Näkyykö tunteet silmissä?
Valitan huonosta otsikosta, tähän oli yllättävän vaikea keksiä mitään ymmärrettävää. Mutta siis, asiaan. Onko totta, että jonkun silmistä näkee, että on kärsinyt elämässään? Helkkari, tätä on vaikea selittää. Luin äsken Robin Williamsista kertovaa lehtijuttua. Jutun alla oli kommentteja, joissa moni sanoi näkevänsä tuskaa ja kärsimystä Williamsin silmissä. (Itsemurha siis) Eli onko oikeasti mahdollista, että jonkun silmistä näkyy, että elämä on kohdellut kaltoin? Tai onko mahdollista, että jonkun silmät "vilkkuvat ilkikurisesti"? Olenko vain sokea, kun en näe, jos jonkun henkilön silmissä näkyy "kipua"?
Jos löydätte jonkun kuvan, jossa silmistä erottuu mielestänne selvästi jotain edellämainittua, laittakaa ihmeessä linkkiä. Itse kun pystyn hädin tuskin näkemään ihmisen silmien perusteella, mihin suuntaan joku katsoo :D Eli voiko oikeasti silmissä erottua tunteita, kuten päättäväisyyttä, pelkoa, tuskaa tai "pikkupoikamaisuutta" vai ovatko nämä jutut vain kirjailijoiden tuulesta temmattua lätinää? Kertokaa idiootille :D
-
-
-
Olipas sekavaa...
Kommentit (26)
Itse kyllä näin Robin Williamsin silmissä surun. Jo paljon ennen sitä, kun teki itsemurhan.
Silmät on sielun peili.
Esim anoppini silmistä/katseesta näkee selväsi hänennajatuksensa. Lasia katsoo lempeillä silmillä ja minua vihaisest, ikäänkuin haluaisi tappaa.
Viha, suru ja pelko on vaikeasti erotettavissa🤔
Ihan kuin pelokkaan kissan silmät, just saying.