Pitkissä suhteissa olevat 30-50-vuotiaat
Näin ikisinkkuna olen miettinyt, millaista olisi oikeasti olla haaveilemassani pitkässä ja kestävässä parisuhteessa. Tästä ketjusta: http://www.vauva.fi/keskustelu/4504273/ketju/15_vuotta_yhdessa_kerran_kayty_yhdessa tuli mieleen, että läheisimmät parisuhteissa olevat ystäväni ovat sellaisia, etteivät he tee paljon mitään yhdessä.
Tuntemani pariskunnat käyvät yleensä yhdessä kuntosalilla, mutta muuten eivät tunnu tekevän mitään yhdessä. Käyvät eri aikoina jopa ulkomailla, joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Elävät samassa huushollissa enemmäkin kämppiksinä, näin sivusta katsottuna.
Yksinäisyys parisuhteesta huolimatta taitaa monella myös olla arkipäivää.
Tapahtuuko näin kaikissa suhteissa? Onko teillä useimmilla tällainen suhde, jossa periaatteessa ollaan parisuhteessa ja eletään saman katon alla, mutta elämät ovat suurin piirtein aika itsenäisiä molemmilla?
Kommentit (23)
Lähinnä kaipasin alootuksellani kommentteja selllaisilta kämmpismäisissä parisuhteissa olevilta, enkä niinkään tiiviissä parisuhteessa olevien vakuutteluja tiiviydestään, mutta tää nyt meni taas näin.
-ap
PS: ja kyllä, lasken 10 vuotta kestäneen suhteen pitkäksi. Ite en ole ollut koskaab edes kahta vuotta suhteessa ja olen nelikymppinen.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:27"]
Lähinnä kaipasin alootuksellani kommentteja selllaisilta kämmpismäisissä parisuhteissa olevilta, enkä niinkään tiiviissä parisuhteessa olevien vakuutteluja tiiviydestään, mutta tää nyt meni taas näin.
-ap
PS: ja kyllä, lasken 10 vuotta kestäneen suhteen pitkäksi. Ite en ole ollut koskaab edes kahta vuotta suhteessa ja olen nelikymppinen.
[/quote]
Miksi kysyit "Tapahtuuko näin kaikissa suhteissa?" jos oikeastaan halusit tietää, että mitään muita vaihtoehtoja ei ole olemassakaan kuin se, minkä itse päätit olevan.
...