Kaulahuivi takin ulkopuolella?
Ostin sellaisen ohuttoppatakin jossa tulee pieni kaulus ylöspäin kaulan ympärille mutta ei tuonne alle kyllä mahdu minkäänlaista huivia lämmittämään kauluksen lisäksi. Takki on vartalonmyötäinen, eli sopisiko tuohon sellainen kolmiomallinen huivi koko takin kaulaosan päälle kieputettuna?
Kommentit (13)
Sopisi hyvin!
Isot kauluritkin ovat nyt muotia, se on toinen vaihtoehto. Sellainen voisi mahtuakin?
Ei missään nimessä. Se olisi aivan tyylitön ratkaisu. Huivin täytyy olla takin sisällä ehdottomasti.
Itse olen aina käyttänyt talvitakin kanssa huivia niin että ennen kun puen takin heitän pitkän huivin kaulan ympäri kerran, sitten puen takin vetskari kiinne melkein ylös ja huivi taas kertaalleen solmuun ja jätän roikkumaan ne siihen takin päälle. Siihen laukku vinottain ja menoks. En ymmärrä huiveja jotka naiset laittaa kokonaan takin päälle sinne hupun alle, eihän se lämmitä sitten Leuan alle pitää saada fyllinkiä kun viime ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Kypärän visiirikin on ulkopuolella ja estää viiman. Ei iholla.
Huono vertaus.
Kaulahuivi pitää kääriä sellaiseksi isoksi nyytiksi , minne jää melkein puolet kasvoista piiloon. Ai että kun lämmittää.
Tarttisin itse villakaulurin tuollaisen kanssa. Kylmä ilma kulkee kaulan ja takin väliin, jos on huivi päällä.
Huivi takin päälle.