Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin exä!!

Vierailija
22.06.2015 |

Tunnetko vihaa vai mustasukkaisuutta häntä kohtaan? Paremmuudentunnetta? Vai oletteko kenties hyvissä väleissä?

Minä olen ihan hyvissä väleissä kumppanin exän kanssa, puhun hänelle itse asiassa paljon enemmän kuin kumppanini. Välillä kaihertaa mieltä ja tulee mustasukkainen olo siitä, että kumppanini exä on pitkä ja hoikka ja ihan nätti. Ja minulle ainakin ollut myös mukava. Näistä mustasukkaisuus/kateusajatuksista olen päässyt yli miettimällä, että erolle oli varmaan syynsä ja nykyään kummallakin on uusi (toivottavasti hyvä) elämä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lukioaikana samalla luokalla ja kuuluttiin samaan kaveripiiriin, seurusteli silloin mieheni kanssa. En ole nähnyt häntä varmaan seitsemään vuoteen. Exällä on ollut (varmaan vieläkin) vähän mielenterveysongelmia, yhteiseltä tutulta joskus kuulee kuulumisia. Mun käsitykseni ja mielikuvani kyseisestä ihmisestä ovat paljon positiivisemmat kuin mieheni, lukiossa oli iloinen ja persoonallinen tyttö.

Vierailija
2/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksistä on jo niin kauan, että en niitä enää ajattele. Seurustellessamme mieheni oli eksänsä työkaveri, mutta en ollut mustasukkainen. Mieheni teki minulle hyvin selväksi, että kyseessä ei ollut elämänsä rakkaus. Seksi oli kaiketi ollut hyvää (tällaisia ei saisi ikinä kertoilla nyksille) ja se joskus otti päähän. Mutta mieheni oli niin rakastunut minuun ettei ollut epäilystä kenen kanssa halusi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ole mustasukkainen miehestä enkä kiinnostunut tämän entisistä - näin aiemmissa suhteissani. Mutta nykyisen miehen exä vituttaa mua kuin pientä oravaa. Vihaan just sitä, että se on niin lässynlässynlää kunnollinen ja ymmärtää kaiken ja valoisa ja vitun positiivinen ja pistää hymiöitä viesteihin (joskus viestiteltiin) ja ajattelee näennäishenkevästi. En halua kuulla siitä mitään, en nähdä sitä, en ajatella sitä. Se on vanhempi ja näyttää myös siltä, että kyseessä ei ole mikään ulkonäkökateus tai vastaava. Olen myös varma miehen rakkaudesta mua kohtaan. Siitä huolimatta inhoan sitä naista.

Vierailija
4/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mieheni exän lapsen kummi. Lapsi syntyi kun olimme jo yhdessä.

Vierailija
5/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kavereita tai ystäviä, mutta tavatessamme välimme ovat ihan normaalit ja ok. Exä vielä tekemisessä mieheni perheeni kanssa ja töissä samassa kaupungissa jonka vuoksi olemme toisiamme tavanneet :)

Vierailija
6/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran nähny. aika wt. en halua nähä toiste. miksi pitäisi

Vierailija
7/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit välit on. Välillä iskee alemmuuskompleksi, exä on nuorempi, kauniimpi, hoikempi, pukeutuu kivasti, on hyvin koulutettu ja jaksaa/ehtii harrastaa kaikenlaista vaikka on useampi lapsi. Mutta se ei haittaa koska tiedän että sovimme miehen kanssa toisillemme paremmin kuin hän ja exänsä, olemme siis enemmän samanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan