Kiireinen sinkku ja parisuhteen muodostamisen mahdottomuus?
Olen opiskelija, toimin kansalaisjärjestöissä luottamustehtävissä ym., olen omistautunut niille. Nukun usein liian vähän. Kannattaako tällaisen ihmisen alkaa parisuhteeseen? Olisihan se mukavaa ja välillä kaipaan, että joku mies tavallaan huolehtisi minusta, varsinkin jos näen kavereideni miesten empatian/huolehtivaisuuden heitä kohtaan. Ihan vaan sellaiset eleet, että kiirehtii pitämään sateenvarjoa naiselleen ym. Niin suloista! Mutta toisaalta mitä iloa minusta on sille toiselle, kun olen niin kiireinen. Ja missään baareissa en roiku, että usein en uusiin miehiin edes tutustu. Kiinnostusta on osoittaneet tässä jonkin aikaa pari ujohkoa, kiltimpää miestä noissa piireissäni, jotenkin olen koko elämäni vedonnut sellaisiin miehiin. Itsekin olen herkkä. :) Ja tiedän, että jos en anna mitään merkkiä enemmästä, niin asiat eivät tule etenemään mihinkään. Että haluaako miehet sellaista semi-suhdetta. Juuri nytkin alan tekemään kesäopiskelujuttuja... Millaisia parisuhteita muilla kiireisillä/stressaantuneilla on?
Up