Kokemuksia Samsung trend plus puhelimesta?
Lähes vuoden toiminut moitteettomasti. Mutta nyt kun vuosi ostamisesta tulee täyteen, on ilmennyt ongelmia.
Puhelin toimii erittäin hitaasti. Viestit (tavan ja kuva) lähtevät ja tulevat ihan miten sattuu. Usein ei ollenkaan.
Puhelin kuumenee ja kuumenee, joka päivä on vähintään kerran otettava akku pois.
Nyt viime päivinä on verkko hävinnyt oudosti. Hetkenä on täydet palkit, seuraavana ei yhtään. Ja soittaminen tällaisella, on verkkoa-ei olekaan verkkoa, luurilla on toivotonta.
Ja akku tyhjenee tosi nopeasti.
Ja vain yksi peli on ladattu puhelimeen. Sen lisäksi vain peili, taskulamppu ja pankkisovellus.
Kuulisin mielelläni muilta käyttäjäkokemuksia. Onko hankittava uus luuri, vai millä tän vielä pelastaa?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:50"]Noi "Super Trend Deluxe Action Plus diipadaapa" - puhelimet ei mitään pitkäkestoisia ole. Samsungeis kannattaa pysyä ihan lippulaiva Galaxy-malleis eli Galaxy S4/S5/jne
[/quote]
Tarkoittanet S6 jos lippulaivasta kyse...
Nimi on ainakin hirveän kuuloinen. En hankkisi, vaikka toimisi kuten unelma. Huumediileri-puhelimet on parhaita.
Mulla ollu käytössä nyt 1,5v, ei ongelmia. Välillä nettiä selatessa tuntuu että kuumenee, mutta pitää ainakin nuo surffailuajat kurissa. En aatellu että olisin halvalla saanu näi hyvää!
Mulla samanlaisia ongelmia. Viestit ei lähde ollenkaan, herätyskello ei toimi jne. Nyt sitten sellainen ominaisuus, että jos puhelimen kanssa käy tiloissa, joissa ei ole verkkoa (eli työpaikan kellarissa jossa on pukutilat) niin sen jälkeen puhelin ei enää itse löydä verkkoa vaan puhelin on sammutettava ja laitettava uudelleen päälle.
Mulla pullistui akku joten mikään ei toiminut.En enää saanut takakantta kiinni.
Noi "Super Trend Deluxe Action Plus diipadaapa" - puhelimet ei mitään pitkäkestoisia ole. Samsungeis kannattaa pysyä ihan lippulaiva Galaxy-malleis eli Galaxy S4/S5/jne
Sehän on halpa puhelin, kestää minkä kestää. herätyskello vaatii herätyksen tallentamisen niin toimii.