Apua kipuihin :(?
Voisitteko kertoa apua kuukautiskipuihin ? Selkää ja päätä särkee.. Paha olo ja mahaan sattuu, apua ja neuvoja löytyiskö?
Kommentit (8)
Voi sua. Onko sulla mitään särkylääkettä kotona? Ota yks ja käperry sohvalle, jos pystyt. Lämmin suihku voisi ehkä myös auttaa ktamppeihin. Halaus.
Ibuprofeenia 800 mg. Se on oikeasti ainoa tehokas käsikauppalääke menkkakipuun, koska sen vaikuttava aine suoraan myös hillitsee kohdun supistelua eikä vain poista kipua joka siitä seuraa. Lisäbonuksena ibuprofeeni vähentää vuodon määrää.
Minulla ei mitkään perussärkylääkkeet ole koskaan auttaneet. Parhaiten auttaa liikkuminen. Paikoillaan oleminen ja lepo pahentavat kipuja.
Varmaan lääkäriltä saisi tehokkaampia lääkkeitä jos pyytäisi.
Laita pulloon kuumaa vettä ja se mahalle. Ibuprofeenia kannattaa ottaa heti kun huomaat menkkojen alkaneen, ennen kuin maha on kunnolla kipeä.
kombinoi ibiprofeiini paracetamoliin, Toimi mun tytöillä kun olivat teinejä. Muista paracetamolin max. annos!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:36"]
Minulla ei mitkään perussärkylääkkeet ole koskaan auttaneet. Parhaiten auttaa liikkuminen. Paikoillaan oleminen ja lepo pahentavat kipuja. Varmaan lääkäriltä saisi tehokkaampia lääkkeitä jos pyytäisi.
[/quote]
Mulla toisinpäin, liikkuminen pahentaa kivun sietämättömäksi.
Ibuprofeeni.