Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

opetus lihonnelle miehelle

Vierailija
23.06.2015 |

Julmalta varmaan kuullostaa, mutta ärsyttää kun ei mies kuuntele kun sanon, ettei pitsaa ja hampurilaisia kuulu syödä päivittäin.
Hän on nyt vuodessa lihonnut 10kg ja alunperinkin ollutylipainoinen. Nyt hän on kuitenkin lisännyt roskaruuan syömistä todella paljon ja hän paisuu aivan silmissä. Kotiruoka ei hänelle enää maistu.
Ajattelin, että jos lisäisin aina hänen roskaruokaansa pienen määrän jotain ummetuslääkettä niin, että hän alkaisi luulla, että roskaruoka aiheuttaa vatsavaivoja. Sitten hän ehkä palaisi taas siihen kotiruokaan...
Saa kertoa, miten typerä tämä idea on ja mielellään kertoa myös omia ideoita ja ratkaisuja!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiruualla pystyisin paremmin kontrolloimaan myös ruuan määrää. Siksi yritän saada hänet takaisin kotiruualle.

ap

Vierailija
2/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvetkaa tekemään jotain hienompaa kotiruokaa kuin makaronilaatikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätö se sika!

Vierailija
4/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:24"]

Ruvetkaa tekemään jotain hienompaa kotiruokaa kuin makaronilaatikkoa.

[/quote]

Ei kai tuollaisia herkkuja syödä kuin häissä.

Vierailija
5/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:24"]Ruvetkaa tekemään jotain hienompaa kotiruokaa kuin makaronilaatikkoa.
[/quote]
No ruokaan sitä ihan ensimmäisenä aloinkin panostamaan. Eikä meillä muutenkaan syödä kovinkaan usein mitään makaronilaatikoita yms.

Vierailija
6/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksaisi alkaa toisen aikuisen syömisistä itselleni vastuuta ottamaan. Huolehtikoon itse painostaan. Ei se ole lapsi, jonka syömiset on sun vastuulla. 

Vierailija
7/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää laksatiivia mielummin, kouluttaa koreammin.

Vierailija
8/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonnelle, kuullostaa... ihanaa äidinkieltä. :)

Vierailija
9/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Itselläni samanlainen tilanne, roskaruon lisäksi mieheni salailee minulta makean ahmimisiaan. Paisunut vuodessa varmaan samat 10 kiloa. Jotenkin tuntuu että hän on luovuttanut itsensä suhteen kun "vihdoin löytänyt oikean". Mekin ollaan tästä keskusteltu ja aina välillä lyhyissä sykleissä hänet saa normaalia, terveellistä ruokaa syömään mutta nopeasti se unohtuu. Kyllä minä ainakin vakavasti harkitsen hänen jättämistään. Saa sitten nähdä päätyykö läskiensa kanssa ihan yksin. Ummetuslääke ideaa kannatan !!!

Vierailija
10/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:29"]En kyllä jaksaisi alkaa toisen aikuisen syömisistä itselleni vastuuta ottamaan. Huolehtikoon itse painostaan. Ei se ole lapsi, jonka syömiset on sun vastuulla. 
[/quote]
Kyllä mua mun miehen kunto ja ulkonäkö kiinnostaa. Pakko sanoa, että kun seksi alkaa tuntua pahalta kun toisen vatsa painaa niin kovin päälle, niin alkaa toisen paino kiinnostamaan vieläkin enemmän. Vaikken haluisikaan itselleni myöntää, mutta olen pinnallinen ihminen :(

Vierailija
11/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:29"]En kyllä jaksaisi alkaa toisen aikuisen syömisistä itselleni vastuuta ottamaan. Huolehtikoon itse painostaan. Ei se ole lapsi, jonka syömiset on sun vastuulla.  [/quote] Kyllä mua mun miehen kunto ja ulkonäkö kiinnostaa. Pakko sanoa, että kun seksi alkaa tuntua pahalta kun toisen vatsa painaa niin kovin päälle, niin alkaa toisen paino kiinnostamaan vieläkin enemmän. Vaikken haluisikaan itselleni myöntää, mutta olen pinnallinen ihminen :(

[/quote]

Ymmärrän, etkä ole pinnallinen. Silti, ongelma ei ole sinun ratkaistavissasi. Sama kuin juoppoudessa; juoppo vain itse voi tapansa muuttaa. Erotiikka kärsii tietenkin sun tapauksessa, ja se sinun on syytä miehelle havainnollisesti kertoa. Jos hän siitä huolimatta jatkaa lihottautumistaan, et voi mitään. Ehkä voit pyytää lupaa kiinteän rakastajan pitämiseen?

Vierailija
12/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:31"]Ymmärrän tuskasi. Itselläni samanlainen tilanne, roskaruon lisäksi mieheni salailee minulta makean ahmimisiaan. Paisunut vuodessa varmaan samat 10 kiloa. Jotenkin tuntuu että hän on luovuttanut itsensä suhteen kun "vihdoin löytänyt oikean". Mekin ollaan tästä keskusteltu ja aina välillä lyhyissä sykleissä hänet saa normaalia, terveellistä ruokaa syömään mutta nopeasti se unohtuu. Kyllä minä ainakin vakavasti harkitsen hänen jättämistään. Saa sitten nähdä päätyykö läskiensa kanssa ihan yksin. Ummetuslääke ideaa kannatan !!!
[/quote]
Ihan ku olisin itse vastannut omaan aloitukseeni :D. Mullakin mies salailee herkkujen syömistä. Ja olen itsekin ajatellut jättäväni hänet. Vielä en tosin ole uskaltanut, koska muuten meillä menee aika hyvin ja hän on minulle tärkeä.

Vierailija
13/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:29"]En kyllä jaksaisi alkaa toisen aikuisen syömisistä itselleni vastuuta ottamaan. Huolehtikoon itse painostaan. Ei se ole lapsi, jonka syömiset on sun vastuulla.  [/quote] Kyllä mua mun miehen kunto ja ulkonäkö kiinnostaa. Pakko sanoa, että kun seksi alkaa tuntua pahalta kun toisen vatsa painaa niin kovin päälle, niin alkaa toisen paino kiinnostamaan vieläkin enemmän. Vaikken haluisikaan itselleni myöntää, mutta olen pinnallinen ihminen :(

[/quote]

Ymmärrän, etkä ole pinnallinen. Silti, ongelma ei ole sinun ratkaistavissasi. Sama kuin juoppoudessa; juoppo vain itse voi tapansa muuttaa. Erotiikka kärsii tietenkin sun tapauksessa, ja se sinun on syytä miehelle havainnollisesti kertoa. Jos hän siitä huolimatta jatkaa lihottautumistaan, et voi mitään. Ehkä voit pyytää lupaa kiinteän rakastajan pitämiseen?
[/quote]
haha! Rakastajan ku saisin, loppuis kyllä mun valittelut :D.
Ap

Vierailija
14/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sinun miehelläsi on fyysisesti jo huono olo ilman ummetuslääkettäkin. Parasta olisi jos hänet saisi kokemaan sen olon miltä tuntuu olla normaalipainoinen, koska hän luultavasti pitää nykyistä olotilaansa normaalina.  Auttaisko joku terveydellinen herätys ,tyyliin joku dokumentti ylipainoisesta ihmisestä ja mitä ylipainosta ja tuollaisesta ruuasta voi seurata? Joku todella radikaali juttu?

Loppupeleissä aikuinen ihminen on kuitenkin vastuussa itsestään ja jos miehesi ei löydä itselleen tarpeeksi tärkeää syytä elää terveellisesti, sinä et voi sille mitään. Kuinka vanhoja olette ja onko teillä lapsia? Eikö yksi kannustin voisi olla elämän pidentäminen, jotta ehtisi nähdä esim. lastenlasten kasvavan tai jos olette nuoria niin lasten saanti voi vaikeutua kun miehen siittiöiden laatu heikkenee huonojen elintapojen takia? 

Vierailija
15/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan pettämistä, mutta puhu hyväkroppaisista nuorista miehistä ja ihaile heidän vartaloitaan.

Huokaa katsoessasi miestäsi.

Itke, jos hän mässyttää hampurilaisia. :D 

Vierailija
16/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:31"]Ymmärrän tuskasi. Itselläni samanlainen tilanne, roskaruon lisäksi mieheni salailee minulta makean ahmimisiaan. Paisunut vuodessa varmaan samat 10 kiloa. Jotenkin tuntuu että hän on luovuttanut itsensä suhteen kun "vihdoin löytänyt oikean". Mekin ollaan tästä keskusteltu ja aina välillä lyhyissä sykleissä hänet saa normaalia, terveellistä ruokaa syömään mutta nopeasti se unohtuu. Kyllä minä ainakin vakavasti harkitsen hänen jättämistään. Saa sitten nähdä päätyykö läskiensa kanssa ihan yksin. Ummetuslääke ideaa kannatan !!! [/quote] Ihan ku olisin itse vastannut omaan aloitukseeni :D. Mullakin mies salailee herkkujen syömistä. Ja olen itsekin ajatellut jättäväni hänet. Vielä en tosin ole uskaltanut, koska muuten meillä menee aika hyvin ja hän on minulle tärkeä.

[/quote]

Ehkä teillä on sama mies. Ihmekös se sika lihoo, kun se syö vuorotellen pitsaa teidän molempien luona.

Vierailija
17/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:50"]Luultavasti sinun miehelläsi on fyysisesti jo huono olo ilman ummetuslääkettäkin. Parasta olisi jos hänet saisi kokemaan sen olon miltä tuntuu olla normaalipainoinen, koska hän luultavasti pitää nykyistä olotilaansa normaalina.  Auttaisko joku terveydellinen herätys ,tyyliin joku dokumentti ylipainoisesta ihmisestä ja mitä ylipainosta ja tuollaisesta ruuasta voi seurata? Joku todella radikaali juttu?

Loppupeleissä aikuinen ihminen on kuitenkin vastuussa itsestään ja jos miehesi ei löydä itselleen tarpeeksi tärkeää syytä elää terveellisesti, sinä et voi sille mitään. Kuinka vanhoja olette ja onko teillä lapsia? Eikö yksi kannustin voisi olla elämän pidentäminen, jotta ehtisi nähdä esim. lastenlasten kasvavan tai jos olette nuoria niin lasten saanti voi vaikeutua kun miehen siittiöiden laatu heikkenee huonojen elintapojen takia? 
[/quote]
Mikä sitten olisi tarpeeksi radikaalia? Dokumentit ja lehtiartikkelit on jo testattu. Lapsia hän ei puplestaan välttämättä edes halua ja muutenkin, aina kun puhun hänen terveydestään tulevaisuudessa, sanoo hän, että tulevaisuudessa voi sitten näitä asioita pohtia. Limpparilla pilatut hampaat saa kuullemma aina uudet ja laihduttaa ehtii myöhemminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän