mitä lahjaksi 12 vuotta täyttävälle kaverille
kaverini leikkii vielä ei laffa lippua rakastaa eläimiä olen miettinyt seppälän tai halpahallin lahjakorttia ei käytä meikkiä joskus kynsilakkaa lahjaan saisi mennä noin 2-7 euroa voin hieman joustaa vaikka kymppiin jos on oikein hyvä niin että joo onnea lahjan keksintään
Kommentit (16)
niin se on tyttö kattoonelokuvia paljon mutta mikä olisi halpa ja sopiva elokuva
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 17:23"]niin se on tyttö kattoonelokuvia paljon mutta mikä olisi halpa ja sopiva elokuva
[/quote]
Annabelle. Anttilasta 7€
Entäs lahjakortti esim. Makuuniin? Voisi vuokrata haluamansa elokuvan ja ostaa vielä herkkuja kaveriksi :)
Kaverini leikkii vielä. Ei leffalippua. Rakastaa eläimiä. Olen miettinyt seppälän tai halpahallin lahjakorttia. Ei käytä meikkiä. Joskus kynsilakkaa. Lahjaan saisi mennä noin 2-7 euroa.
enkä osaa enkä edes tiedä mitä pilkut ovat. Menen vasta kolmoselle.
Entäs lahjakortti esim. Makuuniin? Voisi vuokrata haluamansa elokuvan ja ostaa vielä herkkuja kaveriksi :)
joo voisin miettiä.
joo voisin miettiä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 17:43"]aikaa on Heinäkuun 17 päivään
[/quote]
Siis heinäkuun 17. päivään
Muutes asumme Nivalassa. Niin mietikkää sen suhteen.
Oon miettiny vaikka mitä. Se on halunnut niitä halkeavia kynsilakkoja. mutta toivelistalta ei löydy mitään.
siinä oli muutes mulla virhe oska kirjoitin sekattoonelokuvia.
oisko Halpahallin kympin lahjakortti hyvä?
Jospa nyt vaan kysyt äidiltäsi ja menet sinäkin leikkimään. Huhhuh näitä lapsia:)
Yritäpäs kirjoittaa sama teksti käyttäen isoja alkukirjaimia, pilkkuja ja pisteitä. Myös yhdyssanat olisi hyvä hallita. Sitten voin ehdottaa.