Miltä tämä seksimäärä kuulostaa?
Olemme 20-25 vuotiaita ja lapsettomia. Yhdessä olemme olleet reilu 4 vuotta joista saman katon alla vajaat 3 vuotta. Seksiä meillä on 2 kertaa kuussa. Tiedän. Joku mättää ja pahasti.
Kommentit (28)
Me yhdessä 15 vuotta ja seksi loppunut kokonaan muutama vuosi sitten. Kuusi vuotta sitten yksi lapsista sairastui vakavasti ja siinä rumbassa meni reilut vuosi. Sen jälkeen isäni sairastui ja kuoli. Ei vaan ollut enää (mulla ehkä) paukkuja tuolla makkarin puolella. Miehellä vaikea puhua asioista, niistä vaikeistakin, joten kaikki jäänyt käsittelemättä. Omin käsin onneen..
10+ V yhdessä, 3 lasta, seksiä noin joka toinen päivä.
Määrällä ei sinänsä oo hirveästi merkitystä jos se on molemmille ok. Jos on muutenkin läheisyydestä puutetta (ja se vaivaa jompaa kumpaa) niin sitten vaan selvittämään mistä kiikastaa. Musta läheisyyden vähentyminen voi olla yksi osa suhteen kehitystä eikä välttämättä tarkoita, että suhde olisi jotenkin huono. Ehkä alun huuma on muuttunut tasaseksi arjeksi? Riittävästi seksiä voi olla yhdelle monta kertaa päivässä ja toiselle ei koskaan. Itse osaat sanoa mitä se on sulle ja miehesi taas omasta puolestaan.
Yksikään nainen ei halua seksiä, tämän on luonto niin hoitanut.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:09"]
[/quote]'
En taida olla sitten nainen. Haluan seksiä koko ajan, missä vaan, millon vaan.
N17
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 17:13"]
Olemme 20-25 vuotiaita ja lapsettomia. Yhdessä olemme olleet reilu 4 vuotta joista saman katon alla vajaat 3 vuotta. Seksiä meillä on 2 kertaa kuussa. Tiedän. Joku mättää ja pahasti.
[/quote]
Jos noin nuorella miehellä seisoo kerran kahdessa viikossa, hormonituotanto on jotakuinkin pysähtynyt. Lääkäriin. Yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:09"]
[/quote]'
En taida olla sitten nainen. Haluan seksiä koko ajan, missä vaan, millon vaan.
N17
Aivan oikein, et ole nainen[/quote]
Siis onko kaksi kertaa kuussa VÄHÄN? Meillä on sen verran, ja minä olen ihan tyytyväinen. Yhdessä seitsemän vuotta. Tiedän että mies haluaisi useammin, mutta minulla kestää niin kauan syttyä että koko homma on aina aika iso projekti. Haluaisin haluta enemmän, mutta minkäs teet (e-pillereiden lopettaminen auttoi kyllä vähän).