Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassaneidit käy liian tuttavallisiksi

Vierailija
21.06.2015 |

Ärsyttää kun käy usein samassa kaupassa, niin jotkut kassaneidit käy liian tuttavallisiksi ikään kuin tuntisivat minut. Mikseivät voi vain keskittyä siihen työhönsä. En todellakaan tykkää että tuntemattomat käy ikään kuin iholle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja varvas nuoltiin

Vierailija
2/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain anna kyrpää niiden sisään? Loppuisi se hierominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, musta on kiva jutella niiden kanssa. Ainut vaan, että joskus sitten nolottaa mennä tutulle kori täynnä kaljaa.

Vierailija
4/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on vaan mukavaa, kun tutussa lähikaupassa kauppiaat ja myyjät juttelevat tuttavallista small talkia. Tulee tervetullut olo. Toki on päiviä, kun ärsyttää eikä huvita puhua kellekään mutta senhän nyt jokainen varmasti huomaa jos niin pahaksi yltyy.

Vierailija
5/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimemen pisara oli, kun niille piti alkaa näyttää henkkarit, että sais paketin. Nyt se iholle tunkeva myyjä tietää senkin, missä ja milloin mä oon syntynyt.

Vierailija
6/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:40"]Viimemen pisara oli, kun niille piti alkaa näyttää henkkarit, että sais paketin. Nyt se iholle tunkeva myyjä tietää senkin, missä ja milloin mä oon syntynyt.
[/quote]
Seuraavaksi se huikkaa sulle: "Täällä on vapaa kassa!"

Vierailija
7/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sua oikeasti tunne. Tunnistavat kasvot ja muistavat että olet vakioasiakas, mutta se siitä. Jos yrittäisit mennä selvittämään jotain asiaa kauppaan, niin se myyjä ei muistaisi sinusta mitään yksityiskohtia.

Vierailija
8/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa kun leikkautin uudenlaisen kampauksen ja kassaneidin piti sitäkin heti kommentoida. Hyi että kun inhottaa tuollainen tuttavallisuus. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi