Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 vuotta yhdessä - kerran käyty yhdessä

Vierailija
21.06.2015 |

Ruokakaupassa. EI KERTAAKAAN lasten kanssa yhdessä missään!!!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:59"]

Onko yhteinen ruokakauppareissu hyvän parisuhteen mittari?

[/quote]

No onko omituista, jos ei ikinä käy yhdessä edes ruokakaupassa? 
[/quote]

Ei.

Vierailija
22/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:59"]Onko yhteinen ruokakauppareissu hyvän parisuhteen mittari?
[/quote]
No se nyt vaan oli yksi toteamus, voin jatkaa listaa ..emme ole harrastaneet suuseksiä KOSKAAN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meneekö mies lasten kanssa jonnekin joskus? Mikset mene mukaan?

Vierailija
24/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:59"]Onko yhteinen ruokakauppareissu hyvän parisuhteen mittari?
[/quote]
Kyllä. Arjen jakaminen on aika oleellinen asia hyvässä parisuhteessa. Ja ruokakaupassa nyt käydään suht. tiheästi. Normaalissa parisuhteessa tulee väkisinkin lukuisia tilanteita eteen, joissa on luontevaa käydä yhdessä ruokakaupassa.

Vierailija
25/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään käytäis jos kehtais olla niin huono käytöksinen, että kieltäytyisi aina lähtemästä mukaan turhanpäiväisille sukuloimisille.

Vierailija
26/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö teitä kutsuta koskaan mihinkään? edes sukulaisten synttäreille tms?

Vierailija
27/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:39"]Aika erikoista, mutta ehkä se ei haittaa niin paljon, jos vietätte kuitenkin kotona aikaa yhdessä. Koittakaa käydä vaikka kirjastossa tai jossain, minne on helppo mennä. [/quote] No kotona jokainen nököttää itsekseen. Ei me oikeesti vietetä perhearkea. Joskus pyysin miehen ruokapöytään samaan aikaan niin sanoi "en jaksa", lopetin kyselut sen jälkeen.ap

[/quote]

Missä se sitten syö?

Vierailija
28/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:39"]Aika erikoista, mutta ehkä se ei haittaa niin paljon, jos vietätte kuitenkin kotona aikaa yhdessä. Koittakaa käydä vaikka kirjastossa tai jossain, minne on helppo mennä.
[/quote]
No kotona jokainen nököttää itsekseen. Ei me oikeesti vietetä perhearkea. Joskus pyysin miehen ruokapöytään samaan aikaan niin sanoi "en jaksa", lopetin kyselut sen jälkeen.ap
[/quote]

Miksi suostut tuohon ap??!? Minusta tuo kuulostaa todella pelottavalta. Tiedätkö edes, mitä normaali parisuhde on? Kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua puolisolta. Kämppiskin luultavasti osallistuisi elämääsi enemmän.

Vierailija
29/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:39"]Aika erikoista, mutta ehkä se ei haittaa niin paljon, jos vietätte kuitenkin kotona aikaa yhdessä. Koittakaa käydä vaikka kirjastossa tai jossain, minne on helppo mennä.
[/quote]
No kotona jokainen nököttää itsekseen. Ei me oikeesti vietetä perhearkea. Joskus pyysin miehen ruokapöytään samaan aikaan niin sanoi "en jaksa", lopetin kyselut sen jälkeen.ap
[/quote]

Miksi suostut tuohon ap??!? Minusta tuo kuulostaa todella pelottavalta. Tiedätkö edes, mitä normaali parisuhde on? Kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua puolisolta. Kämppiskin luultavasti osallistuisi elämääsi enemmän.
[/quote]

Nyt olisi vinkit hyvästä parisuhteesta enemmän kuin tarpeen, sillä en oikeasti tiedä millainen se on. Lapsuudenkodista ei sitä mallia ainakaan ole saatu:( jotain pitää tehdä muuten pää hajoo. Ap

Vierailija
30/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:06"]No meneekö mies lasten kanssa jonnekin joskus? Mikset mene mukaan?
[/quote]
Kaks kertaa käyny itiksessä, mutta sen hermo ei kestä jos lapset "ruinaa"ap

Vierailija
31/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:08"]Siis eikö teitä kutsuta koskaan mihinkään? edes sukulaisten synttäreille tms?
[/quote]

Menen aina lasten kanssa, koska moehellä "eibole siellä mitään tekemistä:"ap

Vierailija
32/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehesi diagnoosi?

Vierailija
33/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:22"]Mikä on miehesi diagnoosi?
[/quote]

Maaentunut ja pysyvästi sairaseläkkeellä. Vaikka mä luulen että se on hiijannut ton tittelin ittelleen ettei vaan tarvii tehdä mitään. Ap

Vierailija
34/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mulla. Ei koskaan olla käyty perheenä missään paitsi minun veljellä muutama kerta. Miehen siskon synttäreille se piti pakottaa, meinasin ensin lähteä suosiolla lasten kans yksin. Minä käyn lasten kanssa eri paikoissa, mies käy töissä ja on kotona. Esim. 5 viikkoa kesälomaa, minä töissä, ovat kotona ja mies puuhailee omiaan (remonttia, autohommia, pihahommia, kattoo telkkaria, on koneella), lapset häslää suurimman osan ajasta keskenään. Kun tulen kotiin, vien lapset rannalle tai jotain.

Kaupassa molemmat käy, ostavat mitä haluavat. Eri aikaan lomat tietysti jo vuosikymmenen, aluksi vitsailtiin että kyllä se viikko on maksimi yhteistä lomaa mutta sitten ei se ollut lopulta enää edes vitsi.

Sukulaisiinsa mies ei pidä juuri yhteyttä, vaan minä käyn lasten kanssa hänen siskonsa perheen kanssa yhteisillä matkoilla.

Eri aikaan ruokapöydässä -juttu on myös tuttua. Viimeksi jouluna kysyin asiasta, ja sain sellaisen vastauksen, että päätin, että ens jouluna teen jotain ihan muuta. Ero onkin nyt vireillä.

Näin on ollut vuosia. Kerran vissiin käyty elokuvissa, ei kymmeneen vuoteen syömässä. Mittani tuli täyteen, mutta aika myöhään! 10-15 vuotta jo kärvistelty, riippuu millä mittarilla katsoo.

Kerran (varmaan kun nuorempaa tyttöä odotin, 8 vuotta sitten, kun isomman tytön kummitäti tarjoutui lastenhoitajaksi) pistin miehen kovaa kovaa vasten, että oltais kahdestaan lähdetty jonnekin. Vastaus oli, tuon kummitädin kuullen, että sun kanssa en ainakaan lähde mihinkään. Ja kun oli meneillään ns. hyvä kausi, meinasin mökkiloman meille järjestää. "Voihan ne makkarat tuossa pihallakin paistaa."

Niin ja seksi ja samalla kaikki muukin läheisyys puuttui kerran jopa kolme vuotta putkeen. Jospa nyt kun ero oikeasti tulee, pääsen ehkä joskus parempaan suhteeseen...?

Vierailija
35/39 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan kaupassa käyntiä, eikä minulla ole ajokorttia, joten mies hoitaa pääasiassa kauppareissut yksin. Mies on sosiaalisempi kuin minä ja tapaa esim. sukulaisiaan viikottain, minä viihdyn kotona ja harvemmin lähden mukaan. En näe tässä mitään omituista.

Vierailija
36/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäisiä lapsia teillä on?

Vierailija
37/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:22"]Ap, minkä ikäisiä lapsia teillä on?
[/quote]

11 & 15

Vierailija
38/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenperheessäni oli just tollainen meininki ja vasta nyt parikymppisenä olen alkanut ymmärtää, että vanhempieni parisuhde on kyllä aina ollut tosi outo... Edelleen jostain syystä kuitenkin ovat yhdessä, ilmeisesti "vanhasta tottumuksesta" mutta romanttinen ei heidän suhteensa ole aikoihin ollut. Aloin tämän luettuani miettiä, että en ihan oikeasti muista, että olisimme kertaakaan käyneet koko perhe yhdessä kaupassa. Yleensä kaupassa kävi aina isä (äiti ei aja ollenkaan autoa). Mutta ei toi meidän perheessä ole mitenkään ainut kummallisuus, hirveen vähän ollaan koskaan tehty mitään yhdessä tai oltu vaan. Ruoankin kaikki söi aina eri aikoihin, sunnuntaisin muu perhe yhdessä mutta isällä aina mukamas oli jotain. Harmittaa suunnattomasti ja on kyllä tosta jäänyt huonot fiilikset (siis ei nyt siitä, ettei kaikki käyty aina yhdessä kaupassa vaan ylipäätänsä ettei perheenä tehty koskaan juuri mitään yhdessä). Just olin juhannuksen mökkeilemässä parhaan kaverini mökillä missä oli myös hänen perheensä ja sukulaisia. Ihana oli olla osa tollasta tiivistä perhettä joka oikeasti viettää vaivattomasti aikaa toistensa kanssa, oman perheeni kanssa se kun ei koskaan onnistuisi.

Vierailija
39/39 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:34"]Lapsuudenperheessäni oli just tollainen meininki ja vasta nyt parikymppisenä olen alkanut ymmärtää, että vanhempieni parisuhde on kyllä aina ollut tosi outo... Edelleen jostain syystä kuitenkin ovat yhdessä, ilmeisesti "vanhasta tottumuksesta" mutta romanttinen ei heidän suhteensa ole aikoihin ollut. Aloin tämän luettuani miettiä, että en ihan oikeasti muista, että olisimme kertaakaan käyneet koko perhe yhdessä kaupassa. Yleensä kaupassa kävi aina isä (äiti ei aja ollenkaan autoa). Mutta ei toi meidän perheessä ole mitenkään ainut kummallisuus, hirveen vähän ollaan koskaan tehty mitään yhdessä tai oltu vaan. Ruoankin kaikki söi aina eri aikoihin, sunnuntaisin muu perhe yhdessä mutta isällä aina mukamas oli jotain. Harmittaa suunnattomasti ja on kyllä tosta jäänyt huonot fiilikset (siis ei nyt siitä, ettei kaikki käyty aina yhdessä kaupassa vaan ylipäätänsä ettei perheenä tehty koskaan juuri mitään yhdessä). Just olin juhannuksen mökkeilemässä parhaan kaverini mökillä missä oli myös hänen perheensä ja sukulaisia. Ihana oli olla osa tollasta tiivistä perhettä joka oikeasti viettää vaivattomasti aikaa toistensa kanssa, oman perheeni kanssa se kun ei koskaan onnistuisi.
[/quote]

Parempi munkin varmaan olla lasten kanssa kolmistaan. Ap. Ja antaa itselle anteeksi ja yrittää saada parempi tulevaisuus.