Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nöyryyttävä tilanne, jossa olet ollut

Vierailija
23.06.2015 |

millaisissa nöyryyttävissä tilanteissa olet ollut?

tuli mieleen tuosta ketjusta, jossa juuri kukaan häävieras ei ollut vastannut kutsuun (vaikka varmasti olivat tulossa). mutta siis, onhan näitä, että lasta ei kutsuta synttäreille eikä kukaan tule lapsen omille synttäreille (karmeaa).

millaisissa nöyryyttävissä tilanteissa sinä olet ollut elämäsi aikana?

itselleni tulee mieleen liikuntatuntien huutojaot. viimeinen valittu.

Kommentit (427)

Vierailija
1/427 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites muut? millaiset tilanteet on olleet teille nöyryyttäviä?

Vierailija
2/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkatunneilla valittiin joukkueeseen aina viimeiseksi ja kovaan ääneen möykättiin opettajalle, että onko pakko.

Joskus punnittiin luokan edessä ja lukema piti kirjoittaa taululle.

Huutelut esiintymistilaisuuksissa.

Sukulaisten kommentit ulkonäöstä kaikkien kuullen, mm. synnytyksen jälkeen olin lihonut ja näytin siltä, kuin sieltä olisi vielä toinen tulossa.

Vierailija
4/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran paikallisbussissa jouduin maksamaan 20€ setelillä. Matkakortin omistan mutta töiden puolesta lähdin liikkumaan ja työpaikalta sain tuon kyseisen setelin jolla maksaisin Helsingin sisäisen lipun ja asiat jotka minut laitettiin hoitamaan. Kun pääsin bussiin, kuski karjaisi että eikö sitten yhtään isompaa seteliä läytynyt. Kaikki matkustajat kääntyivät tietty heti katsomaan minuun, ja piipitin siinä sitten kuskille että no töistä tää kakskymppiä annettiin. No kuskihan alkoi siinä paiskomaan vaihtorahoja niin että kolikot sinkoili lattioille, ja keräsin niitä siitä ja itkua jo pidättelin. Jos ei olisi firman rahoja olleet niin olisin jättänyt siihen, nyt tietty tarvitsin kuitit ja täsmällisen rahan viedä takaisin. Lopuksi kuski äsähti vielä, että takiani nyt ollaan myöhässä ja että myy minulle kalliimman seutulipun kun pienempää en voinut antaa. Ja kaikki matkustajat tuijotti ja yksi nainen vielä sätti erikseen kuinka olen oikea maanvaiva kun tällä tavalla kierrän busseja hidastamassa. Ja tietenkin tässä vaiheessa olin ihan häpeissäni ja itkuissani ja naama punaisena.

Tiedän että 20€ on iso raha maksaa kolmen euron lippu mutta tiedän myös että se käy maksuvälineenä. Ei tämä varmaan kirjoitettuna kauhean dramaattiselta kuulosta mutta tuntui siltä kyllä!

Vierailija
5/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, mutta kaikki nöyryyttävät hetket, joita tulee mieleen, liittyvät suhteessa mieheeni. Vaikea kuvailla niitä kuitenkaan. Joku sen tyyppinen kuin että käsitellään suhdetta ja sen huonoa tilaa ja kumpikin sanoo, mitä toivoo. Mä sanon, että toivoisin hänen haluavan mua ja pitävän viehättävänä. Hän listaa asioita, joiden suhteen mun pitäisi muuttua erilaiseksi, jotta pitäisi mua viehättänä. Tai että pyydän seksissä jotain mitä haluaisin kokeilla, mutta jo pyyntö tuntuu nololta ja sitten mies kieltäytyy, koska ei ole sellaiista jutuista kiinnostunut ja jos mä niitä haluan, niin pitää etsiä toinen mies. Tai wttä luulen näyttäväni ok, mutta yhtäkkiä mies arvosteleekin jotain ulkonäössäni ja tulee tunnee, että en ollutkaan ok vaikka luulin. Jne.

Tiedän. Jos joku muu sanoisi näin, niin kehottaisin jssap.

Vierailija
6/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
7/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetään kutsumatta kaveriporukan menoihin.

Vierailija
8/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella jokaisen oli pakko osallistua koulun hiihtokilpailuihin ja kesällä vähintään kolmeen lajiin yleisurheilukilpailuissa. Olin aina joko viimeinen tai toiseksi viimeinen.

Vierailija
9/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset arvostelee ulkonäköä. Tiedän, että olen kaunis, vaikka hiukan pyöreä, mutta se vaan osuu aina niin sydämeen (on syömishäiriötausta). Olen siis ollut myös luurankomaisen laiha niin että menkat on jääneet pois. Miksi ihmiset kokee oikeudekseen arvostella muiden ulkonäköä? En mäkään hauku kenenkään pottunokkaa tai kieroja silmiä, pientä penistä jne.

Ehkä enemmän nykyään nolostuttaa sen möläyttelijän puolesta.

Vierailija
10/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran paikallisbussissa jouduin maksamaan 20€ setelillä. Matkakortin omistan mutta töiden puolesta lähdin liikkumaan ja työpaikalta sain tuon kyseisen setelin jolla maksaisin Helsingin sisäisen lipun ja asiat jotka minut laitettiin hoitamaan. Kun pääsin bussiin, kuski karjaisi että eikö sitten yhtään isompaa seteliä läytynyt. Kaikki matkustajat kääntyivät tietty heti katsomaan minuun, ja piipitin siinä sitten kuskille että no töistä tää kakskymppiä annettiin. No kuskihan alkoi siinä paiskomaan vaihtorahoja niin että kolikot sinkoili lattioille, ja keräsin niitä siitä ja itkua jo pidättelin. Jos ei olisi firman rahoja olleet niin olisin jättänyt siihen, nyt tietty tarvitsin kuitit ja täsmällisen rahan viedä takaisin. Lopuksi kuski äsähti vielä, että takiani nyt ollaan myöhässä ja että myy minulle kalliimman seutulipun kun pienempää en voinut antaa. Ja kaikki matkustajat tuijotti ja yksi nainen vielä sätti erikseen kuinka olen oikea maanvaiva kun tällä tavalla kierrän busseja hidastamassa. Ja tietenkin tässä vaiheessa olin ihan häpeissäni ja itkuissani ja naama punaisena.

Tiedän että 20€ on iso raha maksaa kolmen euron lippu mutta tiedän myös että se käy maksuvälineenä. Ei tämä varmaan kirjoitettuna kauhean dramaattiselta kuulosta mutta tuntui siltä kyllä!

Kuski tuossa on ollut idiootti, et sinä! 20€ saa helposti säretettyä. Varsinkin kun ei ole senttejä mukana. Todella huonoa asiakaspalvelua, oikein suututtaa tommonen. Asiakas saa maksaa halutessaan vaikka satasella. Elä tommosesta mokomasta välitä.

T: taksikuski

Vierailija
11/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin toi bussistoori kuulostaa uskomattomalta. Itse maksan usein 20€ setelillä ja koskaan ei ole ollut ongelmaa. Kuski ottaa eri pussukasta 10€ ja 5€ setelit ja siitä telineestä vaihtokolikot. Ei kestä kauaa ja kukaan ei nillitä. 20€ on kuitenkin pienin seteli minkä automaatista saa joten jos käteisellä maksaa niin ihan normitilanne.

Vierailija
12/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin kahvihuoneessa. Ihastus (nainen) oli vielä siinä lähellä. PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖT 😳 Kunnon fanfaari.

En yhtään osannut aavistaa enkä sitten pidätellä. Naama punaisena työpisteelle.

Vierailija
13/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aviomieheni kanssa kaupassa ja heviosastolla törmäsimme tuttavaansa, jonka kanssa mies alkoi jutella. Minä laitoin pussiin omenoita, punnitsin ne ja laitoin kärryyn. Mies huomasi tekoseni, keskeytti juttunsa tuttavan kanssa ja alkoi räyhätä minulle suureen ääneen että omenoita ei osteta ja että äitinsähän toi juuri omenoita ja niitä on vielä jäljellä.

Olin niin puulla päähän lyöty että otin kiltisti omenat ja nolona palautin muiden ihmisten ihmettelevien katseiden kera paikoilleen. Tämän tyyppistä isämaista käytöstä oli muutenkin usein ja siksi otinkin eron.

Vierailija
14/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on erektio julkisella paikalla. Valtava teltta housuissa, eikä voi tehdä mitään. Vielä pari touhutippaa, niin täydellistä.

Tosin naiseni on kertonut, miten menkat yllätti ja vaaleat vaatteet...

Eläimiä tässä ollaan, ei voi mitään. Onneksi osataan nauraa toistemme edesottamuksille 😂

Vierailija
15/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aviomieheni kanssa kaupassa ja heviosastolla törmäsimme tuttavaansa, jonka kanssa mies alkoi jutella. Minä laitoin pussiin omenoita, punnitsin ne ja laitoin kärryyn. Mies huomasi tekoseni, keskeytti juttunsa tuttavan kanssa ja alkoi räyhätä minulle suureen ääneen että omenoita ei osteta ja että äitinsähän toi juuri omenoita ja niitä on vielä jäljellä.

Olin niin puulla päähän lyöty että otin kiltisti omenat ja nolona palautin muiden ihmisten ihmettelevien katseiden kera paikoilleen. Tämän tyyppistä isämaista käytöstä oli muutenkin usein ja siksi otinkin eron.

Ääliö mies

Vierailija
16/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin toi bussistoori kuulostaa uskomattomalta. Itse maksan usein 20€ setelillä ja koskaan ei ole ollut ongelmaa. Kuski ottaa eri pussukasta 10€ ja 5€ setelit ja siitä telineestä vaihtokolikot. Ei kestä kauaa ja kukaan ei nillitä. 20€ on kuitenkin pienin seteli minkä automaatista saa joten jos käteisellä maksaa niin ihan normitilanne.

Mä kyllä uskon, että tuollaista on voinut käydä. Itselleni kävi niin, että menin bussiin tasarahan kanssa, sanoin kuskille "hei" ja laitoin ne rahat siihen tiskiin. Kuski katsoo minua ilmeettömänä ja minä katson ihmeissäni takaisin. Ei tee elettäkään ottaakseen rahoja vastaan. Sitten kuski ärähtää vihaisena "Niin mitä sä haluat?" Vastasin pelästyneenä, että "yksi aikuisten kertalippu kiitos". Joo, olisin voinut sanoa sen heti jos kerran on niin epäselvää, mutta oikeuttaako se bussikuskilta tuollaiseen käytökseen. Mielestäni ei.

Vierailija
17/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastuin av-mammaksi

Vierailija
18/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita! Yks oli sellainen että kaverin kanssa oli treffit kahvilassa. Istuin jo pöydässä kaverin vasta saapuessa. Piti sen sit siinä vieressä seisoessaan ruveta haromaan mun hiuksia ja kovaan ääneen " kauheeta sulla on jo harmaita hiuksia" siihen vielä räkänauru päälle.

Ärsyttää tollainen nolaaminen! Joo ja on tosiaan jo muutamia harmaita. Tummassa tukassa näkyy ja ikääkin jo nelkyt ja risat!

Vierailija
19/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieraisin kahvihuoneessa. Ihastus (nainen) oli vielä siinä lähellä. PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖT 😳 Kunnon fanfaari.

En yhtään osannut aavistaa enkä sitten pidätellä. Naama punaisena työpisteelle.

No mulla kävi niin, että viimein päästiin ihastuksen kanssa sänkyyn, ja sitten joskus aamuyöstä pieraisin unissani niin kovaa, että heräsimme sekä minä että mies. Mies ei voinut pidätellä naurua ja mä olin niin helvetin nolo.

Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, eli päädyttiin sitten panemaan ja ollaan nykyään aviossa. ❤

Vierailija
20/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa ja kauhea ripuli. Pönttö tukkoon niin, että veis nousi yläreunaan saakka. Ajateltiin kaupungille lähtiessä huikata kerroksen vaksille, että voisiko joku käydä avaamassa viemärin. Mutta vaksipa ei ymmärtänyt asiaamme vaan vaati meitä menemään yhdessä takaisin huoneeseen ja näyttämään hänelle, mistä oli kyse. Siinä sitten minä, mieheni ja kiinalainen vaksi seisomme yhdessä huoneemme vessassa katsomassa paskaani. Kyllä nolotti, onneksi oli vikoja päiviä reissussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi