisi sitä että kumppani nukkuisi pois paljon aikaisemmin kuin itse. Yhteisiin molempia tyydyttäviin hetkiin olisin kyllä valmis vanhemman naisen kanssa.