Mitä jos sanon miehelle näin?
Olen tavannut eeään miehen. En ole ikinä kokenut vastaavaa. Ajauduimme suutelemaan tosi pian kun edes tavattiin. Emme voi pitää käsiä erossa toisistamme ja jo ensitreffeillä huomasin miten pidimme toisiamme käsistä kiinni. Suutelu ei ole ikinä tuntunut niin luontevalta ja hyvältä. Seksiä emme ole harrastaneet.
Ajattelin sanoa miehelle, että haluan olla vain ystävä. Ei siksi ettenkö kokisi vahvoja tunteita, vaan koska tuntuu että se vahva kipinöinti välillämme ei johda kuin intohimoon. Haluisin pitää tuon miehen elämässäni jatkossakin. Vaikka sitten ystävänä. Tuntuu että elämäni on tarpeeksi levälllään jo valmiiksi ilman ihmissuhdekuohujakin. Tosin en tiedä mitä kaveruudesta tulee, sillä hänen kanssaan tuntuu kuin välillämme olisi magneetti ja sellainen leffoista tuttu yllätyssuutelu käy nykyisin järkeen.
Kommentit (14)
Äijä lähtee kalppimaan sellaisella vauhdilla, että pipo jää ilmaan ihan niin kuin sarjakuvissa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 01:05"]Äijä lähtee kalppimaan sellaisella vauhdilla, että pipo jää ilmaan ihan niin kuin sarjakuvissa.
[/quote] Tiedän.
Haluaisin vain joskus vielä löytää miehen joka rakastaisi minua oikeista syistä. En usko että vielä on sen aika tai että olisin valmis. Olen nuori, mies vähän vanhempi. Ajattelen että ehkä minun pitäisi omistaa tämä elämänvaihe opiskelulle ja itseni rakentamiseen ja sen sellaiseen, ja emotionaalinen sijoittaminen mieheen vain aiheuttaisi lopulta liikaa kaaosta. Ehkä mies on se oikea, mutta aika väärä. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 01:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 01:05"]Äijä lähtee kalppimaan sellaisella vauhdilla, että pipo jää ilmaan ihan niin kuin sarjakuvissa. [/quote] Tiedän. Haluaisin vain joskus vielä löytää miehen joka rakastaisi minua oikeista syistä. En usko että vielä on sen aika tai että olisin valmis. Olen nuori, mies vähän vanhempi. Ajattelen että ehkä minun pitäisi omistaa tämä elämänvaihe opiskelulle ja itseni rakentamiseen ja sen sellaiseen, ja emotionaalinen sijoittaminen mieheen vain aiheuttaisi lopulta liikaa kaaosta. Ehkä mies on se oikea, mutta aika väärä. Ap
[/quote]
Pör'häps. Ystävää et miehestä kuitenkaan saa. Joko seksijuttuja tai sitten ei mitään.
Ajauduimme suutelemaan tosi pian kun edes tavattiin...??? Häh? Suutelitte, mutta ette olleet tavanneet? ..hmmm....juuh.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 01:14"]Ajauduimme suutelemaan tosi pian kun edes tavattiin...??? Häh? Suutelitte, mutta ette olleet tavanneet? ..hmmm....juuh.
[/quote] Repesin. Väsymys painaa :-D ap
Ihme hölynpölyä. Aika väärä blaa blaa, miks ajattelet asia niin vakavasti. Ei v.. meinasin sanoa pari vinkkiä, mut eihän täs oo mitää järkee. Hajoo kuvioihis jos et osaa tollasia tilanteita hyödyntää.
Sama ku kieltäytyis lottovoitosta ku ois saanu kupongin ilmasiks; en lotonnut ja tuli voitto.. en mä ny sit haluukaan voittoa, rivi oikea mut aika väärä.
/facepalm
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 01:21"]Ihme hölynpölyä. Aika väärä blaa blaa, miks ajattelet asia niin vakavasti. Ei v.. meinasin sanoa pari vinkkiä, mut eihän täs oo mitää järkee. Hajoo kuvioihis jos et osaa tollasia tilanteita hyödyntää.
Sama ku kieltäytyis lottovoitosta ku ois saanu kupongin ilmasiks; en lotonnut ja tuli voitto.. en mä ny sit haluukaan voittoa, rivi oikea mut aika väärä.
/facepalm
[/quote] En näe riskiä raskauteen ja sydämen murtumiseen lottovoittona. Ap
En oo hullumpaa kuullut! Jestas... Rakasta sitä miestä, ja olkaa onnellisia!
Voi olla once in a lifetime...
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 01:29"]Juu sano vaan. Ansaitsee paremman naisen, kuin tuollaisen arpojan.
[/quote]
Se on sulle mahdollisesti Se Oikea. Nyt tartu tilaisuuteen äläkä käskytä sitä vain kaveriksi!