Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parempi 40-v lahja? Kuumailmapallolento vai joku matka?

Vierailija
23.06.2015 |

ev

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisestä. Ite oon laskuvarjohypyn tandemina hypänny ja se on kyl ikimuistoinen juttu vaikka vähän aikaa kestikin. Harva kuitenkin hypänny, kun vertaa johonkin tylsään Rodoksen matkaan tai muuhun turistihelvettiin. Ja jos vielä itekin lähet kuumailmapallolennolle vaikka pelkäisit niin olisin aivan myyty! Aatella, saa katsoa kauniita maisemia ilmasta käsin ja nainen vielä peloissaan painautuu rintaan turvaa hakeakseen. Huhhuh!

Vierailija
22/31 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:13"]Varaa ennemmin matka, kuin kuumailmapallolento. Kyllä 400 eurolla johonkin pääsee, henkilökohtaisesti kuumailmapallolento kuulostaa tylsältä.
[/quote]
Jonnekin pääsee joo, mutta eri asia kiinnostaako joku turistihelvetti. Hyi! Siellä ei tuu kuin vihaiseksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumailmaopallolento ei tietenkään ole turisteille. 

Ei tietenkään. 

Joku kaljottelureissu Suomessa sopii teille varmasti todella hyvin. 

Vierailija
24/31 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tehdä niin että se saa itse valita ottaako kuumislennon vai rakastelukaupunkiloman? :D

-ap *lahjakriisissä*

Vierailija
25/31 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lahjaksi saadulla kuumailmapallolennolla, ja voin kyllä suositella.

Vierailija
26/31 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no onhan se vähän riski ostaa 400e kuumailmapallolento joka kestää suht vähän aikaa, mitään takuita ei ole esim säästä. Kaupunkilomalla olis enemmän sitä yhdessäoloa jne. Mä näkisin että perus synttärilahjaksi matka ja sit esim tasavuosia täyttäessä joku erikoisuus.

Vierailija
27/31 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:37"]Niin no onhan se vähän riski ostaa 400e kuumailmapallolento joka kestää suht vähän aikaa, mitään takuita ei ole esim säästä. Kaupunkilomalla olis enemmän sitä yhdessäoloa jne. Mä näkisin että perus synttärilahjaksi matka ja sit esim tasavuosia täyttäessä joku erikoisuus.
[/quote]

Ja tämä en huomannut että tasavuosia täyttää, eli sitten tuo palloilu sopisi varmaan hyvin. Jää vähän erikoisempi muisto :)

Vierailija
28/31 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo ei halua kallista lahjaa.

Tuo haluaa luvan saada ottaa ventovieraalta suihin.

Joo ja Ei :/

Vierailija
29/31 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää, että toinen lähtis, niin ehottomasti kuumailmapallo. Perustelu: matkalla tulee helpommin lähettyä muutenkin, kun tollaselle lennolle. Ite ainaki ilahtuisin kovasti.

Vierailija
30/31 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta eikö kenenkään mielestä kumpikin ole aika iso lahja kun aika tuore suhde kuitenkin jos käsitin ap:n viestistä oikein (9)? Vai onko nykyään matkat tai monen sadan euron lahjat ihan normaali käytäntö?

Vierailija
31/31 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen sen niin että kävi miten kävi, molemmat on elämyksiä myös mulle :). Kerran täällä vaan eletään!

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän