Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen painostanut seksiin

Vierailija
21.06.2015 |

Olen seuraavanlaisen ongelman edessä: Olen painostanut huomaamattani miestäni seksiin. Meillä on ollut pitkä kuiva kausi, miehen haluttomuudesta johtuen. Olen itse ollut erittäin halukas ja valmis seksiin vaikka päivittäin, joten olen ollut kärsimätön asian kanssa. Eilen sain vihdoin miehen puhumaan ja hän sanoi, että kokee painostusta ja syyllistystä minun suunnaltani, minkä takia on niin haluton. Minulle tuli aivan kamala olo ja muistin kaiken, mitä olin sanonut miehelleni :(

Nyt mietin, miten saisin korjattua asian. Halua korvata sen, että olen painostanut ja tietenkin seksielämän takaisin saanti olisi toiveena, minulla sekä miehellä. Erityisesti kiinnostaa henkilöiden kommentit, ketkä ovat olleet samassa tilanteessa. Rakastan miestäni suunnattomasti ja haluan saada suhteemme jälleen toimimaan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ikäväliltä 25-30 ja minulla on ollu parisuhteessa aika jolloin seksi vain ahdisti. Eikä oikeasti johtunut seurustelukumppanista tai mistään tietystä asiasta. Kyllä naisillakin on usein ajanjaksoja kun ei vaan tee mieli mitään. Turha syyttää heti että pettää.

Varmaan suurin aiheuttaja on stressi jos ei mitään lääkitystä ole päällä. Aloittajaa rohkaisisin puhumaan asiasta miehelle, vaikka se ilmeisesti onkin vaikeaa kun mies ei halua kertoa syytä. Pettämisestä syyttely yms vain pahentaa tilannetta todennäköisesti. Muutenkin lapsellista ajatella että jokainen heteromies haluaa aina seksiä, ottaa päähän tuo yleistys.

Vierailija
22/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:36"]Itse en taitaisi kovin kauan jaksaa seksittömässä suhteessa...Sen verran kovin hormonit hyrrää.
N45
[/quote] vaikka talo ja pienet lapset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:32"]

Onko miehesi kenties kaappihomo vai kyllästynyt sinuun vai stressaantunut vai mikä on? Miksei heteromies halua seksiä?

[/quote]

Itse mietin ihan samaa. En usko, että on homo, sillä alussa seksiä saattoi olla kolmekin kertaa päivässä. Sitten se loppui seinään, kirjaimellisesti kuin seinään. Molemmin puolin oli parasta, mitä oli koskaan saatu, mutta silti ei enää. Stressiäkään ei pitäisi olla. AP

Vierailija
24/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:43"]

Onko miehesi kenties kaappihomo vai kyllästynyt sinuun vai stressaantunut vai mikä on? Miksei heteromies halua seksiä?

[/quote]

Itse mietin ihan samaa. En usko, että on homo, sillä alussa seksiä saattoi olla kolmekin kertaa päivässä. Sitten se loppui seinään, kirjaimellisesti kuin seinään. Molemmin puolin oli parasta, mitä oli koskaan saatu, mutta silti ei enää. Stressiäkään ei pitäisi olla. AP

[/quote]

Jospa se näki, koki, maistoi tai haistoi jotain traumaattista joka tappoi halun?

Vierailija
25/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:43"]

[/quote]

[/quote]

Jospa se näki, koki, maistoi tai haistoi jotain traumaattista joka tappoi halun?

[/quote]

En jotenkin tähän usko. Mies ei ole mikään noviisi sängyssä, joten monenlaista on varmasti kokenut. Meistä usein kekseliäämpi ja monipuolisempi. Hänen avullaan löysinkin itsestäni aivan uusia puolia, joita en itsekään tiennyt olevan. Nyt tuntuu pahalta, kun joudun nämä uudet löydökset vain työntämään taka-alalle. AP

Vierailija
27/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuohon joku syy on oltava jos seksi yhtäkkiä loppuu kuin seinään. Kyllä ap:n kannattaisi se syy Nokia esiin.

Vierailija
28/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:23"]

Kyllähän tuohon joku syy on oltava jos seksi yhtäkkiä loppuu kuin seinään. Kyllä ap:n kannattaisi se syy Nokia esiin.

[/quote]

Olen sitä yrittänyt kaivella. Aina saan vastauksen "en tiedä". Selkeästi ahdistuu, kun aiheesta puhutaan. Olen miettinyt myös mahdollista traumaa aikaisemmista suhteista? Ei kuitenkaan minulle puhu ja varma olen siitä, ettei lääkäriin suostu menemään.

Vierailija
29/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli ja työnsi seisovan munan suuhuni. JNE!
Kannatti lopettaa painostus.
14

Vierailija
30/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksei heteronainen halua seksiä?

Vierailija
31/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:28"]

Mies tuli ja työnsi seisovan munan suuhuni. JNE! Kannatti lopettaa painostus. 14

[/quote]

Kuinka kauvan meni aikaa? AP

Vierailija
32/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:28"]

Mies tuli ja työnsi seisovan munan suuhuni. JNE! Kannatti lopettaa painostus. 14

[/quote]

Kuinka kauvan meni aikaa? AP
[/quote] 15min?

Vierailija
33/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:29"]

[/quote]

Miksei heteronainen halua seksiä?

[/quote]

Voih, haluaisin kovasti :(

Vierailija
34/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on välillä tuntunut että mua on painostettu. Tiedän, ettei mies tee sita tahallaan, vaan enemmänkin itse painostan itseäni. Siihen auttaa mulla ainakin muunlainen läheisyys ja se, että puoliso näyttää että kaikki ok vaikka ei seksiä olisikaan... sitten taas uskaltaa ns vetäytyä kuorestaan... seksissä ei mitään vikaa meilläkään ole. Tämä auttaa minulle, mutta jokaisella on eri syyt.

Vierailija
35/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap nalkuttanut tai haukkunut miestäsi? Mites teidän suhde henkisellä tasolla voi? Arvostatko ja kehutko miestä? Annatko lämpöä ja läheisyyttä? Jos em. asiat mättää, on se miehellä suurin halujen tappaja.

Vierailija
36/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:36"]

Oletko ap nalkuttanut tai haukkunut miestäsi? Mites teidän suhde henkisellä tasolla voi? Arvostatko ja kehutko miestä? Annatko lämpöä ja läheisyyttä? Jos em. asiat mättää, on se miehellä suurin halujen tappaja.

[/quote]

Mielestäni henkinen taso on kunnossa, molemmat rakastavat toisiaan ja olemme valmiit työskentelemään suhteen eteen. Läheisyyttä, halauksia ja pusuja on paljon, päivittäin.

Tuli mieleen, että vaikuttaisiko se, ettei mies ole tällä hetkellä töissä? Itse olen ja lähden joka aamu aikaisin töihin, kun mies taas on usein päivän kotona. Kehun ja arvostan aina, kun on kotona tehnyt kotitöitä, mutta hänen ollessa töissä tuli kehuja annettua ehkä enemmän ääneen. AP

Vierailija
37/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis työtön? Varmasti se on syy. Itsetunto on alhaalla - muna sen myötä. 14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän