Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia flowparkista

Vierailija
22.06.2015 |

Onko kokemusta flowparkista? Millanen on? Miten kannattaa pukeutua? Onko hintansa väärti? Entä turvallisuus? Kaikenlaisia kokemuksia kiitos.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnan, Mustamäen flowparkki oli tosi kiva. Rata alkaa helposta ja vaikenee loppua kohden. Lopettaa voi kun voimat tai rohkeus ei riitä. Normaalit vaatteet. Sellaiset kuitenkin joilla voi liikua helposti ja kengät jotka pysyy jalassa. (Verkkarit ja lenkkarit).

Vierailija
2/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko radat kauhean vaikeita?

Vierailija
4/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lenkkivaatteet ja sanoisin että mukavilla ja joustavilla vaatteilla pärjää. Itse en ihan tasapohjaisia kenkiä laittaisi, mutta peruslenkkarit riittää.

Ratoja on eritasoisia. Mä en pidä korkeista paikoista ja pystyin puolet radoista suorittamaan. Silti koin saaneeni rahoille vastinetta. Vaikeimmat radat vaatii kuitenkin vähän enemmän jo voimaa ja paljon kanttia. Kaikilta radoilta ei pääse kesken pois, eli jos voimat loppuu, henkilökunnan pitää tulla laskemaan köydellä alas! :D turvallisuus oli kunnossa, eikä radalle pääse ennen kuin hlökunta on sitä mieltä että siellä pärjäät.

Vierailija
7/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyvätkö isommat lapset siellä?

Vierailija
8/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai nuoresta. Jos tykkää kokeilla rajojaan ja viihtyy huvipuistoissa, niin viihtyy varmaan tuollakin. Siellä missä itse kävin, ei ollut juuri muita kuin noita ratoja ja pari pitkää liukua vaijerin varassa. Ei siis kahviloita yms. Mutta väkeä oli kaiken ikäistä ja nuoria oli myös paljon.

Vierailija
9/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäisille parhaimmillaan, ja sitä vanhemmille. Flowparkiin mielestäni turha viedä tätä pienempiä, saman "kiipeilykokemuksen" saa ihan ilmaiseksi isommasta leikkipuistosta. Itse en maksaisi pariakymppiä siitä että pikkulapset etenevät 1-2 rataa eikä rahkeet riitä enempään. Ovat myös radoilla tukkeena muille. Korkean paikan pelkoa ei kannata olla, muuten loppuu kiipeilyt lyhyeen. Melko hyvä kunto on myös oltava, etenkin niillä yhtään vaativammilla radoilla.

Vierailija
10/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, hanskat mukaan. Kumikätiset, sopivan kokoiset puutarhahanskat on hyvät. Liian isot hankaa kädet rakoille. Trikoot ja juoksupaidan tapainen on hyvä yhdistelmä, ei mitään liehuvia. Lenkkarit jalkaan.

Vierailija
11/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis lapsista kysyit mutta nuorista vastasin:D oli myös lapsia vaikeillakin radoilla. Niillä pituusrajoitukset taisi olla 150 ja helpoimmilla 110? Se selviää varmaan netistä.

Vierailija
12/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin Varalassa ja viihdyttiin kaikki, myös mamma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän