Mitä ajattelet naisesta joka on laihduttanut mutta nahkaa jäänyt roikkumaan?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että tämän olisi hyvä tutustua autofagiaan.
Itse olen laihduttanut 30 kg pätkäpaastolla ja olin jo suunnitellut meneväni nahkankiristysoperaatioon, mutta autofagia on oikeasti parantanut tilannetta huomattavasti.
kyllä se aika paljon riippuu siitä määrästä, jos on laihduttanut 100 kg niin on paljon ylimäärästä. mutta toisaalta toi pudotus on aika kunnioitettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen laihduttanut 30 kg pätkäpaastolla ja olin jo suunnitellut meneväni nahkankiristysoperaatioon, mutta autofagia on oikeasti parantanut tilannetta huomattavasti.
Ja siis mulla on ollut käsivarsissa 'allit' lapsesta saakka eikä nahka ole koskaan ollut niissä yhtä kireä kuin se on juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
mikä se on?
Samalla tavalla turn off varmaankin, kun mies, jolla pälvikalju ja koittaa piilottaa sitä pitämällä ylipitkiä epäsiistejä hiuksia. Samaa p***asakkia
Harmittaa sen puolesta. On kuitenkin tehnyt ison työn, mutta lopputulos ei varmaan silti ole mitä odotti. Toivoisin että hän saisi mahdollisuuden ihonpoisto leikkaukseen, koska on sen ansainnut.
No eihän se esteettisen näköistä ole, ja valitettavasti paljastaa myös kuinka iso ihminen on ennen ollut. Jos itse olisin samassa tilanteessa ja tavoitteellisesti laihduttaisin useita kymmeniä kiloja, niin säästäisin samalla mahdollisuuksien mukaan myös ihon kiristysleikkaukseen. Jos sitä ei jostain syystä sitten kokisikaan tarpeelliseksi, niin eipä se raha ikinä mitään haittaa.
Normaalipainoon pyrkimiseen on tietenkin myös ulkonäköä tärkeämpi syy, ja se on terveys. Eli moisesta urakasta saa joka tapauksessa olla todella ylpeä!
Jos ihminen on jo 40+ niin ei mitään väliä, ei sen ikäisiä kukaan katso "sillä silmällä". Saavat nauttia elämästään sellaisina kuin ovat!
Mitäpä minä tuosta aattelemaan. En voi kieltää sitä, että esteettisesti hän ei tuolla hetkellä ole kauneimmillaan. Toisaalta voisin yrittää tsempata ja ajatellam että hänellä on ehkä urakasta isoin osa takana. Seuraavana on edessä mahd. ihon kiristysleikkauksia. Rohkea nainen, jos uskaltaa liikkua, että "ylimääräinen nahkaa" on kaikkien nähtävissä. - Itselläni saattaisi mennä pupu pöksyyn, jos olisin (miehenä) vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla turn off varmaankin, kun mies, jolla pälvikalju ja koittaa piilottaa sitä pitämällä ylipitkiä epäsiistejä hiuksia. Samaa p***asakkia
Sulla on kyllä melkoinen asennevamma eikä ilmeisesti normaalit käytöstavatkaan ihan hallussa...
Eikö sitä ylimääräistä nahkaa voi kristää etupuolelle, kun mies on takana hommissa? Sitten kun etupuolella niin teippaa ylimääräiset nahat selkään?
Mitä mietteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä melkoinen asennevamma eikä ilmeisesti normaalit käytöstavatkaan ihan hallussa...
Ei. Olen laihduttanut yli 70 kg ja vielä kun saan 30 kg pois, pääsen kunnallisella puolella leikkauksiin.
En ymmärrä ihmisen ulkonäön arvostelua sitten ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Silläpäkin aian pääni kaljuksi,vaikka esim.äitini ei siitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Tsori vaa, mut sinä oot sä oot sitä pask*sakki. T. kaljuuntuva seksikone