Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paniikkikohtaukselle tyypillisempää, että muut näkevät sen vain kokee ihminen sen sisällään pahemmin, kuin mitä muut näkevät?

Vierailija
10.02.2022 |

Olen monesti ollut paniikkikohtaus päällä esimerkiksi kävelyllä ja se miltä olen itse kuvitellut vaikuttavani on jotain sellaista, mikä luulisi keräävän katseita, mutta ihmiset suhtautuvat minun lähes tavallisesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, että muut huomaavat sen. Vai kokeeko ihminen itse sen pahempana? Tuohon viittasin otsikossa.

T. Ap

Vierailija
2/5 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Minulla on sekä todellisia neurologisia oireita, että paniikkioireita. Jokainen voi varmaan kuvitella, että nuo näkyvät päältä päin aika hyvin. Mutta useinhan luulisi, että ihminen liiottelee niitä itselleen. Minun tapauksessani neurologiset oireet voimistuvat ja mukaan tulee myös paniikkioireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä huomaa ulospäin mitään vaikka olisi kohtaus päällä tuntemattomalla ihmisellä.

Vierailija
4/5 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa välttämättä. Mutta jos oireena on pyörtyilyä tai vapinaa niin silloin tietysti kyllä.

Vierailija
5/5 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ihmiset yleensä huomaa. Työpaikallanikin oli vain yksi ihminen, joka huomasi koska minulla oli paniikkikohtaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän