Olin Linnanmäellä ja tein havaintoja
Ihmiset olivat todella ystävällisiä, työntekijät etenkin. Tyttäreni loukkasi päänsä eräässä laitteessa, ja nuori somali(?)tyttö tuli heti hänen luokseen ja huolehti että hän on ok, oli aivan ihanan ystävällinen :) pariskunnat olivat myös aivan kaikkea muuta kuin täällä av:lla saa lukea, esim monilla aika lihavillakin naisilla oli komeat miehet, ja myös toisinpäin, eli olisiko se sisin sittenkin se kaikista tärkein ominaisuus? Tuntuu että täällä aina vaan haukutaan, miten läskit ovat pahinta pohjasakkaa. Olemme yleensä käyneet Särkänniemessä, jossa oikeasti ei ole noin iloisia ja ystävällisiä ihmisiä ollut. Tietysti eiväthän kaikki todellakaan olleet pk-seudulta, niinkuin emme mekään, mutta en tajua mikä helsinkiläisviha kaikilla on. Ja ainakin siellä olevat ulkomaalaiset olivat aivan niinkuin me suomalaisetkin, pitivät hauskaa ja kunnioittivat muita.
Kommentit (7)
Itsekin ihastuin lintsiin, ekaa kertaa aikuisena lasten kanssa tänä kesänä käytiin.
Aika vähissä vaatteissa siellä oli paljon väkeä, toppeja, shortseja ja muuta. Omatkin allini ja makkarani olivat hyvin esillä. Kiva, kun sp huomasi mun komean miehen:)
Itse olin Linnanmäellä jokunen vuosi sitten, kun siellä oli satojen somalien ja mustalaisten välinen joukkotappelu, minkä vuoksi koko alue piti tyhjentää.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:56"]Oho, sä et taida hirveesti käydä ulkona? :)
[/quote]
Käyn kyllä, mutta nyt olin koko päivän lasten tavaroiden kantajana ja mulla oli aikaa vaan katsella rauhassa ympärilleni, ja jotenkin se ihmisten värikäs kirjo ja hyvä mieli jäivät muistiin :) asun itse pikkukaupungissa jossa kaikki näyttävät samalta, sekin saattaa vaikuttaa huomioihini. Ja kamalaa kun mietin vaan juttuja joita täällä kirjoitellaan, esim että väjrjätyt hiukset ovat rumat ja mauttomat eikä kellään enää sellaisia ole. No tuolla lähes kaikilla oli ties minkävärisiä hiuksia, tuli himo itsekin tehdä jotain radikaalia omaan ulkonäkööni, kun katseli muita ihmisiä siellä. Oli erilaista pukeutumista ja hiustyyliä, monilla oli niin ihana tyyli :) mä vaan häkellyin, harvoin nimittäin käyn Helsingissä :D
Oliko paljon porukkaa tänään? Meinattiin mekin ensin lähteä tänään mutta ei stten lähdettykään.
Tää nyt olikin aika armollinen päivä sään puolesta. Allit, makkarat ja toinen toistaan karmeammat tatuoinnit olivat peitossa. Auta armas, jos menet heinäkuisella helteellä...