Ihan uusi tunne, kun sinua katsotaan ylöspäin, tarvitaan ja kaivataan
Itse olen aika hiljainen ja huonolla itsetunnolla varustettu henkilö. Äskettäin olin pitkän työttömyyden jälkeen puoli vuotta päiväkodissa työkokeilussa ja täytyy sanoa, että todella hyvää teki tuo kokemus. En ole ollenkaan tottunut siihen, että iso joukko ihmisiä (tässä tapauksessa 23 lasta) pitäisi minua tuolla lailla tärkeänä ja samalla auktoriteettihahmona, ja myös kaipaisi minua heti kun olen poissa. Sitä tuntee itsensä ihan eri ihmiseksi ja ihan toisella tavalla merkitykselliseksi kuin muussa elämässä. Ihan kumma tunne, kun lapsijoukko seuraa tarkkaan mitä teet ja vaikka kommentoi sitä, että juot tänään aterialla piimää vaikka yleensä juot maitoa. :)
Jos muilla on vastaavia tunteita ja tykkäätte olla lasten kanssa niin suosittelen kyllä tuota lämpimästi.
Kommentit (5)
Millä kirjaimella sun nimi alkaa ap?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:06"]S:llä.
[/quote]
Okei :) vaikutit mun tutulle, siksi kysyin.
Sitä saa kyllä ihmeesti sisältöä ja tarkoitusta elämään kun on lasten kanssa, vaikka ne eivät edes olisi omia.
Siitä vaan syyshaussa tai kesän täydennyshaussa hakemaan alan koulutukseen. Et jää sen jälkeen työttömäksi, sen voin melkein luvata. :-)