Olin juuri kaksi tuntia salilla. Kysyttävää?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:25"]
oletko itse muistanut treenata tänään?
[/quote]
Taidat olla vähän pihalla, jos saat kaksi tuntia haaskattua salitreeniin.
Mikset käynyt uimassa? Minä kävin.
Vai olit. Mitäs teit, jutustelit kavereiden kanssa vai? En ole ollut salilla, kun lopettivat sen k-sali -käytännön enkä ole varma olisiko tuo sali ollut muutenkaan auki. Käv in vaan lenkillä. Ke-la olin maalla, missä ainoa sali on koulun yhteydessä ja se on kesä-heinäkuun kokonaan kiinni.
Millä motivoisit sellaista ihmistä joka on välillä saanut urheilun osaksi elämää mutta on taas repsahtanut?Ei ylipainoinen, mutta lihasta kaipaava.
Jos olet nainen niin nauran. Mitä nainen tekee salilla XD
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:33"]
Millä motivoisit sellaista ihmistä joka on välillä saanut urheilun osaksi elämää mutta on taas repsahtanut?Ei ylipainoinen, mutta lihasta kaipaava.
[/quote]
Hyvä kysymys, minulle tämä on elämäntapa. Teen henkisesti raskasta ja stressaavaa, vauhdikasta työtä liike-elämässä. Minulle parin tunnin treeni on irroitus tästä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:37"]
[/quote]
Hyvä kysymys, minulle tämä on elämäntapa. Teen henkisesti raskasta ja stressaavaa, vauhdikasta työtä liike-elämässä. Minulle parin tunnin treeni on irroitus tästä.
[/quote]
Kauanko istut sarjojen välissä peukalo perseessä, kun saat kulumaan KAKSI TUNTIA yhteen salitreeniin?
Samaa mietin, miten saat treeniin kulumaan kaksi tuntia? Minulla on treenitauko, paha flunssa koko viikon.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:37"]
[/quote]
[/quote]
Kauanko istut sarjojen välissä peukalo perseessä, kun saat kulumaan KAKSI TUNTIA yhteen salitreeniin?
[/quote]
Molemmissa päissä ~20 min aerobista, loppuun vielä lankkua, vatsoja ja venyt niin aika menee kuin siivillä.
Monta kuvaa otit siellä ollessa? Oliko perse tarpeeksi hyvin esillä? Oliko meikit hyvin?
Olin juu, meni melkein 2,5 tuntia kun reenasin uusia ohjattavia tunteja.
Olen raatanut pihahommia 6 t. Hyötyliikunta kunniaan!
Nyt riittää. Alkaa pikkuhiljaa vituttaan tää raataminen...
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:50"]
[/quote]
Hyötyliikunta on tietysti kivaa aktiviteettia, mutta yleensä sen vaikutus yhdessä ruokavalion kanssa aliarvioidaan. Maalla vannotaan hyötyliikunnan nimeen ja missään en ole nähnyt niin lihavia ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:47"]
Monta kuvaa otit siellä ollessa? Oliko perse tarpeeksi hyvin esillä? Oliko meikit hyvin?
[/quote]
Mulla ei ole koskaan puhelinta mukana salilla. Vastaus on siis pyöreä 0.
-ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:50"]
[/quote]
Hyötyliikunta on tietysti kivaa aktiviteettia, mutta yleensä sen vaikutus yhdessä ruokavalion kanssa aliarvioidaan. Maalla vannotaan hyötyliikunnan nimeen ja missään en ole nähnyt niin lihavia ihmisiä.
[/quote]
Suurin osa tuosta ajasta on yhtä helevetin rohonleikkuuta. Vihaan ylikasvaneita pöheikköjä, nokkosia ja koiranputkia. Mene hermo!
Minkä kirjan ostit viimeksi?
Ei ole ollut mikään treenipäivä, pyykkipäivä lähinnä.