Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintasyöpö

Yksinäinen
11.02.2022 |

Tämä tuli kuin raketti taivaalta ,ja nyt olen ollut vuoden rajuissa hoidoissa .Sama tahti jatkuu alkoi luu myrkytys. Alan olla väsynyt,niin uupunut. Olen miehelleni omaishoitaja.Miten jaksan itestäni pitää huolta ,kun koko aikaa hoitaa kumppania

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö vertaistukiryhmissä? Oletko liittynyt syöpäyhdistykseen?

2/7 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista. Eikö ole suvuista apua?

Toivotan parempaa sinulle ja miehellesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko mies olla välillä intervallihoidossa? Saisit levätä.

Vierailija
4/7 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Sairastuin itse jokunen vuosi sitten erityislapsen vanhempana ja ns. ruuhkavuosina. Kyllä siinä aika yksin oli, eikä vertaistuesta konkreettista apua ollut. Kannattaa kuitenkin ottaa yhteys esim. sairaalan sosiaalihoitajaan ja kysyä, onko jotain apua, mitä voisit hakea.

Vierailija
5/7 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteyttä vaan sossuun nyt aluksi. Jos on vaikea puhua, kannattaa kirjoittaa, mitä haluaa sanoa ja lähettää vaikka sähköpostia sosiaalityöntekijälle ja pyytää soittamaan.

Vierailija
6/7 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteyttä vaan sossuun nyt aluksi. Jos on vaikea puhua, kannattaa kirjoittaa, mitä haluaa sanoa ja lähettää vaikka sähköpostia sosiaalityöntekijälle ja pyytää soittamaan.

Itse olen siis toiminut näin omien vaikeuksieni kanssa. Toki syöpää en sairasta, mutta muuta kyllä ja muitakin vaikeuksia on riittämiin. Valitettavasti omat kokemukseni sossusta ovat kuitenkin huonoja, enkä ole apua saanut, mutta toivottavasti jotakin edes auttavat.

Vierailija
7/7 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia paljon sulle <3 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan