Kumpi parempi 40-v lahja? Kuumailmapallolento vai joku matka?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:13"]Varaa ennemmin matka, kuin kuumailmapallolento. Kyllä 400 eurolla johonkin pääsee, henkilökohtaisesti kuumailmapallolento kuulostaa tylsältä.
[/quote]
Jonnekin pääsee joo, mutta eri asia kiinnostaako joku turistihelvetti. Hyi! Siellä ei tuu kuin vihaiseksi!
Kuumailmaopallolento ei tietenkään ole turisteille.
Ei tietenkään.
Joku kaljottelureissu Suomessa sopii teille varmasti todella hyvin.
Voiko tehdä niin että se saa itse valita ottaako kuumislennon vai rakastelukaupunkiloman? :D
-ap *lahjakriisissä*
Olen ollut lahjaksi saadulla kuumailmapallolennolla, ja voin kyllä suositella.
Niin no onhan se vähän riski ostaa 400e kuumailmapallolento joka kestää suht vähän aikaa, mitään takuita ei ole esim säästä. Kaupunkilomalla olis enemmän sitä yhdessäoloa jne. Mä näkisin että perus synttärilahjaksi matka ja sit esim tasavuosia täyttäessä joku erikoisuus.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:37"]Niin no onhan se vähän riski ostaa 400e kuumailmapallolento joka kestää suht vähän aikaa, mitään takuita ei ole esim säästä. Kaupunkilomalla olis enemmän sitä yhdessäoloa jne. Mä näkisin että perus synttärilahjaksi matka ja sit esim tasavuosia täyttäessä joku erikoisuus.
[/quote]
Ja tämä en huomannut että tasavuosia täyttää, eli sitten tuo palloilu sopisi varmaan hyvin. Jää vähän erikoisempi muisto :)
Mun vaimo ei halua kallista lahjaa.
Tuo haluaa luvan saada ottaa ventovieraalta suihin.
Joo ja Ei :/
Jos tietää, että toinen lähtis, niin ehottomasti kuumailmapallo. Perustelu: matkalla tulee helpommin lähettyä muutenkin, kun tollaselle lennolle. Ite ainaki ilahtuisin kovasti.
Toisaalta eikö kenenkään mielestä kumpikin ole aika iso lahja kun aika tuore suhde kuitenkin jos käsitin ap:n viestistä oikein (9)? Vai onko nykyään matkat tai monen sadan euron lahjat ihan normaali käytäntö?
Mä ajattelen sen niin että kävi miten kävi, molemmat on elämyksiä myös mulle :). Kerran täällä vaan eletään!
-ap
Riippuu ihan ihmisestä. Ite oon laskuvarjohypyn tandemina hypänny ja se on kyl ikimuistoinen juttu vaikka vähän aikaa kestikin. Harva kuitenkin hypänny, kun vertaa johonkin tylsään Rodoksen matkaan tai muuhun turistihelvettiin. Ja jos vielä itekin lähet kuumailmapallolennolle vaikka pelkäisit niin olisin aivan myyty! Aatella, saa katsoa kauniita maisemia ilmasta käsin ja nainen vielä peloissaan painautuu rintaan turvaa hakeakseen. Huhhuh!