Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh:ta + lapsia ei kutsuta minnekään

Vierailija
21.06.2015 |

Kun oltiin vielä ehjä perhe, kutsua tuli aina juhlapyhiksi tuttuvaperheisiin ja aina löytyi seuraa. Nyt kun olen yksi lasten kanssa, kukaan ei enää kutsu mihinkään.

Perheelliset haluavat seurustella vain toisen vastaavan perheen kanssa eli mies-nainen + mies-nainen -porukassa. Lapsettomat taas ei halua viettää aikaa lapsellisten kanssa.  Ja niillä harvoilla muilla yh + lapset -perheillä on joko uusi parisuhde käynnissä tai suku jossain maalla, minne lähdetään.

Ankeaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:57"]

Tiedän tunteen.Minutkin jopa paras ystäväni kutsuu heille yleensä lähinnä silloin kun mies on töissä/työmatkalla. Yh-tuttuja mulla ei ole.

[/quote]

Sama. Kyllä mullakin yksinäni riittää seuraa, mutta yh-perheenä siis ei.

Vierailija
2/18 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi kutsua YH:tä mihinkään juhliin, kun tuppaavat vokottelemaan niitä varattuja miehiä aina :-/

Opettele tavoille niin saat kutsuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH:t paimentavat lapsiaan koko illan, ei niistä ole seuraa. Pariskunnat voivat sentään vuorotella ja toinen seurustella. Miksi kutsuisin YH:n pelkästään sotkemaan ja hoitamaan omia lapsiaan mökille/kotiin tms.?

Vierailija
4/18 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä valita, onhan sulla ne lapset edes seurana. Itse olen sinkkumies joka on muuten ihan samassa tilanteessa, mutta olen ihan täysin yksin aina.

Vierailija
5/18 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheet miehen tuttavia?!

Vierailija
6/18 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin hyvin kutsuakin, sillä mun mies touhuaa koko ajan jotain omia juttujaan ulkona. Yh olis siitä kiva, ettei tarttis sitä sen miehen viihdyttämistä ajatella.

Mä en vaan tunne ketään yh:tä.

Vierailija
7/18 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman :(

Vierailija
9/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoja ystäviä

Vierailija
10/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( niin se taitaa olla.

Kun äitini jäi leskeksi ja minä oli pieni lapsi, "ystävät" kaikkosivat ja sukulaisetkin ottivat etäisyyttä. Nuori leskihän oli VAARALLINEN syöjätär, jolla ei ole muuta mielessä kuin muiden miesten vamppaus - not...
Yksinäistä oli lapsena, en hyvällä muista. Yh:t saattoivat kaveerata keskenään, mutta että parillisten kanssa: eipä.

Vierailija
11/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaipa se yksinäinen nainen on aina jonkinlainen "uhka" perheellisille. Saattaahan se kaapata sen miehen ;)

Vierailija
12/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne elämät nyt vaan on niin kaukana toisistaan. Eronneilla on vapautta ja usein kaikenlaista jännää ja uutta elämässää kun taas ydinperheillä sitä samaa vuodesta toiseen. Ei oikein yhteisiä juttuja.

Vierailija
13/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaahan siinä yh:ssa on. Narsisti tai muuten mt-ongelmainen tai kevytkenkäinen. Eihän se muuten olisi yh

Vierailija
14/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietettiin perheenä juuri juhannus yh:n ja lasten kanssa.. Eikä lainkaan eka kerta.. Eikä lainkaan ainoa yh-porukka.. Sanoisin, et huonot ystävät!

Vierailija
15/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule meitä perheellisiäkään mihinkään kutsuta! Kaikki juhannukset ja muut juhlat ollaan vaan ihan oman perheen kesken. Olen kyllä yrittänyt kaikille mahdollisille tuttaville laittaa pyyntöä tulla meille ja kysellä tehtäisiinkö jotain yhdessä, mutta ei... sen jälkeen kun ryyppyillat jäi pois kuvioista ei oikein ole seuraa irronnut.

Vierailija
16/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:40"]Ei kuule meitä perheellisiäkään mihinkään kutsuta! Kaikki juhannukset ja muut juhlat ollaan vaan ihan oman perheen kesken. Olen kyllä yrittänyt kaikille mahdollisille tuttaville laittaa pyyntöä tulla meille ja kysellä tehtäisiinkö jotain yhdessä, mutta ei... sen jälkeen kun ryyppyillat jäi pois kuvioista ei oikein ole seuraa irronnut.
[/quote]

Saman voin allekirjoittaa. Jotenkin jäätiin ulkopuolelle perhe/sukujuhannuksestakin viimehetken säätöjen takia (ei meidän puolelta). Että semmosta. No nautittiin ajasta ja rauhasta sitten keskenämme.

Vierailija
17/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täälä. Mulle ei enää kukaan edes soitakkaan. Itse koitin pitää yhteyttä mutta lopetin senkin ku oli vaan yksipuolista. Kerran soitti yksi "kaveri" ja pyyti kahville. Järjestin aikaa iloisena että JES!! Mutta pettymys olikin suuri paikanpäällä kun syy siihen kutsuun oli vain jokin verkostomarkkinoinnin värväämistilanne johon jouduin. :-(

Harmittaa vaan lasten puolesta kun ei ole kaveriperheitä ketä kutsua että voisi pitää heille lastensynttäreitä edes.

Vierailija
18/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.Minutkin jopa paras ystäväni kutsuu heille yleensä lähinnä silloin kun mies on töissä/työmatkalla. Yh-tuttuja mulla ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän