Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nöyryyttävä tilanne, jossa olet ollut

Vierailija
23.06.2015 |

millaisissa nöyryyttävissä tilanteissa olet ollut?

tuli mieleen tuosta ketjusta, jossa juuri kukaan häävieras ei ollut vastannut kutsuun (vaikka varmasti olivat tulossa). mutta siis, onhan näitä, että lasta ei kutsuta synttäreille eikä kukaan tule lapsen omille synttäreille (karmeaa).

millaisissa nöyryyttävissä tilanteissa sinä olet ollut elämäsi aikana?

itselleni tulee mieleen liikuntatuntien huutojaot. viimeinen valittu.

Kommentit (427)

Vierailija
401/427 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskajussi kirjoitti:

Lokki kakkasi kaverini päälle. Hän sekosi ja menetti hallintansa täysin! Hän alkoi huutaa ja kirkua ja juoksi minua kohti sormi ojossa, halusi minun pyyhkivän sen. Pelkäsin että hän koskee minuun paskaisella sormellaan ja juoksin selkä edellä piikkipensaaseen. Löydettyänit yhtäkkiä itseni pensaasta sain kamalan huutonaurukohtauksen enkä sen vuoksi päässyt ylös. Olimme kaupungin keskustassa ja kadulla oli jonkun verran ihmisiä. Eräs nainen tuli kysymään mikä meillä on hätänä. Hän sanoi, että huuto oli kuulunut kauas ja sen tähden hän tuli kysymään olemmeko kunnossa. Kaverini ei vieläkään ollut saanut koottua itseään ja juoksenteli ympyrää kuin päätön kana. Selitin tilanteen ja pyytelin nolona anteeksi. Minun teki mieli työntää pää pensaaseen(vaikka siellähän jo olinkin).

Hei haloo, se oli YKS LOKINPASKA...

Vierailija
402/427 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puskajussi kirjoitti:

Lokki kakkasi kaverini päälle. Hän sekosi ja menetti hallintansa täysin! Hän alkoi huutaa ja kirkua ja juoksi minua kohti sormi ojossa, halusi minun pyyhkivän sen. Pelkäsin että hän koskee minuun paskaisella sormellaan ja juoksin selkä edellä piikkipensaaseen. Löydettyänit yhtäkkiä itseni pensaasta sain kamalan huutonaurukohtauksen enkä sen vuoksi päässyt ylös. Olimme kaupungin keskustassa ja kadulla oli jonkun verran ihmisiä. Eräs nainen tuli kysymään mikä meillä on hätänä. Hän sanoi, että huuto oli kuulunut kauas ja sen tähden hän tuli kysymään olemmeko kunnossa. Kaverini ei vieläkään ollut saanut koottua itseään ja juoksenteli ympyrää kuin päätön kana. Selitin tilanteen ja pyytelin nolona anteeksi. Minun teki mieli työntää pää pensaaseen(vaikka siellähän jo olinkin).

Hei haloo, se oli YKS LOKINPASKA...

Paha se on ensikertalaiselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää lukea tätä ketjua, kun se näköjään täyttyy vaan lähes jokaiselle tapahtuneista semi-noloista jutuista. Yhä: nolo on eriasia kuin nöyryyttävä, kuinka tämä voi olla näin vaikeaa???

Vierailija
404/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku selventää mulle tota nolon ja nöyryyttävän eroa ? Kun mun mielestä sekoittuvat usein yhteen eikä voi sanoa, että joku juttu oli nolo TAI nöyryyttävä ? Tai sitten osaan suomen kieltä vaan niin pirun huonosti. Esim. itselläni joku ulkonäön haukkuminen ääneen oli nöyryyttävä kokemus ja sitten myös noloa, koska en osannut puolustautua sillä hetkellä, vaan menin ihan lukkoon.

Vierailija
405/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sormetti rektumia sairaalassa

Vierailija
406/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on kirjoittanut tanssiaistilanteista koulussa.

Miten nykyisin vanhojentansseissa valitaan tanssipartnerit? Omana lukioaikana koulussamme oli käytäntö, että pojat ja tytöt laitettiin pituusjärjestykseen ja  parit muodostuivat sen mukaan. Aiempina vuosina oli aloitettu lyhyemmästä pisimpään, jolloin pitemmät tytöt jäivät ilman paria, koska tyttöjä oli enemmän kuin poikia. Tämän vuoksi meidän vuonna päätettiin oikeudenmukaisuuden nimissä, että aloitetaan pisimmästä lyhyeen. Itse kun olen/olin aika pätkä 164 cm, sain tanssipartneriksi itseäni lyhyemmän pojan. Mutta sekin oli ok - minua lyhyemmät tytöt joutuivat sitten tanssimaan keskenään - onneksi heitä ei ollut monta.

Mielestäni tämä oli oikeudenmukainen valintaperuste.

Vierailija
407/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on kirjoittanut tanssiaistilanteista koulussa.

Miten nykyisin vanhojentansseissa valitaan tanssipartnerit? Omana lukioaikana koulussamme oli käytäntö, että pojat ja tytöt laitettiin pituusjärjestykseen ja  parit muodostuivat sen mukaan. Aiempina vuosina oli aloitettu lyhyemmästä pisimpään, jolloin pitemmät tytöt jäivät ilman paria, koska tyttöjä oli enemmän kuin poikia. Tämän vuoksi meidän vuonna päätettiin oikeudenmukaisuuden nimissä, että aloitetaan pisimmästä lyhyeen. Itse kun olen/olin aika pätkä 164 cm, sain tanssipartneriksi itseäni lyhyemmän pojan. Mutta sekin oli ok - minua lyhyemmät tytöt joutuivat sitten tanssimaan keskenään - onneksi heitä ei ollut monta.

Mielestäni tämä oli oikeudenmukainen valintaperuste.

Meillä valittiin parit itse. Toki sai ottaa koulun ulkopuoleltakin parin tai koulusta jonkun nuoremman/vanhemman. Ystäväni pyysi parikseen erään vuotta vanhemman amiksen ja se oli ok, kunhan kys amis kävi tanssitunneilla.

Vierailija
408/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku selventää mulle tota nolon ja nöyryyttävän eroa ? Kun mun mielestä sekoittuvat usein yhteen eikä voi sanoa, että joku juttu oli nolo TAI nöyryyttävä ? Tai sitten osaan suomen kieltä vaan niin pirun huonosti. Esim. itselläni joku ulkonäön haukkuminen ääneen oli nöyryyttävä kokemus ja sitten myös noloa, koska en osannut puolustautua sillä hetkellä, vaan menin ihan lukkoon.

Tämä selitettiin esim. edellisellä sivulla ja joku taisi vääntää rautalankaa aiemminkin:

Esim: Huomaat että sulla on jäänyt hameenhelma sukkahousuihin, ja pyllysi loistaa julkisella paikalla. --> Noloa.

Huomaat että sulla on jäänyt hameenhelma sukkahousuihin, ja pyllysi loistaa julkisella paikalla. Kun alat kiskoa helmaa paikoilleen, sinut ympäröi mieslauma joka estää sen, kuvaa pyllyäsi kameralla ja huutelee törkeyksiä. --> Nöyryyttävää.

Nöyryyttävään kokemukseen siis sisältyy se, että joku/jotkut tahallisesti kohtelevat sinua huonosti ja  niin, että koet itsesi huonoksi ihmiseksi ja vähempiarvoiseksi kuin muut. Pelkkä vahingossa tapahtuva nolo juttu ei vielä ole nöyryyttävää.

Vierailija
409/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa enää lukea tätä ketjua, kun se näköjään täyttyy vaan lähes jokaiselle tapahtuneista semi-noloista jutuista. Yhä: nolo on eriasia kuin nöyryyttävä, kuinka tämä voi olla näin vaikeaa???

Tää on viihdyttävä ketju ja luen mielelläni niitä nolojakin kertomuksia. Mee muualle, jos on niin vaikeaa.

Vierailija
410/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on viihdyttävä ketju ja luen mielelläni niitä nolojakin kertomuksia. Mee muualle, jos on niin vaikeaa.

Mene itse, jos tekee liian pahaa kun joku penää että ei puhuttaisi ihan aiheen vierestä. Useimmille ei lie mitään viihdyttävää lukea kuinka hui kamala, joku pieraisi vahingossa tai oho, lokki kakkasi päähän :o OMG siis ihan lintu kakkasi päähän!!!111!!!

Vierailija
411/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia jotkut teistä kuvittelee että saatte määrätä minkä kukaki kokee nolona tai nöyryyttävänä? Se mikä sulle voi olla "vaan" noloa, voi tuntua jostakusta nöyryyttävältä, vaikka tilanteessa olis yksin.

Viihdyttävä ketju, menkööt valittajat ja pilkunviilaajat keksimään muuta tekemistä, jos niin pienestä menee hermo, ettei muu maailma elä sen mukaan mitä ite pitää ainoona oikeena totuutena.

Vierailija
412/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia jotkut teistä kuvittelee että saatte määrätä minkä kukaki kokee nolona tai nöyryyttävänä? Se mikä sulle voi olla "vaan" noloa, voi tuntua jostakusta nöyryyttävältä, vaikka tilanteessa olis yksin.

Viihdyttävä ketju, menkööt valittajat ja pilkunviilaajat keksimään muuta tekemistä, jos niin pienestä menee hermo, ettei muu maailma elä sen mukaan mitä ite pitää ainoona oikeena totuutena.

Ihanhan se on pelkkää vittuilua tulla kertomaan jostain lokinkakasta ketjuun jossa ihmisiä on seksuaalisesti käytetty hyväkseen.

Vierailija
413/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanhan se on pelkkää vittuilua tulla kertomaan jostain lokinkakasta ketjuun jossa ihmisiä on seksuaalisesti käytetty hyväkseen.

Eli tähän ketjuun saa vastata vaan, jos on kokenu jotain nöyryyttävämpää tai nolompaa ku seksuaalinen hyväkskäyttö?

Enemmän se lokinkakka on mun mielestä ketjun alkuperäsen hengen mukanen, vaikka oon tosi pahoillani hyväkskäytetyn/käytettyjen kokemuksista.

Vierailija
414/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätiin serkun kanssa n. 10-11-vuotiaina kiinni näpistyksestä, kun oltiin kesänvietossa mummolassa Virossa (oon puoliksi virolainen). Isoisä käski meiltä keskellä olohuonetta housut alas, käski kumartumaan sohvan kaiteelle ja piiskasi remmillä. Tilanteen näkivät mummo, täti, setä ja kaksi muuta serkkua. Olo ei ole koskaan ollut niin nöyryytetty kuin silloin. Olin ennenkin saanut piiskaa mutta en koskaan vyöllä enkä koskaan muiden katsellessa. Sanasta nöyryytys tulee aina tuo hetki mieleen :(

Vierailija
415/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huhhuh miten rumasti ihmiset kohtelee toisiaan, jopa vanhemmat lapsiaan. Tätä ketjua lukiessa tulee todella paha mieli. Ihmiset on julmia.

Vierailija
416/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätiin serkun kanssa n. 10-11-vuotiaina kiinni näpistyksestä, kun oltiin kesänvietossa mummolassa Virossa (oon puoliksi virolainen). Isoisä käski meiltä keskellä olohuonetta housut alas, käski kumartumaan sohvan kaiteelle ja piiskasi remmillä. Tilanteen näkivät mummo, täti, setä ja kaksi muuta serkkua. Olo ei ole koskaan ollut niin nöyryytetty kuin silloin. Olin ennenkin saanut piiskaa mutta en koskaan vyöllä enkä koskaan muiden katsellessa. Sanasta nöyryytys tulee aina tuo hetki mieleen :(

jaa... kuulostaa ankaralta, mutta toisaalta eikö se ole hyvä että varastelusta seuraa joku rangaistus? ja eikö rangaistuksen ideana ole opettaa vähän nöyryyttä?

Vierailija
417/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene itse, jos tekee liian pahaa kun joku penää että ei puhuttaisi ihan aiheen vierestä. Useimmille ei lie mitään viihdyttävää lukea kuinka hui kamala, joku pieraisi vahingossa tai oho, lokki kakkasi päähän :o OMG siis ihan lintu kakkasi päähän!!!111!!!

Noni meni sitte tääki ketju pelkäks paskan jauhamiseks sun kaltasten takia. Toivottavasti se lokki kakkaa sun päähäs

Vierailija
418/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noni meni sitte tääki ketju pelkäks paskan jauhamiseks sun kaltasten takia. Toivottavasti se lokki kakkaa sun päähäs

Samaa mieltä! Joo, täällä on ollut kevyempiä ja rankempia stooreja, mutta näitä on ollut joka tapauksessa terapeuttista lukea. Eihän joku julkisesti pieraiseminen ole tietenkään yhtään samassa skaalassa esim. ketjussa kuvatun henkisen ja fyysisen alistamisen kanssa, mutta kyllä pierutilanteissa voi kokea ihan oikeaa häpeää. Lisää kaikenlaisia tarinoita vaan!

Vierailija
419/427 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaa... kuulostaa ankaralta, mutta toisaalta eikö se ole hyvä että varastelusta seuraa joku rangaistus? ja eikö rangaistuksen ideana ole opettaa vähän nöyryyttä?

No mun mielestä se lapsen ajattelemattomuudella tehty näpistys ei kyllä ollut niin iso rikos että olisi pitänyt jo valmiiksi peloissaan itkeviä tyttöjä vielä julkisesti hakata ja nöyryyttää :(

Vierailija
420/427 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidin on pakko kääntää aina kaikki keskustelut mun virheisiini. Kerran esim. äidin ystävä kertoi että tyttärensä on mennyt kihloihin ja äiti alkoi luetella mun vikoja, että "Tuo meidän "Inka" tuskin ikinä pääsee kihloihin asti kun sillä on se skolioosi ja akne." Äidin ystävä kysyi multa mitä opiskelen ja äiti vastasi mun puolesta, että "Harmi kun tuosta meidän tytöstä ei tuu mitään oikeaa kun siellä humanistisessa vaan jotain kieliä lukee". Niin joo ei, opettaja vain.

Minunkin äitini harrastaa julkista nöyryyttämistä, mieluiten vielä silloin kun kuulijoita on mahdollisimman paljon, kuten koko suvun joulupöydässä. Esim. lukion jälkeen en päässyt haluamaani opiskelupaikkaan, joten menin sitten töihin siivoojaksi, sillä eihän lukiopohjalta paljon muuta työtä saa. Joulupöydässä äitini totesi  kuuluvasti, että se sinun "Tiina"-serkkusi pääsi ensiyrittämällä valtiotieteelliseen, mutta montakos vessaa sinä peset päivässä? Ja kun sama serkku meni kihloihin, alkoi äitini ruotimaan, että eihän sinua nyt kukaan huoli kun olet lyhyt, lihava, silmälasipäinen ja aknekin löytyy. Näitä tarinoita riittää, mutta en edes jaksa muistella enempää kun alkaa vain vituttamaan.

Kun äitisi ruotii huonoja ominaisuuksiasi, niin voit rauhallisesti todeta, että olet tullut joko äitisi tai äitisi spermavalintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä