Jestas meneekö koko päivä korjatessa?
Ei olisi enminnäin kerta kun alkoholin takia pitää kärsiä. Ainoa laillinen päihde. Nyt sitä on korjannut 6 sidua. Noin desin viinaa ja kaksi kaljaa. Nyt ei enää okseta. Krapulakin pari piirua takavasemmalla. Ei se auta kuin ottaa lisää.
Krapulan lääkitys kun on suomessa kielletty. Siihen olisi keinot mutta sadistinennsääntösuomi..
Kommentit (6)
Itse en enää juo juuri krapuloiden takia. Muutaman viinilasillisen saatan ottaa perjantaisin, mutta ei sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Itse en enää juo juuri krapuloiden takia. Muutaman viinilasillisen saatan ottaa perjantaisin, mutta ei sen enempää.
Joo ja jos olisi ollut sitä ganjaa nniin ei olisi krapulaakaan. Sitä kun on laillista niin joutuu kärsimään.. Ei tässä ryppäämisessä ole mitään järkeä. Kallista pää menee sekaisin ja kaiken lisäksi tulee karmea olo.
Pitäs pysyä siinä miedommassa vaikka se on laitonta.n
Vierailija kirjoitti:
Krapulassa kyllä maistuisi piipullinen ganjaa…helpottaa kummasti.
'
'Piipullinen tai jointti. Rento ilta eikä kätrimystä aamulla. Vain yksi vika. Toi on laitonta. Saa nähdä miten suomi kippuroi vastaan kun saksa laillistaa kannabiksen? Kun viina on laillista kamaa niin ihmetytyttää Miksi miedompi päihdenon laitonta?
Se kuitenkin laillistuu suunnilleen kaikkialla.
Alkoholi aiheuttaa myrkytystilan ja krapula johtuu tilan poistumisesta. Itselläni krapulat vain pahentuvat iän myötä, joten olen koittanut vähentää ryyppäämistä, kun menee niin monta päivää "hukkaan" krapuloissa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi aiheuttaa myrkytystilan ja krapula johtuu tilan poistumisesta. Itselläni krapulat vain pahentuvat iän myötä, joten olen koittanut vähentää ryyppäämistä, kun menee niin monta päivää "hukkaan" krapuloissa.
Ikä tosiaan vaikuttaa. Parikymppisenä saattoi vetää kunnolla ja siitä tuli korkeintaan lievä krapula. Viimiestään nelikymppisenä tuli olo tää ei ole enää nautinnon arvoista. Vaihtoehdot tylsyyys ilman päihteitä vai viinan krapulat?
Siihen onneksi löytyi välimalli. Tarkalleen nyt en ole polttanut pariin päivään. En usko ettå suomessa laillistuutai edes sallitaan. Käytöstä saan korkeintaan sakot. Niin ja vapaudun töistä koskapajauttelija on lain mukaan ongelmakäyttäjä.
Ihan varmaa että vanhana pajautan. Sitä ei estä erkkikään.
Krapulassa kyllä maistuisi piipullinen ganjaa…helpottaa kummasti.