Pääsin katkolta ja suoraan alkoon
Kommentit (15)
Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä.
Ei se katko ketän autakaan, itse sun pitää valita toisin, jos muutosta haluat.
Apua vain hakemaan! Nyt on vasta juominen katkaistu.
Koeta nyt tällä kertaa ryypätä ittes hengiltä niin ei tartte taas uutta katkoa kustantaa yhteiskunnan varoilla
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 17:42"]
Ei se katko ketän autakaan, itse sun pitää valita toisin, jos muutosta haluat.
Apua vain hakemaan! Nyt on vasta juominen katkaistu.
[/quote]
En ole ap, mutta minuakin kiinnostaa. Millaista apua tarkoitat ja mistä sitä haetaan? Olen itse harkinnut katkolle menoa, mutta nyt en voi, koska olen menossa perjantaina töihin. Ja aion kyllä mennä, ei epäilystäkään siitä.
Reissu tuli tehtyä ja kaupunki nähtyä. Toivottavasti saat parempaa apua ongelmaasi.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 17:43"]Koeta nyt tällä kertaa ryypätä ittes hengiltä niin ei tartte taas uutta katkoa kustantaa yhteiskunnan varoilla
[/quote]
Siihen pyritään.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 17:50"]Onko sulla ap perhettä?
[/quote]
Ei.
ap
Miksi sä menit sinne, jos ei aikomustakaan muuttaa tapoja?
Varmaan mukava tunne sinulla kun sait yhteiskunnan varoilla lomailla hetken. Mukavat jatkot ja kunhan oikein taas yrität niin olet taas täydessä ylläpidossa, ruokaa ja lääkkeitä tulee ihan ilmaiseksi. Hieno juttu sinulle. Niin kauan kun Suomesta löytyy vielä varoja tällaiseen, ja päähän taputtajia. Halvempaa olisi 50 l. kossupytinki ja tiputus suoraan suoneen
Minä pääsin katkolta 3kk sitten ja yhden oluen olen vaan ottanut! Toivottavasti säkin joskus onnistut.
Minä en mennyt katkolle vaan pelkästään lopetin juomisen kun tajusin että olin 10 vuotta juonnut päivittäin ja mieli oli ihan paskana.Tästä nyt 3vuotta enkä tippakaa ole ottannut.Ihme kyllä ei ole oikeen tehnyt mielikään.
Olin katkolla kerran ja kuuntelin vanhojen alkkisten suunnitelmia, että hei, yritetään päästä samana päivänä ulos ja alkon kautta pois.
Itte siinä kuumeisesti mietin, että mitä helvettiä teen elämälläni (juu, olin 22)
Voi vittu. Luuleeko ihmiset täällä etää katkohoito on loimailua? Että se on hauskaa? Että se olisi hohtoisaa?
Sillä yritetään auttaa ihmisiä. Ei sinne oteta esim. liian kännistä porukkaa. Pitää näyttää haluavansa selvitä. Siellä kuljetaan sairaalavaatteissa, maataan, saadaan lääkkeitä, katotaan tv:tä ja kuunnellaan, kun huonetoverit örvää.
Ei olleet maailmani hehkeimmät 2 vuorokautta ne, ei.
Ymmärrän kyllä, että osa potilaista on niitä, jotka on siellä jatkuvasti vähän niin kuin selvitäkseen muutoin kuin paljasalla, mutta siellä on myös ihmisiä, jotka oikeasti haluavat apua!
Rairai... Sitten vaan annat mennä