Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö tunteet silmissä?

Vierailija
21.06.2015 |

Valitan huonosta otsikosta, tähän oli yllättävän vaikea keksiä mitään ymmärrettävää. Mutta siis, asiaan. Onko totta, että jonkun silmistä näkee, että on kärsinyt elämässään? Helkkari, tätä on vaikea selittää. Luin äsken Robin Williamsista kertovaa lehtijuttua. Jutun alla oli kommentteja, joissa moni sanoi näkevänsä tuskaa ja kärsimystä Williamsin silmissä. (Itsemurha siis) Eli onko oikeasti mahdollista, että jonkun silmistä näkyy, että elämä on kohdellut kaltoin? Tai onko mahdollista, että jonkun silmät "vilkkuvat ilkikurisesti"? Olenko vain sokea, kun en näe, jos jonkun henkilön silmissä näkyy "kipua"?
Jos löydätte jonkun kuvan, jossa silmistä erottuu mielestänne selvästi jotain edellämainittua, laittakaa ihmeessä linkkiä. Itse kun pystyn hädin tuskin näkemään ihmisen silmien perusteella, mihin suuntaan joku katsoo :D Eli voiko oikeasti silmissä erottua tunteita, kuten päättäväisyyttä, pelkoa, tuskaa tai "pikkupoikamaisuutta" vai ovatko nämä jutut vain kirjailijoiden tuulesta temmattua lätinää? Kertokaa idiootille :D
-
-
-

Olipas sekavaa...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsekertoo kirjoitti:

https://www.city.fi/blogit/viiskulma/steve+mccurry+ja+katseen+voima/123…

Pelko, suru, padotut tunteet, salaisuudet trauma, herkkyys

Ihan kuin pelokkaan kissan silmät, just saying.

Vierailija
22/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

cool

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä näin Robin Williamsin silmissä surun. Jo paljon ennen sitä, kun teki itsemurhan.

Silmät on sielun peili.

Vierailija
24/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim anoppini silmistä/katseesta näkee selväsi hänennajatuksensa. Lasia katsoo lempeillä silmillä ja minua vihaisest, ikäänkuin haluaisi tappaa.

Vierailija
25/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha, suru ja pelko on vaikeasti erotettavissa🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä